تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803796971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 ( در شهر )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 3 ( در شهر )
اما و اگرهاي كشتي خراسان در المپياد ايرانيان ؛ رئيس هيأت: خوب نتيجه گرفتيم!

كشتي به عنوان ورزش اول خراسان سالهاست كه به دست فراموشي سپرده شده است؛ استاني كه همواره در تيم ملي چند نماينده داشت، حال دستيابي به آن برايش آرزو شده است و در مسابقات كشوري و المپياد ايرانيان ديگر در ميان مدعيان جايي ندارد و تك ستارگان آن نقطه اتكا مسؤولان كشتي خراسان شده اند.
در مسابقات المپياد ايرانيان كشتي خراسان رضوي بسيار ضعيف كار كرد تا باز هم دامنه انتقادها از هيأت كشتي گسترده تر شود و نتيجه اختلافات جامعه كشتي استان به وضوح ديده شود.
قدير نخودچي، پيشكسوت كشتي خراسان در رابطه با نتايج ضعيف تيم كشتي خراسان رضوي در سه رده سني نوجوانان، جوانان و اميد در المپياد ايرانيان در گفتگو با ايسنا با بيان اين كه مسؤولان نظاره گر اختلافها بين اهالي كشتي هستند، افزود: وضعيت كشتي خراسان يكي دو سالي است كه در شرايط بحراني به سر مي برد و اين مسأله كشتي خراسان را به سوي زوال مي كشاند و اختلافات به وجود آمده ميان اهالي كشتي تمام انرژي و تواناييهاي كشتي را به هرز مي برد.
وي تصريح كرد: خراسان در روزهاي نه چندان دور يكي از قطبهاي قوي و پرآوازه كشتي كشور بوده است كه متأسفانه در شرايط كنوني و با توجه به اختلافهاي به وجود آمده در بين دوستداران كشتي ضربه محكمي به پيكره كشتي استان وارد شده است، در حالي كه خراسان در رشته كشتي همچنان داراي توانايي است و چنانچه اين اختلافها به حداقل برسد، به طور قطع كشتي خراسان به روزهاي اوج خود نزديك خواهد شد.
سرمربي تيم ملي كشتي نوجوانان ادامه داد: با توجه به نتايج كسب شده كشتي گيران خراسان بايد عنوان كرد مسؤوليت نتايج نامطلوب كسب شده توسط كشتي گيران خراساني با مسؤولان كشتي است چرا كه آن ها بايد پاسخگوي انتظارات اهالي كشتي خراسان باشند.
نخودچي افزود: آنچه مسلم است مشكلات به وجود آمده در كشتي خراسان دو سه سالي است كه گريبانگير اين ورزش است اما تاكنون اين قدر حاد نبوده است و مسؤولان كشتي خراسان بايد به فرياد اين ورزش پرطرفدار برسند.
وي با اشاره به اين نكته كه اين اختلافها ريشه كشتي را خشك مي كند، ادامه داد: اختلافات كشتي خراسان اختلافهاي ديروز و امروز نيست بلكه اين اختلافها ريشه داشته و به سالهاي قبل باز مي گردد و متأسفانه مسؤولان در ابتداي اين اختلافها وارد عمل نشده اند تا آنها را ريشه يابي كرده و براي حل آن قدمي بردارند.
نخودچي اظهار داشت: چنانچه هر مسأله اي در ابتداي كار به حال خود رها شود به طور قطع در ادامه تضادها و مشكلاتي ايجاد مي شود كه حل كردن آن به راحتي صورت نمي گيرد، همان طور كه اگر مشكلات و تضادهاي كشتي خراسان در ابتداي كار توسط مسؤولان ريشه يابي مي شد در حال حاضر با اين گونه نتايج كسب شده، مواجه نبوديم و دود آن به چشم تمامي كشتي دوستان خراسان نمي رفت.
پيشكسوت خراسان ضمن ابراز نارضايتي از شرايط موجود ادامه داد: بايد اختلافهاي كشتي خراسان توسط متولي ورزش استان شناسايي و براي رفع آن اقدامهاي لازم صورت گيرد، زيرا تضعيف كشتي خراسان ضربه اي محكم بر پيكره كشتي كشور محسوب مي شود و بايد توسط مسؤولان دنبال شود.
نخودچي يادآور شد: مسؤولان استان بايد اختلافها را ريشه يابي كنند و با محبت كردن به هر دو طرف اختلاف، در رفع مشكلات پيش قدم شوند و چنانچه متوجه اين موضوع شدند كه اختلافها در طرفي حل نشدني است، جناحي را حمايت كنند كه به نفع كشتي خراسان باشد نه اينكه تنها نظاره گر باشد. اما رئيس هيأت كشتي خراسان رضوي معتقد است نتايج خوبي در المپياد ايرانيان كسب شده است!
عباس خلقي گفت: خراسان از نظر ظرفيت و انرژي داراي استعدادهاي زيادي در رشته كشتي است اما آنچه مسلم است با توجه به بضاعت كاري هيأت نتايج كسب شده توسط كشتي گيران خراسان راضي كننده به نظر مي رسد.
وي تصريح كرد: هر چقدر هيأت بتواند تسهيلات و موقعيت براي كشتي گيران ايجاد كند، نتايج بهتري كسب خواهد شد و چنانچه كشتي گيران خراسان نتوانستند آن طور كه بايد از بضاعت كشتي خراسان دفاع كنند، مقصر هيأت است كه شرايط كافي را فراهم نكرده است.
وي ادامه داد: با توجه به بضاعت موجود كه هيأت براي كشتي گيران فراهم كرده بود، نتايج كسب شده بسيار خوب بودند و اميدواريم با ايجاد شرايط و تسهيلات بهتر موفقيتهاي كشتي گيران خراساني ادامه داشته باشد تا كشتي خراسان سرافراز شود.
وي ضمن اشاره به اين نكته كه تا كار زير بنايي انجام ندهيم نمي توانيم توقع زيادي از كشتي گيران داشته باشيم، خاطرنشان كرد: تمام سعي هيأت بر اين است كه بتواند با ايجاد شرايط ايده ال براي كشتي گيران خراساني و با تقويت مربيان در رده هاي سني مختلف، ورزش كشتي را به روزهاي اوج خود نزديك كند.
وي در رابطه با اختلاف موجود در هيأت كشتي با رد هر گونه اختلافي افزود: اختلافها مربوط به گذشته بوده است و در حال حاضر و با توجه به شرايط موجود هيچ اختلافي وجود ندارد و هيأت بدون هيچ حاشيه اي كار خود را در رابطه با ارتقاي كشتي خراسان ادامه مي دهد.
خلقي اظهار داشت: چند نفري بودند كه با تمام هيأتهاي كشتي كه تا به حال سركار آمدند، اختلاف نظر داشته كه در هيأت كشتي حال حاضر هم وجود دارند و اجازه نمي دهيم كشتي خراسان به حاشيه كشيده شود.
رئيس هيأت كشتي خراسان رضوي ادامه داد: سه نفر از اهالي كشتي كه در حال حاضر در هيأت هيچ گونه مسؤوليتي نداشته و به آنها مثلث مخالف نام داده اند، هميشه درصدد مخالفت هستند و اگر كاري برايشان انجام شود باز هم كلمه نه از زبانشان دور نمي شود.
وي تصريح كرد: اين گونه افراد باعث ايجاد حاشيه در كشتي خراسان مي شوند.
خلقي خاطرنشان كرد: هيأت كشتي سعي خواهد كرد براي جلوگيري از اختلافها و مهار تنشهاي موجود كار اشتباه انجام ندهد و در رابطه با نظرات مخالف، انتقادهايي منطقي را پذيرفته و به آنها عمل كند.

شنبه بازار

* امين ديده بان
1) سومين همايش سراسري دو و پياده روي عمومي در تاريخ بيست و هفتم مرداد ماه(نيمه شعبان) برگزار شد و طبق معمول در مشهد برخلاف ساير شهرها هيچ استقبالي از اين همايش نشد! طبق دستور رئيس سازمان تربيت بدني، تمامي ادارات كل و ادارات تابعه ملزم شده اند، در طول سال جاري 6 برنامه همايش بزرگ عمومي برگزار نمايند كه در ساير استانها آمار ارائه شده رقمهايي بالاي بيست هزار نفر در هر همايش را نشان مي دهد، اما در مشهد به رغم همه تأكيدهاي مديركل با اغماض مي توان گفت 500 نفر!! نمي خواهيم اين قضيه را كالبد شكافي نمائيم، اما مجدداً خدمت افشين خان داوري عرض مي نمائيم، كار بزرگ، مرد بزرگ مي خواهد و ديگر اينكه تا وقتي عزم شهري بر اين قضيه استوار نشود، همايشهاي چهارم، پنجم و ششم هم به همين سرنوشت مبتلا خواهند شد!
2) در روز بازي پيام و فولاد يك اتفاق نادر در ورزشگاه ثامن به وقوع پيوست. هر چند كه آنقدر اين اتفاقات در ورزش ما زياد شده است كه ديگر...!
قضيه از اين قرار بود كه در اين روز تماشاگران براي ورود به ورزشگاه با درهاي بسته مواجه مي شوند و بعد معلوم مي شود كه كليد درهاي ورودي نيست و تا پنج دقيقه به شروع مسابقه هم تماشاگران منتظر! تا اينكه يك نفر با يك دسته كليد جادويي سر مي رسد! دسته كليدي كه حدود 50 تا 60 كليد در آن قرار داشته و در حالي كه تماشاگران بي صبرانه منتظر ورود به ورزشگاه بوده اند، طرف يكي يكي كليدها را به قفل مي زند شايد در باز شود!
3) درسته كه ورزشكاران ما در المپيك نتيجه نگرفتن و از قديم گفتن پهلوون زنده را عشق است، اما مردم چناران نشان دادند كه قهرمانشان را دوست دارند، حالا چه مدال بياورد و چه نياورد و برعكس مسؤولان ورزشي كه فقط وقتي يك ورزشكار مدال و عنوان مي آورد، دور و برش آفتابي مي شوند و عكس يادگاري مي گيرند و در غير اين صورت احوالي از طرف نمي پرسند! چنارانيها با استقبال از علي معلومات جودو كار چناراني حاضر در المپيك نشان دادند كه پهلوانانه فكر مي كنند.
آنها 25 رأس گوسفند و چهار ميليون تومان پول به قهرمان خود اهدا كردند!
4) قرار است امروز دوم شهريورماه پرونده شكايت ناصر حاجي حسينلو(شفق) از مصطفي بني اسد در خصوص مالكيت باشگاه ابومسلم بازگشايي و بررسي شود. در اين يكي دو ماه گذشته كه اين پرونده دوباره رونمايي شد، خيلي حرف و حديثها و سخنهاي فراوان از دو طرف شنيديم و حتي از ديگران در خصوص اين باشگاه. اما تنها به خاطر ابومسلم سكوت و حتي از نقل آنها اجتناب كرديم. اما شنيده هاي ما از ابومسلم اصلاً اوضاع خوشايندي را ترسيم نمي كند و تنها اميدواريم امروز كار يك طرفه شود كه ادامه اين وضعيت قطعاً جز ضرر و زيان براي مشكي پوشان عايدي نخواهد داشت.
5) خداداد بلافاصله بعد از شكست برابر فولاد استعفا داد. امري كه ما احتمالش را در هفته هاي مياني فصل مي داديم! هر چند او بلافاصله برگشت، اما داستان بي پولي نماينده استانمان در ليگ برتر اين روزها زبانزد عام و خاص شده است! در همين رابطه شنيديم پياميها براي اينكه بازيكنان خود را راضي نگه دارند، به جاي قسط اول به آنها زمين داده اند!! كه اين امر با مخالفت برخي بازيكنان مواجه شده است و خواستيم خدمت مسؤولان تيم پيام عرض كنيم كه آقا جان اين گونه نمي شود تيمداري كرد! چه برسد به باشگاهداري، آن هم در ليگ برتر!
يكي از دوستان مي گفت، همان روزهاي اولي كه پياميها سرمست از صعود به ليگ برتر سر از پا نمي شناختند، به دوستان پيامي گفته است، حالا كه حدود 6 ميليارد تومان امتياز باشگاه را مي خرند، بياييد آن را بفروشيد و با يك ميليارد آن در ليگ يك تيمداري كنيد و با باقيمانده، زيرساختهاي يك باشگاه قوي را فراهم كنيد تا هم به فوتبال خدمت كرده باشيد هم به جوانان اين شهر، اما...
6) نمي دانم چرا اين افشين خان داوري را اين قدر دوست دارم! به خصوص وعده هايش را كه اكثر آنها هم عملي نمي شود! ايشان در تازه ترين ادعاي خود عنوان كرده اند كه در هفته دولت مسابقات مختلفي را در رشته هاي فوتبال، واليبال و بسكتبال با حضور 400 تيم براي بانوان برگزار مي نمايد! صبر مي كنيم تا ببينيم اين يكي وعده عملي مي شود!؟
7) در مراسم افتتاحيه 54 زمين ورزشي روباز كه هفته گذشته با حضور مسؤولان شهرداري و تربيت بدني برگزار شد، مجري برنامه با اشتباهات فاحش خود چندين بار حضار را به خنده واداشت! كه از جمله وقتي به او گفتند، از خدمات دكتر سرويها هم تشكر كن، بنده خدا دكتر سرويها را با مرحوم دكتر رزمي اشتباه گرفت و براي شادي روح مرحوم دكتر سرويها رئيس تازه گذشته شوراي اسلامي شهر مشهد دعا كرد!
از جمله نكات ديگر اين مراسم، بي تابي و بي حوصلگي نوجوانان و جوانان ورزشكار بود كه از اجراي مراسم حوصله شان سر رفته بود و دوست داشتند هر چه زودتر با دريافت توپ از مهندس پژمان مشغول بازي شوند.
علي رغم حضور خوب خبرنگاران رسانه ها، بچه هاي صدا و سيما در اين مراسم غايب بودند!
8) شنيديم در جريان مسابقات فوتبال محلات مشهد و در رده سني نونهالان، وقتي يكي از تيمها با شكست ميدان مسابقه را ترك مي كند، مربي اين تيم به سبك فيروز كريمي به تنبيه بازيكنان نونهال خود مي پردازد!! اين هم از بد آموزيهاي سيما!! اما از شوخي گذشته چه خوبه مسؤولان شهرداري و هيأت فوتبال تنها به صرف مسابقه براي تيمها اكتفا نكنند و به بحث آموزش مربيان محلات هم همت گمارند تا افراد عاشقي كه در محلات به امر تعليم نونهالان و نوجوانان مشغولند با فرهنگ آموزش و تعليم و تربيت هم آشنا شوند!
9) نه تا رئيس هيأت مطابق دستورالعمل سازمان تربيت بدني بايد تا 15 مرداد ماه از كار بركنار و افرادي غير از كاركنان تربيت بدني تصدي امور را در دست مي گرفتند! اما گويا هنوز 15 مرداد نشده است! به هر حال اگه ما اسامي اين رؤسا را چاپ كرديم با سمتشان در اداره كل، بعد يك نسخه از روزنامه به دست فرادستان افشين خان افتاد و مؤاخذه اش كردن، تقصير ما ندونيد!
چطور در بحث واگذاري اماكن ورزشي كه متوجه نشديم چطوري چوب حراج زديم و حرف مافوق و فرادست را به گوش گرفتيم و علي رغم مخالفت كارشناس، ورزشكار و صاحب نظر عمل كرديم، اما اين بار چون پاي منافع در ميان است، بخشنامه سازمان را بي خيال شده ايم.
10) آقاي روابط عمومي اداره كل، آقاي پورتقي مسؤول دبيرخانه خراسان رضوي در المپياد ايرانيان، لطف كنيد و نتايج نمايندگان استان را چه به صورت تيمي و چه به صورت انفرادي براي ما ارسال كنيد! ما كه هر چي تماس گرفتيم، نتيجه اي حاصل نشد! نكنه در المپياد هم نتيجه اي حاصل نشده است كه اطلاع رساني را بي خيال شده ايد!

كوتاه از ورزش خراسان

تيم كيوكوشين كان خراسان رضوي قهرمان كشور شد
تيم كيوكوشين كان خراسان رضوي در مسابقات قهرماني كشور كه در نطنز اصفهان به مدت دو روز برگزار شد، به مقام قهرماني دست يافت.
به گزارش روابط عمومي هيأت كاراته، در اين دوره از مسابقات 18 تيم از سراسر كشور با 600 بازيكن حضور داشتند كه تيم خراسان رضوي با 18 مدال شامل هشت طلا، چهار نقره و 6 برنز توانست به مقام اول اين دوره دست يابد.
همچنين دو نفر از بازيكنان تيم كاراته خراسان رضوي به نامهاي سيد قاسم حسين پور و قاسم لوخي ضمن كسب مدال طلا به اردوي تيم ملي بزرگسالان سبك كيوكوشين كان دعوت شدند.مربي تيم كاراته خراسان رضوي را سيد رضا رضوي نماينده سبك بعهده داشت.

يك پيروزي و يك شكست براي بانوان كونگ فو كار
تيم بانوان هيأت كونگ فو استان خراسان رضوي در هفته هشتم رقابتهاي ليگ كونگ فو كشور موفق شد در تهران تيم هيأت كونگ فو استان گلستان را با نتيجه چهار بر سه شكست دهد و در مقابل هيأت كونگ فو استان فارس با نتيجه پنج بر دو شكست خورد.
تيم استان با اين شكست در رده سوم جدول قرار گرفت.
تيمهاي استانهاي فارس و تهران مكانهاي اول و دوم را در اختيار دارند.

برگزاري دومين همايش بزرگ كاراته
دومين همايش كاراته كارهاي خراسان رضوي در سالن شهيد بهشتي مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي هيأت كاراته خراسان رضوي، در اين همايش بيش از 1000 نفر كاراته كاي سبكهاي مختلف حضور داشتند كه در مدت زمان برگزاري همايش توانمندي و قابليتهاي فردي و گروهي سبك خود را معرفي كردند.
گفتني است، در اين همايش از 50 قهرمان كشوري و آسيايي كاراته با اهداي لوح سپاس تقدير شد.
پس از بازگشت از مسابقات المپيك؛ معلومات: متأسفم كه نتوانستم مدال بياورم
علي معلومات جودوكار المپيكي تيم ملي پس از ورود به چناران گفت: بعد از نتايج مسابقه اول و دوم تيم جودو فشار زيادي بر روي ما بود، به خصوص كه من در قرعه بسيار سختي قرار گرفته بودم.
وي اظهار داشت: براي مسابقه اولم با حريف قدرتمند ژاپني همه از من قطع اميد كرده بودند، اما در سرشاخ متوجه شدم كه مي توانم اين حريف قدرتمند را شكست دهم و با خواست خدا و دعاي مردم با پيروزي از تاتامي خارج شدم.
وي ادامه داد: پس از سه پيروزي، در مقابل حريف آذربايجاني قرار گرفتم كه بر اثر اشتباه خودم و روي يك لحظه غفلت نتيجه را واگذار كردم در حالي كه تصور نمي كردم بتواند من را شكست دهد، زيرا خيلي از او بهتر بودم.
عضو تيم ملي جودو در مسابقات المپيك اظهار داشت: بعد از باخت اولم، در مسابقه پنجم براي كسب مدال برنز فكرم روي تاتامي نبود، فكرم بهم ريخت، روي تاتامي بودم، اما انگار جايي ديگر بودم و فكرم آن جا نبود؛ اصلا نديدم كه حريف برزيلي ام چگونه من را شكست داد.
معلومات اضافه كرد: اكنون با اين تجربه انگيزه من براي كسب عناوين جهاني و آسيايي بيشتر شده است.
وي خاطرنشان كرد: از استقبال گرم و صميمانه مردم زادگاهم بسيار خوشحال شدم و واقعاً متأسفم كه نتوانستم براي مردم كشورم مدال كسب كنم.

15ووشوكار خراساني دراردوي تيم هاي ملي
15 ووشوكار زن و مرد خراساني به اردوهاي تيم ملي ووشو ايران در رده هاي سني مختلف دعوت شدند.
نفرات دعوت شده به اردوي تيم ملي در رده بانوان در گروه سني نونهالان شامل راضيه چابكسوار، مهسا دهقان، سپيده شاكريان و زهرا نوروزي، در رده سني نوجوانان مهديه بوستاني، محدثه اسماعيلي و مهسا نجاري و رده سني جوانان مريم ياوري، مريم نوروزي و مهلا تلگردي مي باشند.
همچنين در رده سني نونهالان تيم ملي پسران محمد ندرتي و حسين بلبلي، رده سني نوجوانان فرهاد كشاورز و در رده جوانان رحيم موسوي فرد و امير محمد رضايي افراد دعوت شده به تيم ملي از استان خراسان رضوي هستند.

برنامه هاي كميته ورزشي ستاد بزرگداشت هفته دولت
افشين داوري، مديركل تربيت بدني خراسان رضوي و رئيس كميته ورزشي ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: مسابقات گراميداشت شهداي هفته دولت با حضور بيش از 400 تيم در رشته هاي فوتسال، واليبال، بسكتبال براي بانوان و آقايان نخستين برنامه اين كميته است.
وي برگزاري يك دوره مسابقات دوچرخه سواري در دو منطقه مشهد، برگزاري مسابقات فوتبال مدارس مشهد و بازديد از خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران كارمند را از ديگر برنامه هاي كميته ورزشي خواند. داوري ادامه داد: در هفته دولت زمين چمن مجموعه ورزشي جعفريان واقع در منطقه گلشهر و مجموعه ورزشي روستاي جيم آباد شامل زمين فوتبال خاكي، جاده تندرستي و زمين واليبال افتتاح مي شود.
رئيس كميته ورزشي ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان رضوي افزود: افتتاح چهار سالن ورزشي در مشهد و دو مجموعه ورزشي در روستاي تقي آباد و قصر از ديگر برنامه هاي طراحي شده براي هفته دولت مي باشد.
وي تصريح كرد: مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال بخشها و روستاهاي مشهد نيز كه با 36 تيم آغاز شده بود، با رقابت هشت تيم در هفته دولت دنبال خواهد شد.

دهياري طرقبه و شهرداري نقاب در ليگ دسته دوم فوتبال
مسابقات مقدماتي ليگ دسته دوم استان خراسان رضوي به ميزباني شهرستان جوين برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما، در اين دوره از مسابقات كه در مجتمع ورزشي فرهنگي ورزشي جمعيت هلال احمر شهرستان جوين و با حضور 5 تيم از شهرستانهاي خراسان رضوي برگزار شد، تيم فوتبال دهياري طرقبه با 7 امتياز در صدر جدول اين گروه قرار گرفت و به همراه شهرداري نقاب به دور بعدي مسابقات ليگ دسته دوم خراسان رضوي راه يافت.
رئيس هيأت فوتبال شهرستان جوين در اين باره گفت: دوره بعدي اين مسابقات به صورت دوره اي و رفت و برگشت و بعد از اتمام ماه رمضان برگزار مي شود.
ميرجهانگيري افزود: اين مسابقات در سه روز و در زمين چمن مجتمع فرهنگي ورزشي هلال احمر شهر نقاب برگزار شد كه از سطح خوبي برخوردار بود.وي در حاشيه اين مسابقات، با اشاره به محروميتهاي ورزش شهرستان جوين، خواستار توجه مسؤولان ورزش استان براي تكميل و اتمام پروژه سالن ورزشي هلال احمر جوين كه در مراحل نهايي اتمام و راه اندازي خود قرار دارد، شد.وي افزود: در صورت تخصيص اعتبار لازم و توجه ادارات به ورزش، هيأت فوتبال شهرستان جوين براي برگزاري دوره هاي بعد اين مسابقات در شهرستان جوين آمادگي دارد.

صعود غدير و ثامن
تيم هاي غدير و ثامن شهيد رجايي با كسب عناوين اول و دوم مسابقات اميدهاي دسته سوم مشهد جواز حضور در رقابتهاي فصل بعد دسته دوم را به دست آوردند.
مسابقات دسته سوم اميدهاي مشهد كه با حضور بيست تيم و در دو گروه از سي و يكم فروردين ماه 87 استارت خورده بود، پس از انجام 94 بازي در بيست و هشتم مرداد ماه خاتمه يافت.
سرپرستي اين مسابقات برعهده احمد قانع بود و رقابتها در زمينهاي قدس طلاب، شهداي طرق و شماره دو تختي برگزار شد.
اسامي تيم قهرمان:
محسن خجسته، مجتبي مصور، عليرضا هادي پور، امير يعقوبي، محمود مصلي پور، فرامرز صالح فر، سعيد گلچين، پيمان شعباني، سعيد قاسمي پور، علي رحيمي، هادي قدمي نيا، مجتبي نهايي، عليرضا پاسبان، امير صالح فر، امين قنبري، محسن دلربايي، جواد صلصالي، آرمين اميري، محمد كشاورز، حسنعلي مولايي
مربي: وحيد فرجي- سرپرست: مجيد رضائيان

افتتاح 56 زمين ورزشي روباز در مشهد

*صالح
طي مراسمي با حضور شهردار مشهد و جمعي از مسؤولان شهري 56 زمين ورزشي در 13 منطقه مشهد مورد بهره برداري قرار گرفت.
در اين مراسم سيد محمد صادق مركبي معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد ضمن اعلام نياز به اين زمينهاي ورزشي براي جلوگيري از انحراف جوانان افزود: شهردار مشهد طبق دستور العملي به ما فرصت داده كه تا پايان سال، 200 مجموعه ورزشي را براي استفاده جوانان و نوجوانان اين كلانشهر آماده كنيم كه اين امر نيازمند تلاش مردم و شهرداري هاي مناطق مختلف شهر است.
وي ادامه داد: مساحت اين زمينها از 700 تا 5500 متر مربع است كه براي هر كدام از اين زمينهاي ورزشي روباز بطور متوسط حدود 30 ميليون تومان هزينه شده است.
در ادامه اين مراسم افشين داوري مدير كل تربيت بدني خراسان رضوي ضمن با ارزش توصيف كردن اين حركت افزود: با توجه به اينكه سرانه ورزشي مشهد قبل از افتتاح اين زمينهاي ورزشي روباز توسط شهرداري 26 سانتي متر مربع بود كه اين ميزان از سرانه ورزشي كه بايد تا پايان برنامه چهارم توسعه به يك متر مربع رسيده باشد، خيلي عقب بوديم، اما اگر اين 200 مجموعه تا پايان سال افتتاح شود، سرانه به نيم متر مربع خواهد رسيد كه در نوع خود حركت بي نظيري است.همچنين سيد محمد پژمان شهردار مشهد نيز اين حركت را نعمتي بزرگ عنوان نمود كه بايد ادامه پيدا كند. وي افزود: بر حسب وظيفه ذاتي بايد براي شادابي و نشاط شهروندان به ويژه جوانان تلاش كنيم، هر چند در ابتدا نواقصي وجود دارد، اما اميدواريم به مرور اين نواقص برطرف شود.
همچنين مهندس گل مشكي شهردار منطقه دو كه به واقع ميزبان مراسم افتتاحيه بود، به خبر نگار ما گفت: در منطقه دو و در فاز اول طرح14زمين ورزشي تجهيز شده است كه كوچكترين آنها حدود 700متر و بزرگترين آنها 3800متر مربع مساحت دارد كه براي تجهيز و راه اندازي اين زمينها در مجموع حدود300ميليون تومان هزينه شده است.
وي با ابراز رضايت از نحوه راه اندازي اين زمينهاي ورزشي اظهار داشت:اين اقدام يكي از فعاليتهاي قابل توجه در ورزش شهر است كه نتايج آن در آينده مشخص خواهد شد، چرا كه با فراهم شدن امكان فعاليت ورزشي، ورزشكاران از آسيبهاي اجتماعي در امان خواهند بود.
گل مشكي همچنين با اشاره به استقبال خوب جوانان علاقه مند به ورزش از اين امكانات افزود: تا قبل از افتتاح رسمي اين اماكن شاهد اين هستيم كه روزانه علاقه مندان زيادي براي گذراندن اوقات فراغتشان از اين اماكن استفاده مي برند، به طور مثال جوانان ورزشكار شهركهاي امام خميني(ره) و رسالت از ساعات اوليه صبح تا يكي دو ساعت بعد از نيمه شب در زمينهايي كه تجهيز شده اند، فعاليتهاي ورزشي خود را دنبال مي كنند.
دكتر سرويها عضو شوراي شهر مشهد نيز با اشاره به ضرورت انجام اين طرح در شهر مشهد گفت: از ابتداي شروع به كار شوراي سوم و با توجه به حساسيتي كه در بحث اوقات فراغت و ورزش جوانان و نوجوانان وجود داشت، ضرورت اين اقدام بيش از پيش احساس شد، به همين دليل با برنامه ريزي انجام شده از مناطق مختلف شهر بازديدهاي مختلفي صورت گرفت تا در نحوه برنامه ريزي براي تحت پوشش قرار دادن مناطق به ويژه مناطق نا برخوردار اقدام شود.
عضو شوراي شهر مشهد در ادامه افزود:با بررسي كه انجام شد تمام شهرداريهاي مناطق موظف شدند تا با شناسايي زمينهاي خالي كه به نحوي بلا استفاده بودند براي تجهيز در جهت كاربري ورزشي آماده كنند، در همين راستا زمينهايي كه در اختيار شهرداري بودند كار آن انجام شد و زمينهايي هم كه در تملك سازمانهاي دولتي بود به شرط باقي ماندن تملك آنها وارد اين طرح شدند و آن دسته از زمينهاي افتاده اي هم كه به مالكان تعلق داشت و ساخت وسازي در آن انجام نشده بود، طبق قانون، شهرداري موظف است براي استفاده عموم از آن استفاده كند، بر همين مبنا با اكثر مالكان در خصوص استفاده ورزشي از زمينشان جلساتي گذاشته شد و آنها متقاعد به همكاري شدند ضمن اينكه هر زمان كه مالك زمين خواست از زمينش استفاده شخصي ببرد با پرداخت15درصد هزينه ها مي تواند به همكاري اش در اين طرح خاتمه دهد.

پس از برگزاري اردوي تيم ملي بسكتبال نوجوانان درمشهد؛
سرمربي تيم ملي: امكانات ورزشي آستان قدس رضوي درحدحرفه اي است

تيم ملي بسكتبال نوجوانان ايران در مشهد مقابل تيم بسكتبال آستان قدس رضوي به پيروزي رسيد.
دراين مسابقه كه در سالن بسكتبال مؤسسه تربيت بدني آستان قدس رضوي برگزار شد، تيم ملي نوجوانان ايران موفق شد با نتيجه 76 بر 43 به پيروزي دست يابد.
بهرام رمضان، سرمربي تيم ملي بسكتبال نوجوانان در پايان اين بازي گفت: در سيستم حمله و دفاع، بازيكنان مختلف را ارزيابي كرديم تا به نفرات و تركيب دلخواه براي مسابقات غرب آسيا كه احتمالاً خرداد ماه سال آينده برگزار مي شود، دست يابيم.
وي افزود: ملي پوشان بسكتبال نوجوانان تاكنون در 23 اردوي مختلف حضور يافته اند كه 20 اردوي آن براي شناسايي استعدادهاي بسكتبال ايران و سه اردوي اخير نيز با هدف انتخاب افراد نهايي صورت گرفته است.
وي تصريح كرد: در مجموع اين اردوها حدود 60 نفر از نوجوانان برجسته بسكتبال سراسر كشور تحت نظر قرار گرفتند كه به مرور در تمرينات تيم ملي نوجوانان حضور يافتند.
وي افزود: در حال حاضر 16 بسكتباليست در اردوي تيم ملي نوجوانان حضور دارند كه از اين تعداد سه نفر عضو تيم آستان قدس رضوي هستند.
وي وضعيت ملي پوشان نوجوان را مطلوب ارزيابي كرد و اظهار داشت: نفرات دعوت شده به اردوي فعلي، از بهترينهاي بسكتبال ايران هستند، اما در تيم ملي هنوز به روي استعدادها و نوجوانان برجسته بسكتبال باز است.
سرمربي تيم ملي نوجوانان در خصوص امكانات ورزشي آستان قدس رضوي تصريح كرد: امكانات ورزشي آستان قدس رضوي در حدي هست كه اين نهاد بتواند به طور حرفه اي وارد رشته هاي مختلف ورزشي شود.
بهرام رمضان افزود: ورزش آستان قدس رضوي درعين حال كه استعدادهاي بسياري را شناسايي كرده و پرورش داده است، اما تنها به قهرماني ختم نمي شود، بلكه از نظر هماهنگي، اخلاقي و تربيتي نيز نوجوانان و جوانان را تحت آموزش قرار مي دهد تا در كنار قهرمان پروري، جواناني متعهد و با اخلاق را به جامعه ورزش كشور تحويل دهد.
وي حضور سه بسكتباليست نوجوان از تيم آستان قدس رضوي درتيم ملي نوجوانان را نتيجه سياستگذاري درست و اصولي آستان قدس رضوي در بحث ورزش، فراهم ساختن زيرساختها و امكانات، استفاده از مربيان كارآمد و تأكيد بر اخلاق محوري دانست.
سينا هادي زاده، سعيد كاشاني و صادق جانداري سه بازيكن تيم بسكتبال آستان قدس رضوي هستند كه به اردوي تيم ملي بسكتبال نوجوانان دعوت شده اند.
گفتني است، تيم ملي بسكتبال نوجوانان كشورمان در مدت حضور پنج روزه در مشهد، در موسسه تربيت بدني آستان قدس رضوي اردو آمادگي خود را بر پا كرده بود.

ريز و درشت از فوتبال خراسان

صنعت، نماينده خراسان در ليگ منطقه اي كشور
*بهنام بهروز
ماراتن مسابقات فوتبال سوپر ليگ استان كه اواسط سال گذشته آغاز شده بود، سرانجام پس از چندين وقفه و در حالي كه در مرحله دوم اين مسابقات هيچ تيم شهرستاني جواز صعود دريافت نكرده بود تنها ميان تيمهاي مشهدي برگزار گرديد و هر چند حرف و حديثهاي فراواني در خصوص چگونگي برگزاري مسابقات بويژه در روز آخر اين مسابقات كه دو تيم در مقابل حريفان خود حاضر نشدند بر جاي گذاشت، تا هفته آخر كه حساس ترين مرحله اين مسابقات نيز بود با حواشي فراواني به پايان برسد.
گذشته از حضور نيافتن تيمها اعتراض آنها به داوري و نحوه برگزاري مسابقات، تقدم و تأخير بازيها و از همه مهمتر اعتراض روي بازيكنان حريفان، نكاتي بود كه تمامي تيمها نسبت به آن گلايه داشتند.
در پايان اين رقابتها تيم صنعت با قهرماني جواز حضور در ليگ منطقه اي كشور را به عنوان نماينده استان به دست آورد.

اسامي تيم قهرمان: محمد عين افشار، عابد ميزبان، حسين يعقوبي، حسن كوهستان، محمد سليماني، مصطفي شاداب زاده، رضا ماهي، مصطفي سهيمي، امير شعفي، حسين شيعاوي، جواد كديور، جواد ايزدي، حسن خاكي، عباس تيموري، علي دائمي، محمدرضا چين سري، مصطفي رامشيني، سعيد فريداني، مهدي ارضي، عليرضا ابراهيمي، علي اسدي، محمدرضا اكبري، محمد صفائيان، مصطفي پورامراللهي و احسان رحمتي، مربيان حميد شمسي، محمدرضا تيموري و هادي خباز، سرپرست خادم دوست- فتح آبادي

عالي و حرفه اي قهرمان اميدهاي استان
مسابقات فوتبال اميدهاي خراسان رضوي كه با حضور هشت تيم برتر استان انجام شد، با قهرماني شاگردان محسن سخن سنج خاتمه يافت.
در اين مسابقات چهار تيم مشهدي مدرسه عالي و حرفه اي، غدير، پاسارگاد و پژند و چهار تيم استاني تربت جام، سرخس، گناباد و فريمان حضور داشتند كه فريمانيها از همان ابتدا از رقابتها كنار كشيدند تا مسابقات در دو گروه چهار و سه تيمي برگزار شود كه در مرحله نيمه نهايي مدرسه عالي و حرفه اي تربت جام را جا گذاشت و غدير هم سرخس را از پيش رو برداشت كه نكته مشترك اين دو مسابقه عدم حضور نمايندگان تربت جام و سرخس در ديدار برگشت بود! در فينال هم مدرسه عالي و حرفه اي موفق شد در يك ديدار پر گل سه بر دو از سد غدير خراسان عبور نمايد و قهرماني اميدهاي استان را به نام خود ثبت نمايد.

اسامي تيم باشگاه عالي و حرفه اي بابك:
مجيد جلالي فر، حميد رمزي، مهدي الماسي، يونس شاكري، جواد قديري، هاشم عبد شيخي، مهدي غفوري، ابراهيم قدرتي، حامد عبداللهي، حسين قادري، ابراهيم براتي، وحيد روشني، محمدرضا شيخ، آرمان بيرجندي، فاضل پورمحمد، علي قهروي، محمد صمصامي، مصطفي غلامي، علي مرتضوي، رحمت ا... رحمتي، ايمان قلي زاده، رضا پور شب، غلامحسين گلزايي، هادي چزگي، امير باقري، احسان پهلوان، امير پور يوسف ، حميدرضا سيرغاني، جلال موسوي
سرپرست مهندس مروج و مربي محسن سخن سنج

فوتسال در ايستگاه سوم
مسابقات فوتسال دسته اول و ليگ برتر استان هفته سوم خود را پشت سر گذاشت و نتايج زير حاصل شد.
ليگ دسته اول:
سامان 3- پاناسونيك يك/ خواف 11- گلسراي محبت 2/ پيام بردسكن1- آبفا7/ شهيد هاشمي فريمان 2- سوپر گوشت تربت حيدريه 4/ شهرداري سلطان آباد 2- سنگ توكل يك/ شيفتگان امام زمان(عج) 2- شاهين بار فريمان 3/ سازمان بازيافت شهرداري صفر- چاپ اقبال يك/ پرسپوليس بجستان 2- شهيد بهشتي چناران 6
سوپر ليگ:
جام عسل 10- ماد سيستم تربت جام 3/ ايران خودرو 4- نيلوفران آبي تربت حيدريه 2/ بسيج دانش آموزي رشتخوار 5- وحدت قاسم آباد يك/ ملي پوشان نيشابور 7- الغدير 4/ پروفيل زالي صفر- فريمان 4/ پيام طرقبه يك- مهديار 3/ پيام درود 4- سامان 6/ كلبه ورزش 2- اميد علم و ادب 3

2 خراساني در تيم ملي
دوره استعداديابي بازيكنان زير 13 سال كشور براي دعوت به تيم ملي از هشتم تا دهم شهريور ماه در اصفهان برگزار مي شود كه سيد سجاد سيد از مدرسه فوتبال نادر و سيد عليرضا ميرزا بابايي از مدرسه فوتبال عالي و حرفه اي به اين اردو دعوت شده اند.

سخنگوي جديد پيام
از سوي صلاحي مديرعامل باشگاه پيام، حامد غفاري به عنوان سخنگوي اين باشگاه منصوب شد. غفاري از خبرنگاران جوان صدا و سيماست كه در گذشته در باشگاه ابومسلم فعاليت داشته است.

مثلث صدرنشين
مسابقات دسته اول بزرگسالان مشهد هفته هفتم خود را پشت سر گذاشت و نتايج زير حاصل شد.
پيام بحرآباد يك- كاوه شهرداري رضويه سه/ گازار پمپ 2- اميد كارگران 3/ بهنام يك- مهد خودرو 3/ شاهين 3- گسترش 2/ استقلال طبرسي 1- فراكار 1/ پاسارگاد خاوران 2- همشهري يك/ كاوه خراسان يك- ياران اتحاديه 2
در حال حاضر تيمهاي مهد خودرو، پاسارگاد خاوران و ياران اتحاديه در صدر جدول اين مسابقات براي قهرماني رقابت مي كنند و كاوه خراسان با شكست مقابل ياران اتحاديه از كورس قهرماني تا حدودي جا ماند.

برگزاري كلاس D
يك دوره كلاس مربيگري درجه D كنفدراسيون فوتبال آسيا با حضور 50 نفر زير نظر هيأت فوتبال استان برگزار شد. در اين دوره (2 كلاس 25 نفره) دكتر عطارزاده، مجيد مرتضايي و علي صنعتگر به تدريس پرداختند.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2522]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن