تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805512034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكست تنها دستاورد بين‌المللي و ماجراي جريمه‌هاي 50 هزار توماني


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: تيم ملي فوتسال بانوان ايران در سالي كه گذشت نتوانست نتيجه‌اي جز شكست در عرصه بين‌المللي به دست آورد.
در سالي كه گذشت شاهد اتفاقات فراواني در ليگ فوتسال بانوان ايران بوديم. بانوان فوتساليست ايراني علاوه بر حضور در مسابقات جام حذفي و ليگ، حضور در ميادين بين‌المللي را تجربه كردند.
* تجارتخانه جنوب قهرمان جام‌حذفي 88 در سال 89!
مسابقات جام حذفي فوتسال بانوان با برگزاري 29 بازي و حضور 16 تيم از تاريخ 12 بهمن سال 88 تا 23 تير سال 89 پيگيري شد كه در نهايت تيم صدرا زير آب عنوان قهرماني را كسب كرد. در اين تورنمنت ‌128 گل از خط دروازه ها گذشت و 25 كارت زرد و سه كارت قرمز از سوي داوران به بازيكنان خاطي داده شد.
عاطفه عابدي با 10 گل از تيم صداري زير آب به عنوان خانم گل انتخاب شد.
بهترين خط حمله متعلق به تيم سرخپوشان با 44 گل زده و بهترين خط دفاع متعلق به تيم صدرا زير آب با 11 گل خورده شناخته شد.
فينال پنجمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال بانوان 30 ارديبهشت 1389 برگزار شد و در اين ديدار تيم تجارتخانه جنوب هرمزگان با نتيجه سه بر دو توانست آرش بندرعباس را شكست دهد و به عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات برسد.
ديدار رده‌بندي بين دو تيم ملوان جوان رشت و وحدت خوزستان به دليل مشكلات تيم وحدت خوزستان و انصراف از مسابقات، برگزار نشد تا تيم ملوان جوان رشت عنوان سوم ليگ برتر فوتسال بانوان را كسب كند.
ششمين دوره مسابقات ليگ برتر نيز از چهارم دي كار خود را آغاز كرد. مسابقات نيم فصل با قهرماني تيم تجارتخانه جنوب هرمزگان به پايان رسيد.
* استفاده از هفت بازيكن مشترك و تخلف در جام حذفي
از حاشيه‌هاي برگزاري مسابقات جام حذفي مي‌توان به شكايت تيم اوج نصر فارس از تيم پالايش گاز ايلام نام برد. نماينده استان فارس از تيم ايلامي به دليل استفاده از دو بازيكن غير مجاز به كميته انضباطي فدراسيون شكايت كرد.
طبق قوانين، تيم‌هاي فوتسال بانوان حق دارند از پنج بازيكن مشترك فوتبال و فوتسال استفاده كنند، اما ظاهراً تيم پالايش گاز ايلام از هفت بازيكن مشترك سود مي‌برده و از دو بازيكن غير مجاز خود مقابل اوج نصر فارس استفاده كرد.
* غيبت شهروند ساري در اولين روز و استارت حواشي
ششمين دوره ليگ برتر فوتسال بانوان كه از چهارم دي 1389 شروع شد، نيز از حاشيه‌ بي‌نصيب نبود و استارت حواشي اين دوره از رقابت‌ها را تيم شهروند ساري با غيبت در روز اول مسابقات زد.
تيم شهروند ساري كه با تيم مدافع عنوان قهرماني تجارتخانه جنوب بازي داشت مقابل اين حريف حاضر نشد تا علاوه بر اين كه سه بر صفر بازنده شود، از سوي كميته مسابقات هم تذكر جدي بگيرد و با جريمه 300 هزار توماني مواجه شود.
* امير شقاقي صدرنشين جدول حاشيه‌سازان ليگ برتر
در حالي اولين روز برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتسال بانوان پشت سر گذاشته شد كه اتفاقات حاشيه‌اي آن را تحت تاثير قرار داد. يكي از اين حاشيه‌ها به ديدار نفت آبادان و حجاب قزوين برمي‌گردد.
سميه جاورسي و زينب معظمي دو بازيكن تيم فوتسال نفت آبادان به دليل تماس مهناز اميرشقاقي سرمربي تيم وحدت خوزستان براي پيوستن به اين تيم حاضر نشدند در هفته اول ليگ برتر براي تيم‌شان به ميدان بروند. اين در حالي است كه اگر مسئولان تيم نفت رضايت‌نامه اين دو را صادر مي‌كردند طبق مقررات تا نيم فصل نمي‌توانستند به تيم ديگري ملحق شوند.
پس از ديدار تيم‌هاي فوتسال بانوان تجارتخانه جنوب و وحدت خوزستان كه به برتري 10 بر 3 تيم تجارتخانه با سرمربيگري شهرزاد مظفر انجاميد، مهناز اميرشقاقي سرمربي تيم وحدت خوزستان اين بار نيز در حركتي عجيب حرف‌هاي بسيار بدي را نثار پريا نوروزي شاگرد سابق خود كرد كه در اين بازي براي تجارتخانه دو گل به ثمر رساند.
سرمربي وحدت خوزستان به مادر پريا نوروزي كه در سالن حضور داشت نيز حرف هاي تحريك كننده‌اي زد. اين موضوع به شدت مسئولان تيم تجارتخانه جنوب را ناراحت كرد تا شكايت خود از اميرشقاقي را به فدراسيون ارائه كنند.
* سقوط ذوب‌آهن اردبيل به ليگ دسته اول در ابتداي دور برگشت
تيم فوتبال ذوب‌آهن اردبيل كه با شروع دور برگشت ليگ برتر به دليل مشكلات مالي در ميدان حاضر نشد، به طور رسمي انصراف خود از حضور در ادامه مسابقات ليگ برتر را اعلام كرد. اين تيم به دليل انصراف، خود به خود به يك دسته پايين تر سقوط مي‌كند.
* غيبت‌هاي مكرر تيم‌ها در ليگ برتر
در هفته دوم ليگ برتر فوتسال بانوان نيز تيم سرخپوشان گرگان كه هم در ليگ برتر فوتسال و هم فوتبال شركت كرده به دليل در اختيار قرار دادن بازيكنان خود به تيم فوتبال، ترجيح دادند در ليگ فوتسال غيبت كنند.
هفته پنجم ليگ برتر فوتسال بانوان در حالي پيگيري شد كه تيم اوج نصر فارس مقابل تجارتخانه جنوب حاضر نشد تا ديدار اين دو تيم به صورت معوقه برگزار ‌شود.
دليل اينكه تيم اوج نصر فارس در بازي حاضر نشد، حضور بازيكنان اين تيم در امتحانات دانشگاهي اعلام شد.
تجارتخانه جنوب يك بار ديگر با انصراف حريف خود آرش بندرعباس، برنده شد.
*ماجراي جريمه‌هاي 50 هزار توماني
با توجه به اينكه كميته بانوان به هر تيمي اين فرجه را در طول برگزاري مسابقات داده تا چند بار مقابل حريفان غيبت كنند، برخي تيم ها بدون در نظر گرفتن هزينه كردن تيم مقابل براي برگزاري يك مسابقه به دلايل مختلف مقابل حريفان حاضر نشدند و در نهايت با پرداخت 50 هزار تومان جريمه به اين موضوع خاتمه دادند، حتي اگر اين بي‌نظمي به قيمت ضرر تيم مقابل باشد.
اما اين تمام ماجرا نيست و در شرايطي كه به نظر مي رسيد تيم اوج نصر فارس تمايلي براي برگزاري بازي با تجارتخانه جنوب در هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال ندارد، عليپور، مسئول كميته مسابقات بانوان در اين‌باره به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: اين طور نيست كه تيم هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال هرگاه بخواهند مي‌توانند از حضور در ميدان خودداري كنند و فقط 50 هزار تومان جريمه شوند.
وي به جريمه 300 هزار توماني شهروند ساري اشاره كرد و افزود: تيم‌هايي كه مقابل حريفان غيبت مي‌كنند، بايد هزينه لغو بليت داوران را نيز پرداخت كنند. ما قطعاً جرايمي براي تيم‌هاي غيبت كننده در نظر مي‌گيريم كه از هزينه رفت و آمد خودشان بيشتر شود.
عليپور تأكيد كرد: تا هفته پنجم ليگ برتر فوتسال ما فقط يك باخت فني داشتيم كه مربوط به همان بازي شهروند ساري و تجارتخانه مي‌شود. ساير ديدارهايي كه تيم‌ها حاضر نشده‌اند در آينده برگزار مي‌شود و معوقه هستند.
* تأسيس اولين آكادمي مخصوص بانوان در رشته‌هاي فوتبال و فوتسال
اولين آكادمي مخصوص بانوان در رشته‌هاي فوتبال و فوتسال از ابتداي تابستان فعاليت خود را در بوستان پرديس ويژه بانوان آغاز كرد.
مجوز اين آكادمي را نيلوفر اردلان، بازيكن تيم ملي فوتبال و فوتسال گرفت و قرار بود مربياني نظير شهرزاد مظفر نيز در اين آكادمي فعاليت داشته باشند.
شروع كار اين آكادمي در منطقه 15 تهران بود و براي افراد علاقمند در منطقه شمال شهر نيز بوستان ديگري در نظر گرفته شده است.
اين آكادمي با مجوز تربيت‌بدني استان تهران راه اندازي شده است.
از اهداف اين آكادمي مي‌توان به آموزش حركات پايه فوتبال و فوتسال در سنين شش تا 18 سال، توسعه فوتبال در بين بانوان و شناخت و شناسايي استعدادها اشاره كرد.
* شكست، تنها دستاورد بانوان فوتساليست در عرصه بين‌المللي
حضور فوتساليست‌ها در مسابقات بين‌المللي از مسابقات چهارجانبه روسيه با حضور ميزبان، اوكراين، مجارستان و ايران شروع شد.
تيم ملي فوتسال بانوان كه براي حضور در اين تورنمنت از 5 تا 14 ارديبهشت 89 تمرينات خود را زير نظر لوسا در كمپ تيم‌هاي ملي پيگيري كرد و روز چهارشنبه 15 ارديبهشت تهران را به مقصد روسيه ترك كرد با سه شكست از اين رقابت‌ها به ايران بازگشت.
همچنين تيم ملي فوتسال بانوان روسيه در تاريخ 17 آبان براي برگزاري دو بازي تداركاتي با تيم ملي فوتسال ايران وارد تهران شد و در هر دو ديدار ايران را شكست داد.
تيم ملي فوتسال بانوان در ادامه برنامه‌هاي آماده‌سازي خود، در روزهاي چهارم، ششم و هشتم اسفند با تيم اوكراين ديدار تداركاتي برگزار كرد و باز هم شكست حاصل كار فوتساليست‌هاي ايراني در اين مسابقات بود.
* مخالفت فيفا با پوشش بانوان ايراني و رونمايي از لباس جديد
بعد از مخالفت فيفا با پوشش فعلي بانوان فوتسال و فوتباليست ايراني، فدراسيون بين‌المللي فوتبال لباس جديدي را براي پوشش بانوان پا به توپ ايراني طراحي كرد.
16 تير در جريان يك بازي دوستانه كه در آكادمي ملي المپيك به انجام رسيد، از لباس جديد تيم ملي فوتسال بانوان رونمايي شد و اين تيم لباس مدنظر فيفا را به تن كرد.
فريده شجاعي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره اينكه آيا مشكل پوشش بانوان ايراني حل شده است يا خير گفت: مشكل كوچكي در طراحي لباس‌ها بود كه حل شد و اكنون خوشبختانه پوشش بازيكنان ايراني را هم فيفا تأييد كرده و هم مورد تأييد سازمان تربيت‌بدني است.
* دعوت از دو بانوي فوتساليست براي شركت در اردوي تيم ملي فوتبال
حضور بانوان فوتساليست در فوتبال يا بالعكس داستاني بود كه در سال گذشته بارها تكرار شد.
اين داستان از وقتي شروع شد كه نيلوفر اردلان و فرشته كريمي، اعضاي تيم ملي فوتسال براي كمك به تيم فوتبال بانوان در مسابقات مقدماتي المپيك لندن به اردوي فوتباليست‌ها دعوت شدند.
كشمكش مسئولان كميته بانوان و مدير فني تيم ملي فوتسال بانوان بر سر حضور اين دو بازيكن در تيم ملي فوتبال از نكات قابل توجه بود و در نهايت باعث شد تا اردلان و كريمي به دليل حضور در تيم ملي فوتسال، به اردوي فوتبالي‌ها در انزلي نروند.
اين در حالي است كه بنا بر قوانين وضع شده از سوي فدراسيون فوتبال به منظور سازماندهي اين دو رشته، اعضايي كه مي‌خواهند در يكي از دو رشته فعاليت كنند، ديگر نمي‌توانند از تصميم خود منصرف شده و به رشته ديگري بروند اما مربيان تيم ملي فوتبال بزرگسالان به دليل توقف دو ساله فعاليت اين تيم از دو بازيكن سابق تيم ملي كه رشته فوتسال را انتخاب كرده‌اند و در عضويت تيم ملي فوتسال هستند، دعوت به عمل آوردند تا در اردوي انزلي حضور داشته باشند.
* مخالفت‌هاي گسترده براي شركت فوتساليست‌ها در فوتبال
الميرا ثميني‌پور سرپرست تيم‌ملي فوتسال به فارس گفت: پيش از اين با بازيكنان صحبت شده كه اگر رشته فوتسال را انتخاب مي‌كنند، ديگر نبايد به فوتبال بروند و بالعكس. حتي در يكي از اردوها يكي از بازيكنان از ايلام كه در مسابقات فوتبال شركت كرده بود، جوراندينيو ديگر او را به اردوي فوتسال دعوت نكرد.
شهرزاد مظفر نيز در گفت‌وگويي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره دعوت از نيلوفر اردلان و فرشته كريمي به اردوي تيم فوتبال اظهار داشت: مخالف رفتن اين دو بازيكن به اردوي تيم فوتبال هستم. زماني كه فدراسيون فوتبال اجبار كرد كه بازيكنان، مربيان و داوران از بين اين دو رشته حتماً بايد يكي را انتخاب كنند، من كاملاً با اين اجبار موافق بودم و فدراسيون هم به خوبي اين قضيه را پيش برد و حالا هم فدراسيون بايد پايبند حرف خود باشد. من براي اين مخالفت دلايل فني هم دارم.
مظفر خاطرنشان كرد: بايد به علاقه و تصميم بازيكنان هم احترام گذاشت. وقتي بازيكني رشته فوتسال را انتخاب كرده، نمي‌شود به زور او را وادار كرد كه به رشته ديگري بپردازد. زمان آن رسيده تا همگي قبول كنند فوتسال و فوتبال متفاوت‌اند. بهتر است در فوتبال به بازيكنان ليگ اعتماد كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن