تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فست فود زن و مرد را به دادگاه كشاند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: o2ib4ip5u09cyfr3ygn1.jpg]

مردي در دادگاه خانواده گفت: همسرم حتي يك بار هم در خانه غذايي درست نكرده و ما دائم فست فود مي‌خوريم؛ ديگر تحملم تمام شده و طلاق مي‌خواهم.
مردي با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست جدايي خود را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.
اين مرد 24 ساله در حضور قاضي شعبه 254 اين مجتمع قضايي خانواده با بيان اينكه همسرم اصلاً اهل زندگي نيست و فقط تمايل به تفريح، همراه با من دارد، گفت: ما با يكديگر بسيار متفاوت هستيم.
وي با اشاره به اينكه همسرم رفتارهايي بچه‌گانه دارد و دائم به فكر تفريح است، ادامه داد: كار ما فقط غذا خوردن در بيرون از منزل است و زمان كمي را در خانه حضور داريم.
مرد با بيان اينكه فست‌فود پاي ثابت غذاي روزانه‌‌مان است، گفت: همسرم دائم خواهان خريد و مسافرت بوده و ديگر مرا از اين زندگي مشترك خسته كرده است.
زن در دادگاه خانواده حاضر شد و بيان كرد: فكر نمي‌كردم شوهرم درخواست جدايي دهد چرا كه من براي بهتر شدن روحيه او تمايل به تفريح يا مسافرت داشتم.
وي با اشاره به اينكه فكر مي‌كردم شوهرم غذاي بيرون را بيشتر دوست دارد، گفت: من حاضر به جدايي نيستم و شوهرم نبايد دست به اين اقدام بزند.
مرد در برابر قاضي اين شعبه افزود: من خواهان جدايي هستم و نمي‌خواهم به اين زندگي ادامه دهم.
قاضي اين شعبه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و براي گرفتن تصميمي جديد توسط زن و مرد، جلسه را به روزهاي آينده موكول كرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن