تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815373365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست راهنمایی : دل مشغولیهای روزمره


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: سلام دوستان
بعد از دو سال و با کلی مشکل که پشت سر گذاشتم با راهنمایی شما دوستان به خصوص گلشیفته عزیز که از دست من هم ناراحت هست . بالاخره آخر همین هفته مراسم عروسیم هست . خدا را شکر تمام مشکلاتم  و مراسم تا به حال بطور باو ر نکردنی حل شده و به خوبی و بدون مشکلی برگزار شده اما من در حال حاضر چیزی که فکرم و مشغول کرده مشکلم با خواهرم هست . خواهر خوبی دارم و خیلی کمک کرد و خیلی وقت شو برام گذاشت ولی تنها ایرادی که داره اینکه خیلی به خاطر کارها منت می زاده و همیشه این حس و به آدم منتقل می کنه که اگر من نباشم شما ها با مشکل روبه رو می شین و خیلی ادعای سیاستش  میشه و همش به خاطر جهازی که مامانم بهم داده می کوبه تو سرمن در حالیکه خیلی جاها و خیلی موقعیتها خودش هم اشتباه می کنه اما با وجود این حتی پیشتهاد یا کار اشتباهش و رو درست می بینه البته این همیشه نیست گاهی اوقات اینطور ی اشتباه هات رو درست تلقی می کنه و دیرو ز سر همین مورد با هم مشکل و بحث پیدا کردیم و خیلی استرس زیادی و نگرانی زیادی رو به من منتقل کرده و با توجه به اینکه آخر این هفته مراسم عروسیم هست حالم خیلی بد شده .
دیروز به من گفت که من اتفاقا به خاطر اینکه منتی روی تو نذاشتم تو ارزش کارایی که برات کردم و نفهمیدی و گفت که دیگه روی من حساب نکن البته من هم جواب دادم اما خیلی نگرانم . لطفا راهنماییم کنید و بگید الان باید چه کار کنم برم ؟

خانومی عروسیتون مبارک باشه. خوشبخت شین.
عزیزم خواهرت که کار درستی نمی کنه که منت می ذاره . که به نظرم بعدها سعی کن کمتر ازش کمک بخوای که بدونه خودتون هم از پس کارهاتون بر می آیین. اما برای الان هم نه نگران باش نه عصبی . نه اینکه استرس داشته باش. مشکل خاصی نیست. برو و با یک معذرت خواهی از دلش در بیار. همین. احتمالا تو هم به خاطر استرس عروسی درست نتونستی باهاش صحبت کنی.
سعی کن تو این مدت خیلی به خودت سخت نگیری و با بقیه کل کل نکنی که آرومتر باشی و انشالله به خوبی و خوشی عروسیتون برپا بشه

دوست خوبم لابد خواهرت مجرده و تو خونه هست؟؟؟؟؟ و شاید هم ازشما بزرگتره؟؟؟؟

ato نوشته است:
دوست خوبم لابد خواهرت مجرده و تو خونه هست؟؟؟؟؟ و شاید هم ازشما بزرگتره؟؟؟؟

دوستم خواهر من 13 سال از من بزرگتر هست و 2 فرزند داره که یکیش از من 5 سال بزرگتر هست .

M.KHO نوشته است:
ato نوشته است:
دوست خوبم لابد خواهرت مجرده و تو خونه هست؟؟؟؟؟ و شاید هم ازشما بزرگتره؟؟؟؟

دوستم خواهر من 13 سال از من بزرگتر هست و 2 فرزند داره که یکیش از من 5 سال بزرگتر هست .

پرسیدم جون این اتفاق واسه من هم افتاد البته به شکل بدتر. خواهرم از من بزرگتر بود و هنوزم ازدواج نکرده. از شب بله برون دوران عقد و چند ماهی  بعد از ازدواج با هم حرف نمی زدیم. البته من به حساب حسادت و اینکه تو این سن هنوزم مجرده گذاشتم.
در مورد شما خواهرتون احساس بزرگی می کنه و می خواد تو این مراسمات خودی نشون بده. به قول خودت یکی دو هفته بیشتر نمونده. تحمل کن و خودت رو بابت این حرف و حدیثهای خاله زنکی ناراحت نکن. فقط اجازه نده بعد از عروسی این کارها ادامه داشته باشه و کم کم به صورت دخالت تو زندگیت در بیاد چون به مشکل بر می خوری. از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی واستون دارم.   

به هر حال خواهرته و ميخواد ثابت كنه كه بزرگتره
توي شرايطي كه الان هستي بهتره چيزي نگي تا مراسمتون به خوبي و خوشي تموم بشه بعدا ميتوني كم كم و با سياست كارهاتو خودت پيش ببري و نيازي هم به كمك ديگران نداشته باشي تا سرت منت بزارن . اسرار زندگيتو براي خودت حفظ كن حتي اگه برات خيلي هم سخته ولي كارهاتو خودت انجام بده تا ديگران دخالتي نداشته باشن و منتي هم سرت نزارن

نمی دونم خودت چطور شخصیتی داری. میتونی ازش راهنمایی بخوای و بذاری حس کنه بزرگتره و البته راهنماییهای خوبشو بکار ببری، سعی کن به اون هم تو این روزا خوش بگذره و حس خوبی داشته باشه که هم تو این هفته و هم تا آخر عمرتون با هم راجع به خاطرات خوبتون حرف بزنین. وگرنه یادش نمیره که مثلا تو عروسیت اینطوری کردم اما تو اونطوری کردی و هی تا 10 سال میگه. کاری نکن دلش بشکنه تا انشا الله عروسی خوبی داشته باشی.
فقط یه توصیه خیلی خیلی مهم: سعی کن از صبح عروسی تا رسیدن به مکان عروسی پیشت نباشه، یعنی اصلا آرایشگاه با اون نرو، بهش بگو که تو باید حاضر شی و تا الان همش دنبال کارای من بودی و صبح بیشتر بخواب تا شب سر حال باشی، به دوستت بگو باهات بیاد انقدر خوش میگذره، یا تنهایی برو که کسی استرس بهت ئارد نکنه، و با خوشی و خونسردی روز رو بگذرون.
یه دوست خوب و مهربون که همش از آدم تعریف کنه خیلی مناسبه برای این کار!!!!آخه مامانا و خواهرا همش استرس دارن که وای دیر شد وای چرا آرایشش اینجوری شد و فکرکنم اعصاب آرایشگر رو هم بهم می ریزن چون خودشونم استرس دارن.
موفق باشی.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن