تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816430261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست راهنمایی : دل مشغولیهای روزمره


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: سلام دوستان
بعد از دو سال و با کلی مشکل که پشت سر گذاشتم با راهنمایی شما دوستان به خصوص گلشیفته عزیز که از دست من هم ناراحت هست . بالاخره آخر همین هفته مراسم عروسیم هست . خدا را شکر تمام مشکلاتم  و مراسم تا به حال بطور باو ر نکردنی حل شده و به خوبی و بدون مشکلی برگزار شده اما من در حال حاضر چیزی که فکرم و مشغول کرده مشکلم با خواهرم هست . خواهر خوبی دارم و خیلی کمک کرد و خیلی وقت شو برام گذاشت ولی تنها ایرادی که داره اینکه خیلی به خاطر کارها منت می زاده و همیشه این حس و به آدم منتقل می کنه که اگر من نباشم شما ها با مشکل روبه رو می شین و خیلی ادعای سیاستش  میشه و همش به خاطر جهازی که مامانم بهم داده می کوبه تو سرمن در حالیکه خیلی جاها و خیلی موقعیتها خودش هم اشتباه می کنه اما با وجود این حتی پیشتهاد یا کار اشتباهش و رو درست می بینه البته این همیشه نیست گاهی اوقات اینطور ی اشتباه هات رو درست تلقی می کنه و دیرو ز سر همین مورد با هم مشکل و بحث پیدا کردیم و خیلی استرس زیادی و نگرانی زیادی رو به من منتقل کرده و با توجه به اینکه آخر این هفته مراسم عروسیم هست حالم خیلی بد شده .
دیروز به من گفت که من اتفاقا به خاطر اینکه منتی روی تو نذاشتم تو ارزش کارایی که برات کردم و نفهمیدی و گفت که دیگه روی من حساب نکن البته من هم جواب دادم اما خیلی نگرانم . لطفا راهنماییم کنید و بگید الان باید چه کار کنم برم ؟

خانومی عروسیتون مبارک باشه. خوشبخت شین.
عزیزم خواهرت که کار درستی نمی کنه که منت می ذاره . که به نظرم بعدها سعی کن کمتر ازش کمک بخوای که بدونه خودتون هم از پس کارهاتون بر می آیین. اما برای الان هم نه نگران باش نه عصبی . نه اینکه استرس داشته باش. مشکل خاصی نیست. برو و با یک معذرت خواهی از دلش در بیار. همین. احتمالا تو هم به خاطر استرس عروسی درست نتونستی باهاش صحبت کنی.
سعی کن تو این مدت خیلی به خودت سخت نگیری و با بقیه کل کل نکنی که آرومتر باشی و انشالله به خوبی و خوشی عروسیتون برپا بشه

دوست خوبم لابد خواهرت مجرده و تو خونه هست؟؟؟؟؟ و شاید هم ازشما بزرگتره؟؟؟؟

ato نوشته است:
دوست خوبم لابد خواهرت مجرده و تو خونه هست؟؟؟؟؟ و شاید هم ازشما بزرگتره؟؟؟؟

دوستم خواهر من 13 سال از من بزرگتر هست و 2 فرزند داره که یکیش از من 5 سال بزرگتر هست .

M.KHO نوشته است:
ato نوشته است:
دوست خوبم لابد خواهرت مجرده و تو خونه هست؟؟؟؟؟ و شاید هم ازشما بزرگتره؟؟؟؟

دوستم خواهر من 13 سال از من بزرگتر هست و 2 فرزند داره که یکیش از من 5 سال بزرگتر هست .

پرسیدم جون این اتفاق واسه من هم افتاد البته به شکل بدتر. خواهرم از من بزرگتر بود و هنوزم ازدواج نکرده. از شب بله برون دوران عقد و چند ماهی  بعد از ازدواج با هم حرف نمی زدیم. البته من به حساب حسادت و اینکه تو این سن هنوزم مجرده گذاشتم.
در مورد شما خواهرتون احساس بزرگی می کنه و می خواد تو این مراسمات خودی نشون بده. به قول خودت یکی دو هفته بیشتر نمونده. تحمل کن و خودت رو بابت این حرف و حدیثهای خاله زنکی ناراحت نکن. فقط اجازه نده بعد از عروسی این کارها ادامه داشته باشه و کم کم به صورت دخالت تو زندگیت در بیاد چون به مشکل بر می خوری. از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی واستون دارم.   

به هر حال خواهرته و ميخواد ثابت كنه كه بزرگتره
توي شرايطي كه الان هستي بهتره چيزي نگي تا مراسمتون به خوبي و خوشي تموم بشه بعدا ميتوني كم كم و با سياست كارهاتو خودت پيش ببري و نيازي هم به كمك ديگران نداشته باشي تا سرت منت بزارن . اسرار زندگيتو براي خودت حفظ كن حتي اگه برات خيلي هم سخته ولي كارهاتو خودت انجام بده تا ديگران دخالتي نداشته باشن و منتي هم سرت نزارن

نمی دونم خودت چطور شخصیتی داری. میتونی ازش راهنمایی بخوای و بذاری حس کنه بزرگتره و البته راهنماییهای خوبشو بکار ببری، سعی کن به اون هم تو این روزا خوش بگذره و حس خوبی داشته باشه که هم تو این هفته و هم تا آخر عمرتون با هم راجع به خاطرات خوبتون حرف بزنین. وگرنه یادش نمیره که مثلا تو عروسیت اینطوری کردم اما تو اونطوری کردی و هی تا 10 سال میگه. کاری نکن دلش بشکنه تا انشا الله عروسی خوبی داشته باشی.
فقط یه توصیه خیلی خیلی مهم: سعی کن از صبح عروسی تا رسیدن به مکان عروسی پیشت نباشه، یعنی اصلا آرایشگاه با اون نرو، بهش بگو که تو باید حاضر شی و تا الان همش دنبال کارای من بودی و صبح بیشتر بخواب تا شب سر حال باشی، به دوستت بگو باهات بیاد انقدر خوش میگذره، یا تنهایی برو که کسی استرس بهت ئارد نکنه، و با خوشی و خونسردی روز رو بگذرون.
یه دوست خوب و مهربون که همش از آدم تعریف کنه خیلی مناسبه برای این کار!!!!آخه مامانا و خواهرا همش استرس دارن که وای دیر شد وای چرا آرایشش اینجوری شد و فکرکنم اعصاب آرایشگر رو هم بهم می ریزن چون خودشونم استرس دارن.
موفق باشی.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن