تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820655164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پتر چك هنوز هم بهترين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: پتر چك هنوز هم بهترين است
پتر رادا، مربى تيم ملى جمهورى چك از دروازه بان خود، پترچك كه فصل گذشته در چلسى درخشش چندانى نداشت حمايت كرد.
چك و هم تيمى هايش در چلسى كه قهرمانى در جام اتحاديه و ليگ قهرمانان را از دست داده و در ليگ برتر نيز به نايب قهرمانى رسيدند.
عملكرد پترچك نيز براى اولين بار از زمان حضورش در استمفوردبريج، پس از دريافت گل پيروزى پورتس موث در جام اتحاديه، مورد انتقاد قرار گرفت. علاوه بر اين، مصدوميت اين دروازه بان نيز بر عملكرد او در اين فصل تاثير منفى گذاشت. پس از ناكامى در رقابت هاى خانگى، چك در يورو نيز با اقتدار ظاهر نشد و اشتباهات او مقابل تركيه باعث حذف تيمش از اين تورنمنت شد.
با اين وجود، پتر رادا، همچنان معتقد است دروازه بانش يكى از بهترين هاست: «او دروازه بان چلسى است، يكى از بهترين تيم هاى دنيا اشتباهات بخشى از فوتبال هستند. اما حالا وقت آن رسيده است كه باز هم به چك فرصت بدهيم. هر كسى مرتكب اشتباه مى شود او هم يكى است مثل بقيه و من فكر مى كنم او هنوز هم بهترين است.»

الكسيس: والنسيا فاتح سوپر جام مى شود

الكسيس روآگو، مدافع ميانى والنسيا معتقد است روحيه و طرز فكر كنونى اعضاى تيم متفاوت از گذشت است كه مى تواند والنسيا را به كسب سوپر جام اسپانيا نزديك كند.
اين بازيكن ۲۳ ساله كه از پيروزى تيمش بر رئال مادريد در مرحله رفت اين رقابت بى نهايت اظهار خوشحالى كرد در مصاحبه با روزنامه ال موندو ديپورتيوو گفت: «امرى، مربى تيم، روحيه جنگندگى را به تيم وارد كرد عامل اصلى پيروزى ما بود.»
مدافع سابق ختافه، با وجود دريافت دو گل از رئال در اين ديدار هنوز به خط دفاعى تيم خود اطمينان دارد: «خط دفاع ما با پيچيدگى هايى مواجه شد اما اگر بر روى آن كار كنيم به خوبى مى توانيم اوضاع را تحت كنترل خود در آوريم. ما به دنبال كسب نتايج خوب هستيم. رقابت سختى در انتظار ما خواهد بود اما اگر ما همان طور كه در ديدار رفت بازى كرديم و بازى را به لطف روحيه بالاى خود برديم، در اين ديدار هم حاضر شويم، مشكلى براى فتح سوپر جام نخواهيم داشت.»

سيلوينيو: نمى خواهم كاپيتان باشم

سيلوينيو مدافع چپ بارسلونا گفت كه هيچ علاقه اى به بستن بازوبند كاپيتانى تيم ندارد و دوست دارد از تجربه خود به نفع كل تيم استفاده كند.
گزارش ها حكايت از آن دارد كه جوزپه گوآرديولا انتخاب كاپيتان دوم را به راى بازيكنان منوط كرده است. پيش از اين رونالدينيو كه راهى ميلان شده است، كاپيتان دوم آبى و انارى پوشان بوده است به احتمال فراوان كارلوس پويول، همچون گذشته كاپيتان نخست تيم است و اين در حالى است كه ژاوى نايب كاپيتان است. 6 بازيكن ديگر شانس انتخاب به عنوان سومين كاپيتان را دارند.
سيلوينيو معتقد است كه بازيكنان با تجربه ديگرى در تيم حضور دارند. وى گفت: من دوست ندارم كاپيتان باشم. با پستم در تيم به خوبى كنار آمده ام و هيچ مشكلى ندارد.
وى جزو بازيكنان با تجربه تيم است. او دوران بازيگرى خود را بيش ۱۴ سال از كورينتيانس آغاز كر د و پس از آن در تيم هاى آرسنال و سلتاويگو به ميدان رفت.
وى گفت: به نظر من فوتبال چيزى فراتر از ۹۰ دقيقه است براى اينكه تيم بازى خوبى به نمايش بگذارد بايد همه اجزاى تيم خوب كار كنند.

غيبت دو هفته اى موتو از ميادين فوتبال

آدريان موتو مهاجم رومانيايى فيورنتينا به دليل در رفتگى آرنج در جريان تمرينات تيم ملى كشورش، ديدار دوستانه هفته آينده اين تيم را مقابل لتونى از دست داد. پل زاهاريا سخنگوى تيم ملى رومانى گفت: «مصدوميت موتو نياز به دو هفته استراحت دارد.»
او در ادامه از تصميم ويكتورپيتوركا مربى اين تيم براى جايگزينى فلورين كاستى مهاجم يونيورسيتاتى خبر داد.
به گفته اين مقام موتو از حضور در ديدار برگشت دور سوم مقدماتى ليگ قهرمانان مقابل اسلاويا پراگ نيز باز خواهد ماند. از سوى ديگر باشگاه فيورنتينا اطمينانى به بهبودى اين بازيكن تا نخستين ديدار اين فصل سرى A ندارد.
زاهارا افزود: «اين مهاجم در تلاش است تا ۶ سپتامبر (۱۶ شهريور) آمادگى لازم را بيابد و بتواند بار ديگر در مقدماتى جام جهانى در مصاف با ليتوانى و جزاير فارو در خط حمله جاى گيرد.

آنچلوتى به دنبال فينال تمام ايتاليايى جام يوفا

كارلو آنچلوتى سرمربى ميلان به دنبال آنست كه در فينال جام يوفا در كنار ناپولى، ديدارى تمام ايتاليايى را رقم بزند.
تيم روسونرى كه براى حضور در ديدارهاى جام مورتى خود را آماده مى كند در كنار ناپولى و يوونتوس در اين تورنمنت به رقابت خواهند پرداخت. آنچلوتى پس از پيروزى ۴- يك تيمش مقابل يووه، به درخشش در اين تورنمنت دوستانه اميد زيادى دارد.
سرمربى روسونرى در مصاحبه با «كوريره» گفت: من واقعا اميدوارم شاگردانم در فينال جام يوفا رقيب ناپولى باشند. جام مورتى نيز فرصت خوبى براى رقابت خواهد بود. با حضور پيرپائو لومارينو و اورليودى لارينتس در ناپولى، بايد انتظار حضور تيم سرسختى را در رقابت هاى اروپايى داشته باشيم.» ميلان اين فصل در جام مورتى جايگزين اينتر شده است. روسونرى با اعتماد به نفس كامل و براى پيروزى قدم به اين ديدارها مى گذارد اما بيانكونرى و ناپولى در تلاشند كه با شكست آنها اميدهاى آنها را به ياس مبدل كنند.

ريرا گزينه جديد بنيتس

پس از آنكه رافائل بنيتس سرمربى ليورپول در جذب گرت برى بازيكن استون ويلا ناكام شد، وى در تلاش است تا آلبرت ريرا بازيكن اسپانيول را به آنفيلد بياورد. گفته مى شود اين مربى اسپانيايى در تلاش است تا پيش از پايان فصل نقل و انتقالات، جناح چپ تيمش را تقويت كند.
پيش از اين قرار بود براى حضور در ليورپول در كنار رايان بابل كه همراه با هلند در المپيك حضور دارد قرار بگيرد اما پس از ماه ها گفت و گو سرانجام مذاكرات براى انتقال وى به شكست انجاميد. در اوايل تابستان سرخپوشان آنفيلد سعى در انتقال ريرا به جزيره داشتند اما اسپانيول در آن زمان قصد داشت بازيكنش را حفظ كند. پاكو هررا مدير ورزشى اين باشگاه كاتالانى اعلام كرده بود كه هيچ پيشنهادى از سوى ليورپول ارائه نشده است.
بنيتس علاقه زيادى دارد تا بتواند از اين بازيكن ۲۶ ساله در تركيب تيمش استفاده كند.

۲ بازيكن جديد در لومان

باشگاه لومان از قراردادچهارساله رولاند لاما هافبك اندرلشت و مارچلو استيگاريبيا از باشگاه پاراگوئه اى سروپورنتو خبر داد.
لاماى ۲۰ ساله فصل گذشته كه بازيكن قرضى تيم هلندى كركراد بود، در دوران حضورش در اين تيم يازده گل به ثمر رساند. او با حضور در ديدار فينال جام هلند مقابل فاينورد، از حضور در تيم المپيك كشورش بازماند.
استيگاريبيا كه هم سن و سال لاما نيز هست با عملكرد درخشانى در ديدار تيم كشورش پاراگوئه مقابل فرانسه مورد توجه باشگاه ها قرار گرفت.
او كه يك هافبك هجومى است توانايى بازى در جناح هاى مختلف زمين را دارد.

برنامه بازى هاى اروپايى

جمعه ۱/۶/۸۷
بوندس ليگا
هانوفر- انرگى كوتبوس

شنبه ۲/۶/۸۷
ليگ برتر
بلكبرن- هال سيتى
ليورپول- ميدلزبورو
نيوكاسل- بولتون
استوك سيتى- استون ويلا
تاتنهام- ساندرلند
وست برومويچ- اورتون
فولام- آرسنال

بوندس ليگا
بوروسيا دورتموند- بايرن مونيخ
هامبورگ- كالسروهه
هرتابرلين- آرمينيا بيله فلد
هوفن هايم- مونشن گلادباخ
اشتوتگارت- باير لوركوزن
وردربرمن- شالكه

لوشامپيونا
موناكو- كائن
نانسى- تولوز
سوشو- پارى سن ژرمن
لوهاور- المپيك مارسى
لومان- سن اتين
دالنسين- لوريان
ليون- كرونوبل
سوپرجام هلند
فاينورد- آيندهوون

يكشنبه ۳/۶/۸۷
ليگ برتر
ويگان- چلسى
منچسترسيتى- وستهام

بوندس ليگا
كلن- اينتراخت فرانكفورت
بوخوم- وولفسبورگ

لوشامپيونا
اوسر- نيس
رن- ليل
بوردو- نانت

سوپرجام اسپانيا
رئال مادريد- والنسيا
(در دور رفت والنسيا با نتيجه ۳-2 رئال مادريد را شكست داد)

سوپرجام ايتاليا
اينترميلان- رم

دوشنبه ۴/۶/۸۷
ليگ برتر
پورتسموث- منچستريونايتد
 پنجشنبه 31 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن