تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولین مصاحبه جنجالی Race Driver: GRID


واضح آرشیو وب فارسی:بازی سنتر: اولین مصاحبه جنجالی Race Driver: GRID
اولین مصاحبه جنجالی Race Driver: GRID
بیداد سرعت در آزاد راه قدرت

سلام دوستان عزیز این اولین مصاحبه از عنوان جنجالی Race Driver: GRID هست که با انتشار تصاویر اولیه بین تمام گیمرها و صاحب نظران صنعت گیم سر صدا کرد هم اکنون این مصاحبه رو تقدیم شما میکنم که در اون اطلاعات جدید و جالبی وجود داره مصاحبه با آقای Ralph Fulton مدیر کل طراحی عنوان GRID میباشد موفق باشید.


چقدر به واقع بینی در این بازی اهمیت دادید و آیا در این مقطع زمانی GRID با عناوینی همچون Forza و PGR در نظر سبک و عملکرد شبیه یکدیگر هستند؟

ما همه چیز رو به صورت پیش فرض در این بازی تعبیه کردیم و به هیچ وجه از عناصر افزایش سرعت نامعقول و کلا مواردی که به default setting یک کارنامه لطمه بزند دست نزدهایم بدین جهت قطعا مطمون هستیم در این بازی هر کس فرمان به دست بگیرید به صورت کاملا واقع گرایانه و در عین حال ساده میتواند وسیله را کنترل و به رقابت بپردازد در مورد سوال دوم باید بگم مقایسه این بازی با PGR خیال هست! چون به عنوان نمونه به کوچکتیرن قابلیت این بازی اشاره میکنم به عنوان نمونه شما در هر مکان از بازی میتوانید اتومبیل خود را خاموش کنید و دوباره با استارت آن را روشن کنید! یا مورد دیگر سیستم جدید تعبه شده در بازی میباشد که شما در حین ترمز زدن سریع تصویر به یکباره به سمت جلو زوم میکند و دقیقا خود را جای سرنشین جلو اتومبیل تصور کنید که پس از شدت ترمز به صندلی عقب خواهید چسبید این عمل در بازی به صورت تصویری به نمایش گذاشته خواهد شد.

ببینید سری Race Driver به مسابقات رنگارنگ و تنوع های بیمورد معروف هست در مورد GRID چه فکری به سر دارید آیا باز هم با سردرگمی در مورد تراک ها و اتومبیل ها مواجه خواهیم شد؟

ما در این بازی 3 واحد منطقه ای برای مسابقات داریم که آن سه به Europe و US و Japan مربوط خواهد شد سعی کرده ایم بازی خیلی جذاب باشد بدین جهت در بازی شما را درگیر مسابقات تور دور دنیا برای مسابقات طولانی با تغییرات مسیر راه و شرایط بر آمدیم یا سری مسابقات GT و در نهایت رانندگی آزاد اشاره میکنیم در ضمن بخش های متنوع جالب دیگر نیز در این بازی وجود دارد که به عنوان نمونه به بخشی در قالب aggressive اشاره میکنم این مد برای مسابقات ضربهای و از پای در آوردن حریف در پیچا برای تست دست فرمان یا همان مهارت رانندگی در کنترل اوتومبیل میباشد.

از این موضوع نمیترسید که عنوان شما با دیدن گیمرها به واقعه هولناک سری Need For Speed تبدیل شود؟

نه به هیچ وجه چون افرادی که به دنبال سری NFS میروند یا به صورت واضح بگویم فن های این مجموعه دنبال عناصری چون sports وdrift و street racing هستند اما در GRID شبیه سازی وقایع اتومبیل رانی دنیا هستیم.


""



آیا در بازی از عناصر محیطی تاپیر گذار به بازی از جمله افکت های آب و هوایی اشارهای داشته اید؟

نه راستش رو بخواهید ما در ابتدا به تکمیل مراحل مهم بازی مخصوصا در مورد کنترل بازی پرداختهایم و در حال حاضر در مورد عناصر محیطی تصمیمی نگرفته این به عنوان نمونه عنوان PGR4 را در نظر داشته باشید که به صورت خیلی عالی از افکت های آب و هوایی در بازی استفاده کرد اما در طول مدت از این بازی زده شدید و آن را منار گذاشتید تنها دلیل این امر بارش آنی برف یا باران بود و فقط تصویر در این مورد رفرش میشد اگر بخواهیم بازی را به این مورد تطبیق دهیم حتما تغییرات خاص جوی در مناطق مختلف خواهد بود که کمی بالاتر اشاره کردم.


این سوال خیلی از گیمرها و صاحب نظران میباشد چون بازی در نگاه اول تصاویر شگفت انگیز و فوق العاده میآد آیا بازی 60 فرم در ثانیه اجرا خواهد شد؟ و نکته مهمتر اینکه آیا این شفافیت و وضوح تصاویر در مورد گرافیک چیزی جز روتوش کامپیوتری نیست؟!

دستت درد نکنه!! نه ببینید ما بازی رو بر روی 30fps قفل کرده ایم..ما با تراز های اولیه ساخت بازی و افکت های سمعی و بصری فوق العاده قوی اجرا شدن بازی را در حالت 60 فرم unacceptable یا غیر قابل پذیرش دانستیم بدین جهت به جای این مورد به جلوه های بصیری عالی و دقیقتر دقت کردیم.موضوع مهم دیگر اینکه شما در این بازی در اکثر مواقع 20 اوتومبیل هم زمان را در تصویر مشاهده خواهید کرد که غیر از شما بقیه نیز در حال تکاپو هستند این مورد بیش از 2 برابروجود اتومبیل همزمان در عنوان DiRT هست شما به زودی در تریلر رسمی گیم پلی بازی شاهد تقسیم smoke یا دود حاصله از این 20 اتومبیل و اجرا روان بازی خواهید بود!


میشه لطف کنید تعداد اتومبیل های لیسانس شده بازی یا کلا چند اوتومبیل موجود در بازی رو نام ببرید.

فقط برای چشیدن لذت بازی!...

Aston Martin DBR9
Porsche 911 GT3-RSR
Ferrari F430 GT
Dodge Viper SRT-10
GTR Mustang Concept
Mazda 787B
Nissan Silvia S15
Nissan Skyline
R34 GTR Z

راستی به غیر از این چند اوتومبیل تعادا بسیار زیادی اوتومبیل های مدرن اروپایی و کلاسیک آمریکا لاتین نیز وجود خواهد داشت.


در مورد تراک های مسابقه در بازی بگید و چندتا تراک وجود خواهد داشت؟


در حدود 90 تراک گردشی به دور پیست و 50 تراک گوناگون در مناطق ذکر شده صحبت های قبلیم وجود خواهد داشت به غیر اینها سوپرایزهای دیگر هم وجود خواهد داشت منتظر باشید!

دوست دارم 4 نفری با بچه ها split screen بزنم میشه؟!

با خنده! رویای خوبی بهش میرسی اما GRID از این امکان پشتیبانی نخواهد کرد.

آیا امکان cross-platform با PC وجو خواهد داشت؟

خوشبختانه چون این بازی بر پایه Windows game هست و نه Windows Live و نه از CP پشتیبانی نخواهد کرد.

تا چند نفر همزمان در Xbox Live میتوانند با هم بازی کنند؟

12 نفر همزمان

آیا در GRID امکان ساخت تراک دلخواه وجو دارد؟

خیر فقط در نسخه DS بازی این مورد وجود خواهد داشت.

آیا بازی downloadable content خواهد داشت؟

بله این بازی پیوسته از این مورد پشتیبانی خواهد کرد و به طور کامل جزئییات آن در حین انتشار اعلام خواهد شد.

آیا بخشی برای تغییر اتومبیل در ظاهر آن وجود خواهد داشت؟

در ابتدا مصاحبه به این موضوع اشاره کردم اما حالا که بحث این مورد پیش آمد باید بگویم این بازی برای هر اتومبیل لیسانس شده از سوی کمپانی سازنده برای بازی اسپانسر میباشد و تمام موارد اتومبیل بر اساس واقعیات موجود توسط کارخانه تنظیم و طراحی شده است حتی عیب و ایراد های کوچک اتومبیل نیز دست خورده در بازی وجود دارد اما با درآمد پولی از مسابقات رنگ ظاهری و چسباندن لوگوهای مختلف از اسپانسر های بازی بر روی فضای خالی اتومبیل ها میتوانید استفاده کنید.


""


چند نوع دوربین و حالت دید در GRID وجود دارد؟

4 دوربین متنوع خارجی و نوعی دوربین جدید به نام Helmet Cam وجود دارد که سر راننده میباشد که در حالت واقعی شما میتوانید صورت خود را به جهات مختلف بپرخانید به پایین کلاج و ترمز و گاز یا در برخی اتومبیل ها به بیرون سر را آورید و نگاه کنید.


آیا موتور پایه ساخت بازی هممان NEON engine عنوان DiRT هست توضیح میدهید.

بله دقیقا نسل بعد Neon engine میباشد و برای تداخل نیافتن تکنیک های موجود در موتور ارتقا یافته نام آن را به EGO Engine تغییر دادیم در این موتور بیشتر به scratch شدن رنگ اتومبیل ها در تصادف یا همان خراشیدگی رنگ بدنه دقت شده است.

سوال آخر آیا قبل از انتشار بازی دمو آن را میتوانیم تجربه کنیم؟

بله قطعا این مورد جز برنامه ما هست.

-------------
بازی پاییز 2008 برای PC-PS3-X360-DS توسط Codemasters منتشر خواهد شد.

موفق و پیروز باشید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازی سنتر]
[مشاهده در: www.bazicenter.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن