تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 آذر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1833615625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با Hiroyuki Kobayashi در رابطه با Devil May Cry 4


واضح آرشیو وب فارسی:بازی سنتر: مصاحبه با Hiroyuki Kobayashi در رابطه با Devil May Cry 4
مصاحبه با Hiroyuki Kobayashi در رابطه با Devil May Cry 4
بدون شک یکی از اولین عناوین بزرگ سال 2008 بازی Devil May Cry 4 خواهد بود که در همین فوریه توسط Capcom منتشر خواهد شد.اخیرا ملاقاتی با تولید کننده بازی جناب Hiroyuki Kobayashi داشتیم و با بحثی جالب درباره جزییات این نسخه اطلاعاتی کسب کردیم.

Ninja Gaiden, God of War و Heavenly Sword همگی نام های بزرگی هستند و تقریبا شبیه به سری DMC اما دست اندرکاران شرکت Capcom عقیده دارند که بازی آنها بهترین است.


__________________________________________________ ________________________

همه عناوین در این سری بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است,ولی شما قصد دارید تا در Devil May Cry 4 چه انتقاد مرکزی ای را بهبود بخشید؟

بنا به صحبت دیگران بازی DMC3 بسیار سخت بود.پس من نمی خواستم که با این انتقاد روبرو بشوم و امید بهترین بودن داشته باشم.روی هم رفته سختی بازی DMC4 قابل مقایسه با Dmc3 است,ولی ما یک راهنمای قدم به قدم برای آن تدارک دیدیم تا کاربران بتواند توانایی شان را افزایش دهند.چیز بعدی که در این سری تازه است و من می خواهم ان را وارد بازی بکنم,وارد کردن اکشن و تکنیک های بسیار زیاد به بازی است. که این جزو مزیت های این نسخه است.


می تونید کمی درباره این اکشن ها و تکنیک های جدید برای ما بگید؟کدام بهسازی بیشتر از همه باعث خشنودی شما شده است؟

تفاوت اصلی یک اسلحه است, Devil Bringer,که دست راست شما است.پس حالا بازیبازان دارای شمشیرها,تفنگ ها و Devil Bringer هستند,و همه اینها با هم برای ضربات ترکیب می شوند.شاید این بزرکترین تغییر نسبت به نسخه های قبلی باشد.

دیگر اسلحه بزرگ این نسخه Lucifer نام دارد که یک خنجر بسیار منحصر بفرد است.دیگر نکته که شاید کوچک باشد حرکت انتقالی بازی است که بسیار نرم طراحی شده است و من از همه اینها کاملا خوشحال هستم.

شاید کمی احمقانه باشد که در این ایام از تفاوت بین دو نسخه PS3 و Xbox 360 بگوییم.ولی گویا مردم از این قیاس کردن خوششان میاد.متفاوت با اکثر بازی هایی که برای هر دو کنسول منتشر شده اند,کار ساخت بازی DMC4 ابتدا برای PS3 شروع شده است.حال به ما درباره رها کردن بازی از حالت انحصاری برای PS3 بگویید و بفرمایید که این عمل چه تاثیری بر روی visuals, control, and storage media برای دو نسخه متفاوت داشته است؟


اولا,درباره تصمیم ساخت بازی به صورت مولتی پلتفرم,ما فهمیده ایم که بازار و بازاریابی در نسل جدید از انچه که پیش بینی می کردیم پیچیده تر است,و این امر در اروپا جالب است.جایی که Ps3 در یک سرزمین بسیار خوب عمل می کند ولی این دلیلی بر عمل کردن خوب ان در سرزمین دیگر نیست.ما می خواهیم وسیع ترین بازاری را که این بازی ممکن می سازد را بدست بیاوریم,و این موضوع باعث شد تا ما بازی را برای X360 و PC هم بسازیم.و برای مقایسه بین این سه نسخه می توان گفت که از نظر کلی مضمون های همه آنها یکسان است.

کاری که ما ابتدا کردیم این بود که بازی را برای PC ساختیم و سپس ان را برای PS3 و X360 ترجمه کردیم,به خاطر اندک تفاوت performance در این دو کنسول,و شاید شاهد اندک تفاوتی باشیم,شاید video image بی ثبات,و یا احساس کنترل بازی تفاوتی داشته باشد.اگر شما با کنترلر های PS2 و PS3 آشنا باشید متوجه تفاوت اندکی بین کنترل بازی بر روی 360 و PS3 می شوید,زیرا دکمه های آنها در جاهای متفاوت قرار گرفته اند یا هر چیز دیگه ای ... البته rumble vibration برای کنترلر ها در هر دو کنسول وجود خواهد داشت.

ما هیچ مشکلی با کار بر روی هیچ کدام از کنسول ها نداشته ایم و کار بر روی جفت نسخه کنسولی این بازی یکسان انجام شده.

نسخه PC بازی Lost Planet که توسط Capcom منتشر شد از DirectX 10 حمایت می کرد.آیا نسخه PC بازی DMC4 هم این چنین است؟

ما هنوز تصمیم نگرفته ایم که بر روی کدام برد گرافیکی تمرکز کنیم پس می توان در مسیر تولید هر نکته خوب را به بازی اضافه کنیم.ولی می خواهیم از شاهکاری را ارائه ئهیم پس به صاحبان کامپیوتر های high end تبریک می گوییم.ولی این منصفانه است که بگوییم در حال حاضر تمرکز اصلی ما بر روی دو نسخه کنسولی است و پس از انها دوباره بر روی PC متمرکز خواهیم شد.


نظرتون رو درباره این که شرکت کپکام از انجین خودش برای ساخت بازی هایی مثل DMC4 استفاده می کند چیست.چون با ورود کنسول های نسل بعد اکثر شرکت های بازی سازی تصمیم گرفتند که از انجین های thirdparty استفاده کنند؟


اساسا ما خیلی زود برای نسل بعد مهیا شدیم.ما یک تحقیق برای پیدا کردن انجین مناسب برای کنسول های نسل بعد در آغاز امر انجام دادیم.پس از تکمیل تحقیق انجین مناسب را ساختیم و در اکثر بازی ها مثل DMC4,Lost Planet و حتی Resident Evil استفاده کردیم.نمی دونم این جزو اسرار بود یا نه!!!!!


شما قبلا اعلام کرده بودید که DMC4 طیف وسیعو جدیدی از weapons, manoeuvres, enemies, locations, music و همچنین cut-scenes را آشکار خواهد کرد که از مجموع سه شماره قبلی هم بیشتر خواهد بود!چطور به این موهم دست پیدا کردید؟

این یک چالش در مسیر ساخت بازی بود تا همه این مضمون ها را در بازی قرار دهیم.ما برای هر کدام آنها تلاش زیادی کردیم.همان طور که گفته بودیم خط داستانی این نسخه بسیار محکم تر و غنی تر از نسخه های قبلی است.ما واقعا به یک داستان مستحکم و سنگین نیاز داشتیم زیرا می خواستیم یک شخصیت جدید را معرفی کنیم,و ما از دانته استفاده کردیم تا نرو را شکل دهیم.دانته در ابتدای بازی یک دشمن به حساب می آید اما رفته رفته دانته سروع به راهنمایی نرو در هر چه قوی تر شدن می کند.

همه ما طراحی و استیل گوتیک گونه سری های قبلی را دوست داریم.ما فهمیدیم که یک مرحله بسیار کوتاه با دربر داشتن این نوع طراحی در پس زمینه اش همراه است.آیا در نسخه نهایی شاهد وجود مراحل بیشتر با این سبک خواهیم بود؟

سری Devil May Cry تمرکز ویژه ای بر روی فعل و انفعالات با شیاطین دارد.پس ما می خواهیم این اولویت را در آن قرار دهیم.پس ما تمرکز زیادی بر اثرات متقابل در پس زمینه بازی نداریم.


بیاین کمی بیشتر درباره Devil Bringer arm صحبت کنیم.هوش من به من میگه که نرو اینچنین متولد نشده پس میشه بگید چطور این اتفاق براش رخ داده؟

نرو ابتدا فکر میکرد که به دست او آسیب رسیده چیزی شبیه به گسترش نوعی عفونت,پس او دستش را با باند می بیندد و آن را از دید مردم پنهان می کند!ولی در بعضی اوقات او می فهمد که توانایی مقابله با شیاطین را دارد,پس او شروع به استفاده از آن می کند البته برای مدت زمانی کسی از این موضوع چیزی نمی فهمد,ولی حالا او از آن در مرحله پیشرفته ای استفاده می کند.
یک چیز که من می تونم به شما بگم اینه که اولین کسی که می فهمد چه اتفاقی برای نرو افتاده است دانته است.
دانته شخصیت اصلی در سه شماره قبلی بودو ما احساس می کردیم که شخصیت دانته با هر شماره شکل گرفته است که در نسخه سوم این عمل به تکامل رسید.با DMC4 ما می خواستیم شروع تازه ای در این سری داشته باشیم.ولی دانته یکم زیادی قوی بود,حتی برای کسی که تا به حال هیچ کدام از نسخه های قبلی را تجربه نکرده بود.پس ما یک شخصیت جدید همراه با شروعی جدید می خواستیم و این موضوع باعث جذب افراد جدیدی به غیر از طرفداران این فرنشایز می شد.


و میشه کمی در مورد شخصیت جدید بازی یعنی Kyrie برای ما بگویید؟

اون زیاد نمی جنگه ولی در واقع او heroine (شیر زن) اصلی داستان است!و همچنین او از پچگی با نرو بزرگ شده پس همدیگر رو به خوبی می شناسند و شما در جریان بازی بیشتر به رابطه بین آنها پی می برید.


آیا یک رابطه رمانتیک بین آنهاست؟

بله....بله...شاید....فعلا صبر کنید.


در تریلر من چند صحنه دیدم که ضرباتی از نمای اول شخص زده میشد آیا این نما در بازی وجود خواهد داشت؟

خیر.این فقط یک افکت زیبا در تریلر بازی بود.


من کنجکاو هستم بدونم شما چقدر بازی Ninja Gaiden را انجام داده اید؟و آیا قبل از NG2 هم به آن از دید مقایسه با عنوان خودتون نگاه می کرید؟

من تا به حال بازی NG را بازی نکردم ولی بازی افراد دیگر را دیده ام,من زیاد مطمئن نیستم آیا به نظر شما هیچ تشابهی بین این دو بازی وجود دارد!


مطمئنا تشابهاتی وجود دارد مثل اکشن سریع همراه با اسلحه و سعی برای کشتن دشمن از هر روش ممکن

این چیزا شخصی است و من یک طرفدار بازی های اکشن هستم و هنوز پس از دو سال بازی کردن DMC4 از آن خسته نشده ام,بعد از مدت یک احساس رضایت بخش از کشتن دشمنان به من دست می دهد.من فکر میکنم Ninja Gaiden سبک متفاوتی از بازی های اکشن است که به من آن احساس رضایت مندی را القا نمی کند.


نقشه های شما برای آینده سری Devil May Cry چیست؟

ما واقعا هنوز تصمیم نگرفته ایم,ولی به شخصه به آن فکر کرده ام چون ما یک شخصیت جدید را معرفی کرده ایم و من می خواهم آن را نسخه های بعدی بزرگ کنم,و مطمئنا شماره های بعدی هم بازی های اکشن خواهند بود زیرا ما به این خاطر شناخته می شویم و همچنین از طرفداران این سبک هستیم.


آیا تا به حال anime سری DMC را دیده اید؟نظرتان در وردش چیست؟

در حقیقت من از ابتدای پروژه انیمه DMC حضور داشتم درست از زمانی که ساخت script ها شروع شد,پس من با آن کاملا آشنا هستم.


ما قبلا دانته را در دیگر بازی های کپکام دیده ایم مثل بازی Viewtiful Joe,آیا دوباره شاهد حضور دانته در دیگر عناوین کپکام هستیم؟یا دیگر شخصیت های کپکام در DMC4 حضور خواهند داشت؟

هیچ شخصیت دیگری از شخصیت های کپکام در DMC4 حضور نخواهد داشت و من باید این رو بگم که به شخصه شاهد حضور دانته در بسیاری از بازی ها هستم و می خواهم این کار متوقف شود.


شما فکر نمی کنید که یک رقابت درونی بین تیم های سازندگان در کمپانی کپکام وجود دارد؟

من فکر نمی کنم ان چنان رقابتی وجود داشته باشد,اساسا چون ما خیلی خیلی مشغول هستیم,پس باید فقط روی کار خودمان کار کنیم و ان را به درستی انجام دهیم.80 نفر در تیم ساخت DMC4 حضور دارند,و ما وقت کافی برای این نداریم که ببینیم دیگر تیم ها چه کار می کنند.


آیا شما دیگر پروژه ها را نیز دنبال می کنید؟کدام پروژه ی کپکام را بیشتر از هم دنبال می کنید؟

من نمی تونم زیاد درباره پروژه های داخلی کپکام که منتظرشان هستم صحبت کنم,ولی باید بگم که من یک طرفدار بزرگ سری Metal Gear Solid هستم و اصلا نمی تونم برای MGS4 صبر کنم!


شاید شما بتوانید از آقای کوجیما بخواهید که یک نسخه مخصوص از پیش نمایش آن را بازی کنید؟

ها ها!نه!من زیاد به این موضوع فکر نمی کنم ولی کاملا MGS4 رو دنبال می کنم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازی سنتر]
[مشاهده در: www.bazicenter.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1654]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن