تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821228031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چند خبر
» كارت ورود به جلسه كنكور سال آينده اينترنتي است

فارس: رئيس سازمان سنجش گفت: «كارت رود به جلسه كنكور سال آينده اينترنتي ارائه مي شود.» عبدالرسول پورعباس در نشستي خبري با تاكيد بر اينكه سهميه بندي جنسيتي در كنكور وجود ندارد، گفت: «در حال حاضر در كنكور 62 درصد از پذيرفته شدگان دختر و 38 درصد پسر هستند.» وي گفت: «با احتساب دانشگاه هاي آزاد، پيام نور و علمي كاربردي 49 درصد از ورودي هاي دانشگاه پسر و 51 درصد دختر هستند، تناسب سازي در پذيرش كنكور در تعدادي از رشته هاي تحصيلي مانند مامايي كه فقط دختران پذيرش مي شوند فقط بر اساس نياز جامعه است.» رئيس سازمان سنجش با تاكيد بر اينكه تناسب سازي در كنكور فقط در 30 رشته تحصيلي و آن هم در حدود 5 رشته تحصيلي به نفع پسران است افزود: «در بقيه رشته ها پذيرش به نفع دختران است، كه اين مورد نيز فقط در دوره هاي روزانه است.» وي ادامه داد: «آمار نشان مي دهد كه در رشته هاي پزشكي و حقوق 60 درصد پذيرفته شدگان دختر هستند و اين در حالي است كه اين آمار در سال هاي قبل حدود 10 درصد بود.» پورعباس با بيان اينكه سالانه 95 آزمون داخلي و 150 آزمون بين المللي توسط سازمان برگزار مي شود، گفت: «امسال با راه اندازي نرم افزار هوشمند انتخاب رشته و خدمات ارائه شده اينترنتي سازمان نشان داد كه توان ارائه خدمات دولت الكترونيك را دارد.» وي با اشاره به سامانه راهنماي انتخاب رشته مجازي كه امسال به 15 هزار نفر مشاوره مجاني ارائه داد، گفت: «افزايش سطح امنيت آزمون ها از صفر به 100 درصد و راه اندازي سيستم هاي پاسخگويي هاي تلفني، حضوري و اينترنتي از ديگر اقدامات سازمان سنجش است.»

» كشف يك ميليون و 500 هزار فيلم قاچاق در تهران
مهر: پليس امنيت تهران بزرگ بيش از يك ميليون و 500 هزار فيلم كپي غيرمجاز ايراني و خارجي را از مراكز عمده تكثير و توزيع فيلم هاي غيرمجاز در استان تهران كشف و ضبط كرد. روابط عمومي معاونت سينمايي و سمعي و بصري وزارت ارشاد اعلام كرد نيروهاي پليس امنيت تهران بزرگ با همكاري تيم هاي عملياتي ستاد هماهنگي مبارزه با محصولات غيرمجاز سينمايي اقدام به شناسايي و كشف و ضبط فيلم هاي غيرمجاز ايراني و خارجي در تهران، رباط كريم و شهريار كردند. پليس امنيت تهران بزرگ به همراه تيم كارشناسي و عملياتي ستاد هماهنگي مبارزه با محصولات غيرمجاز سينمايي ابتدا اقدام به شناسايي افراد مختلف كرده و در بازجويي از آنها انبار تكثير و توزيع غيرمجاز فيلم هاي ايراني و خارجي را شناسايي و كشف و ضبط كردند.

» افزايش 400درصدي حوادث آسانسور در تهران
واحد مركزي خبر: مشاور شهردار تهران، از افزايش 400 درصدي حوادث آسانسور در تهران به علت قطع برق در چند ماه اخير خبر داد. محمد ايازي در مراسم افتتاح پايگاه امداد و نجات كوهستان در ايستگاه 5 تله كابين توچال افزود: كار امداد كاري سخت است و خطر هميشه ماموران امداد و نجات را تهديد مي كند و افزايش حوادث آسانسوري عمليات ماموران امداد و نجات به خصوص در سازمان آتش نشاني را بسيار سخت تر و بيشتر كرده است. وي با اشاره به ويژگي نزديكي تهران به كوهستان گفت: اين ويژگي حوادث خاص خود را نيز دارد، بنابراين راه اندازي پايگاه امداد و نجات كوهستان براي افزايش ضريب ايمني در اين مناطق ضروري است. ايازي در ادامه گفت: آتش نشاني در استخدام نيروهاي آموزش ديده و كيفي بسيار موفق عمل كرده است و بايد با تلاش برخي عقب ماندگي ها و چالش هاي كاري خود را برطرف كند و در اين راه نيز مسوولان خدمات شهري از هيچ گونه كمكي دريغ نخواهند كرد.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن