تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805504903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

4 ( عيار )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 4 ( عيار )
قدس گزارش مي دهد؛ توزيع كالابرگ؛ دردسري تازه براي مردم

خراسان امروز- معتمدي: مراكز توزيع كالابرگ مرحله سيزدهم شهري اين روزها در مشهد با ازدحام و شلوغي جمعيت مواجه است.
توزيع مرحله سيزدهم كالابرگ شهري از 19 مردادماه آغاز شده و به مدت 25 روز ادامه دارد و بدين منظور 80 مركز در مشهد شامل دفاتر پستي دولتي و آژانس هاي پستي بخش خصوصي به كار گرفته شده است.
هر چند توزيع كالابرگها در 2 نوبت صبح وعصر انجام مي شود، اما به اعتقاد بسياري از شهروندان مراكز در نظر گرفته شده متناسب با جمعيت مناطق نيست و به همين دليل با شلوغي و ازدحام جمعيت مواجه است.

كمبود مراكز توزيع
احمدي كه به گفته خودش از ساعت 7 صبح براي دريافت كالابرگ به يكي از اين مراكز مراجعه كرده است، مي گويد: هر چند توزيع كالابرگ از 8 صبح آغاز مي شود، با اين حال بيش از 40 نفر زودتر به اين باجه مراجعه كرده اند.
وي ادامه مي دهد: شدت شلوغي به حدي است كه بايد از قبل ثبت نام كرد.وي با انتقاد از اين وضعيت مي گويد: كمبود مراكز، و كم بودن مهلت 4 روزه براي دريافت كالابرگ عامل اصلي اين شلوغي است.

مهلت اندك
فرشيد فر نيز كه با گرفتن مرخصي يك ساعته از اداره متبوع خود به يكي از مراكز توزيع واقع در خيابان سجاد مراجعه كرده است، مي گويد: به محض مراجعه با انبوه جمعيت اعم از زن و مرد مواجه شدم و تازه فهميدم بايد در فهرست 60 نفره ثبت نام كنم.
وي با اشاره به اينكه تنها يك روز از مهلت دريافت كالابرگ خانوار 3 نفره باقي مانده است، اضافه مي كند: ازدحام جمعيت در برابر مراكز نشان دهنده مهلت اندك دريافت كالابرگ مي باشد كه بايد از سوي مسؤولان مربوطه تمديد و اضافه شود.
وي ادامه مي دهد: همزماني تحويل فرم اقتصادي خانوارها، تغييرات ته سوش و نيز دريافت كالابرگ مرحله سيزدهم مشكلات فراواني براي مردم ايجاد كرده است، به طوري كه آنها بايد ساعتها وقت خود را در اين گرماي زياد در صف بگذرانند.

بازار داغ خريد و فروش فرم درخواست كالابرگ
يك خانم خانه دار نيز با بيان اينكه بيشتر مراكز پستي فرم تكميل درخواست كالابرگ را ندارند، مي گويد: براي تهيه آن بايد خارج از مراكز اقدام كرد.
وي با بيان اينكه اين كمبود بازار داغي براي بسياري از سوء استفاده كنندگان ايجاد كرده است، خاطر نشان مي كند: در حال حاضر اين فرم در برخي عكاسي ها به مبلغ 500 ريال به مراجعه كنندگان فروخته مي شود و اين در حالي است كه اين فرم بايد رايگان در مراكز مربوطه توزيع شود و اينكه چگونه سر از بازار آن هم با نرخ 500 ريال درآورده است، جاي تأمل دارد.
مسؤول روابط عمومي سازمان بازرگاني خراسان رضوي در خصوص شلوغي مراكز توزيع كالابرگ مرحله سيزدهم شهري در مشهد مي گويد: توزيع كالابرگ طي 5 مرحله انجام مي شود كه 3 مرحله آن عادي و 2 مرحله به صورت فوق العاده و در صورت نياز انجام مي گردد.
مهدي طاحونه بان اظهار مي دارد: مردم مطمئن باشند تا آخرين نفر موفق به دريافت كالابرگ نشود هيچ كالابرگ جديدي اعلام نمي شود.
وي با بيان اينكه در مرحله دوازدهم 73 مركز در مشهد براي توزيع كالابرگ در نظر گرفته شده بود، مي گويد: اين در حالي است كه در اين مرحله 80 مركز اختصاص يافته، اما ازدحام جمعيت بيش از مرحله قبل است.

كالا برگ دوباره توزيع مي شود
وي ادامه مي دهد: مردم به هيچ وجه نگران نباشند، زيرا چنانچه در اين مرحله موفق به دريافت كالابرگ نشوند، در نوبتهاي بعدي مي توانند اقدام كنند.
وي مي افزايد: مرحله اول از 19 مرداد ماه به مدت 25 روز ادامه دارد و پس از يك وقفه 10 روزه دوباره طي 25 روز ديگر كالابرگ توزيع مي شود.
طاحونه بان با بيان اينكه برنامه زمان بندي مرحله دوم متعاقباً اعلام مي شود، مي گويد: در حال حاضر علاوه بر 80 مركز ثابت، 6 مركز سيار نيز براي تحويل كالابرگها براي كاركنان سازمانها و دواير دولتي در نظر گرفته شده است كه در صورت نياز اين تعداد هم افزايش خواهد يافت.وي در خصوص كمبود فرم درخواست كالابرگ و فروش آن در بازار مي گويد: فرم به اندازه كافي به مراكز پستي تحويل داده شده است.
وي با بيان اينكه اين فرمها بايد رايگان توزيع شود، ادامه داد: شهروندان مي توانند هر گونه موارد تخلف را به ستاد بسيج اقتصادي سازمان بازرگاني اطلاع دهند.
مسؤول روابط عمومي سازمان بازرگاني خراسان رضوي در پاسخ به اين سؤال كه چرا با وجود اينكه هنوز تعداد زيادي كالابرگ مرحله دوازدهم در دست مردم است، مرحله جديد توزيع آغاز شده، مي گويد: اين مسأله مربوط به تصميمات كشوري است.

نماينده مردم تربت جام و تايباد : با اعتبارات خشكسالي نمي توان آسيبها را جبران كرد

تربت جام - خبرنگار قدس:امام جمعه تربت جام در جلسه شوراي اداري اين شهرستان ضمن گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر افزود: هفته دولت بهانه اي براي بيان خدمات دولت و اطلاع رساني به مردم مي باشد.
حجة الاسلام والمسلمين موسوي فر به خدمات دولت نهم اشاره كرد و افزود: از نظر اقتصادي تصميمات دولت با جسارت تمام به اجرا گذاشته شد كه مي توان به سهميه بندي بنزين، تحول اقتصادي و رسيدن به قشر مستضعف در توزيع سهام عدالت اشاره كرد.
وي وضعيت داخلي دولت نهم را كم نظير و يا بي نظير بعد از انقلاب اسلامي توصيف كرد و اظهار داشت: اين دولت به دنبال پياده كردن فرهنگ ناب اسلامي بوده و هست، اما بدنه زير مجموعه دولت بعضاً جوابگوي خواسته و سياستهاي دولت نيست و نظام اجرايي كشور نياز جدي به اصلاح و جراحي دارد.
نماينده مردم شهرستان تربت جام و تايباد نيز در اين جلسه اظهار داشت: با توجه به قولهاي رياست جمهوري و وزيران در جريان سفر به منطقه قرار شد با تزريق اعتبارات توازن منطقه اي، ملي و استاني، بتوانيم بخشي از عقب افتادگي شهرستان تربت جام را جبران كنيم تا به متوسط استاني برسيم.
دكتر اسداللهي اظهار اميدواري كرد: با پيگيريهاي انجام شده پروژه هاي عمراني شتاب بيشتري نسبت به گذشته پيدا كند و با توجه به استعدادهاي منطقه اي مثل معدن و صنعت، با پيگيريهاي انجام شده و تأكيد رياست جمهوري، صنايع مرتبط در منطقه تربت جام و تايباد ايجاد شود.
وي به خسارتهاي خشكسالي در استان اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه شرق استان نسبت به ساير مناطق خسارتهاي بيشتري متحمل شده اند بايد اين خسارتها از منابع اعتبارات خشكسالي جبران شود و در بحث كشاورزي كه 2 هزار ميليارد تومان اعتبار در سطح كشور براي اين بخش تصويب شده، دومين رقم استفاده از اعتبارات را استان خراسان رضوي داشته است. با توجه به حجم خسارتهاي وارده، كشاورزان تربت جام بايد از اين اعتبارات بهره مند گردند و به زيرساختهاي كشاورزي منطقه توجه ويژه شود.
وي افزود: در مجموع اعتبارات خشكسالي در استان رقم خوبي است، ولي نمي توان همه آسيبهاي وارده به مردم را پوشش داد.
فرماندار تربت جام هم در اين جلسه گفت: در فصل بهداشت و درمان شاخصها در تخت بيمارستاني از ميانگين استاني پائين تر است و تكميل و تجهيز بيمارستان 64 تختخوابي طالقاني اين شهر ضروري است.
سيد محسن اميركلالي با بيان اين كه عمليات احداث كنار گذر شهرستان تربت جام با شروع تحصيل حريم در سال جاري از سال 88 به مناقصه گذاشته مي شود، افزود: احداث كنار گذر با توجه به موقعيت ترانزيتي شهرستان و تصادفات فراوان به عنوان يك نياز جدي شهرستان محسوب مي شود.
وي افزود: بهره برداري و توسعه كارخانه هاي توليد فرآورده هاي لبني، اجراي بيش از 2 هزار و 500 هكتار آبياري تحت فشار و احداث دو مجتمع بزرگ گلخانه اي و دامداري از جمله فعاليتهاي انجام شده در تربت جام است.
وي همچنين از پرداخت اعتبار براي دانشگاه پيام نور كه در هفته دولت احداث مي شود، خبر داد و گفت: ايجاد پژوهشكده موسيقي مقامي، ورزشگاه 15 هزار نفري و دانشكده علوم قرآني با توجه به بافت جمعيت و شرايط مرزي مورد نياز شهرستان بوده و در دست اقدام و پيگيري است.

تشكيل كميته عمران ستاد بزرگداشت هفته دولت در سربيشه

كميته عمران ستاد بزرگداشت هفته دولت در سربيشه تشكيل شد.
در اين جلسه خسروي معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري بر هر چه باشكوهتر برگزار شدن هفته دولت تأكيد كرد و از رؤساي ادارات خواست پروژه هاي قابل افتتاح خود را در هفته دولت آماده كنند و در صورت وجود مشكل احتمالي، فرمانداري آمادگي كامل براي حل مشكل با همكاري دستگاه اجرايي ذي ربط را دارد.
در اين جلسه قرار شد دستگاههاي اجرايي شهرستان، عملكرد خويش را در دولت نهم در قالب CD و به صورت تصويري در جلساتي كه در روستاهاي پر جمعيت برگزار مي شود، به نمايش گذارند و همچنين در مراسم افتتاحيه پروژه ها از دهياران، اعضاي شوراهاي اسلامي و معتمدين روستاها هم دعوت به عمل آيد.

مشكل آب شرب 2 روستاي مانه و سملقان برطرف مي شود

مانه و سملقان - خبرنگار قدس: بخشدار مركزي مانه و سملقان با اشاره به وظيفه دهياريها گفت: دهياران براي رفع مشكلات مردم با همكاري شوراهاي اسلامي بيش از گذشته تلاش نمايند.
محمود رضا ايمانپور خدمت رساني به مردم را بهترين سرمايه دهياران و شوراها دانست و با اشاره به مشكلات بخش مركزي گفت: با توجه به خشكسالي روستاهاي بخش، برخي از اين روستاها با مشكل تأمين آب شرب بهداشتي مواجه هستند كه با تلاش و همكاري دهياري و اعضاي شوراي اسلامي و آبفاي روستايي مشكل آب شرب 240 خانوار روستاي دشتك عليا برطرف شد. وي افزود: همچنين مشكل آب شرب روستاي امند و قزلر با 320 خانوار و جمعيتي بالغ بر1600 نفر نيز برطرف خواهد شد.
وي با اشاره به پراكندگي روستاها كه اكثر در مناطق كوهستاني واقع شده اند، گفت: مشكلات راه ارتباطي بخش مركزي و وضعيت نامناسب راههاي بخش، آهنگ مهاجرت روستاييان به مركز شهرستان را بيشتر كرده و رفع اين معضل نيازمند توجه جدي و نظارت دقيق در امر راهسازي است.

مهرماه؛ آغاز فعاليت اتوبوسهاي خصوصي با بليت 100 توماني در مشهد

خراسان امروز- طيراني: مديرعامل سازمان اتوبوسراني مشهد از آغاز فعاليت اتوبوسهاي بخش خصوصي با بهاي خدمات 100 توماني از اوايل مهرماه سال جاري خبر داد.
ضيايي افزود: مصوبه شوراي اسلامي شهر مبني بر واگذاري اتوبوسهاي سهميه سال 86 به بخش خصوصي بود كه تا اين لحظه اتوبوسي از محل اين سهميه در هيچ شهر كشور توزيع نشده است.
وي گفت: در صورت تحويل نشدن سهميه تا پايان شهريور قطعاً سازمان مكلف به اجراي ماده واحده مصوب شوراي اسلامي شهر مبني بر واگذاري اتوبوسهايي با عمر كمتر از دو سال به بخش خصوصي براي جا به جايي مسافر خواهد شد.وي خاطرنشان كرد: سازمان اتوبوسراني مشهد پيگير سهميه هاي جديد از سازمان شهرداريهاي كشور است.
وي اولويت واگذاري سهميه جديد اتوبوسها را اجراي مصوبات شوراي اسلامي شهر اعلام كرد و گفت: سقف تعداد اتوبوسهاي بخش خصوصي 250 دستگاه است، اما با توجه به آنكه تاكنون اتوبوسهاي سهميه سال 86 براي هيچ يك از اتوبوسراني هاي كشور اعلام نشده است، تعدادي از اتوبوسهاي فعلي به بخش خصوصي واگذار خواهد شد.

اولين دوره آموزش كارآفريني در گناباد

گناباد - خبرنگار قدس: اولين دوره آموزش كارآفريني ويژه متقاضيان تسهيلات بنگاههاي زود بازده در گناباد برگزار شد. مسؤول صندوق مهر امام رضا(ع) گناباد با اعلام اين خبر، هدف از برگزاري اين دوره آموزشي را آشنايي كارآفرينان با بازار كار و بهره وري صحيح از تسهيلات دريافتي عنوان كرد.بسيطي افزود: در اين دوره حدود 30 نفر از متقاضيان براي دريافت تسهيلات صندوق مهر امام رضا(ع) شركت كرده اند.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن