تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814279050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از يك ميهماني شبانه رخ داد سقوط مشكوك زن جوان از طبقه ششم برجي در الهيه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پس از يك ميهماني شبانه رخ داد سقوط مشكوك زن جوان از طبقه ششم برجي در الهيه
گروه حوادث؛ سقوط مرموز زني جوان از طبقه ششم يك برج مسكوني پليس را در برابر دو فرضيه قتل يا حادثه قرار داده است. به گزارش خبرنگار ما اين اتفاق در جريان يك پارتي شبانه در برجي واقع در خيابان الهيه به وقوع پيوست و زني 24 ساله جان خود را از دست داد. بنا بر اطلاعات ثبت شده در پرونده، ورود دو مرد كه خود را مامور معرفي كرده بودند به محل برگزاري پارتي اين حادثه را رقم زد. اين در حالي است كه به گفته بازپرس پرونده اين دو مامور قلابي بوده و هيچ سمتي نداشته اند.

گزارش حادثه

ساعت 30 دقيقه بامداد جمعه گذشته بازپرس حسين اصغرزاده و اكيپ تخصصي بررسي صحنه جرم با اعلام گزارشي از سوي افسر نگهبان كلانتري 101 راهي محله الهيه شدند تا به تحقيق درباره علت سقوط مرگبار مريم از طبقه ششم برج بپردازند. آنان در بررسي هاي مقدماتي متوجه شدند هنگامي كه در اين آپارتمان پارتي شبانه يي با حضور 12 دختر و پسر در جريان بوده دو مرد كه خود را مامور معرفي مي كردند وارد منزل شدند و شروع به بازرسي كردند. در همين موقع ماموران گشت انتظامي با شنيدن صداي داد و فرياد وارد برج مسكوني شدند اما از آنجا كه براي ورود به آپارتمان حكم قضايي نداشتند از اين كار خودداري كردند. در ادامه دو مرد غريبه با اين ادعا كه بايد دختران و پسران را به مقر خود منتقل كنند، دخترها را براي تعويض لباس به يكي از اتاق ها هدايت كردند. لحظاتي بعد صداي جيغ يكي از مهمانان در آپارتمان طنين انداخت و 11 دختر و پسر ديگر سراسيمه به سوي اتاقي كه وي در آنجا حضور داشت، شتافتند و متوجه شدند مريم كه زني مطلقه بود از طبقه ششم به پايين پرت شده است.پس از آشكار شدن وقايع پيش از حادثه مرگبار، جسد زن جوان به پزشكي قانوني انتقال يافت و دو مردي كه خود را مامور ناميده بودند بازداشت شدند.

مدارك و شواهد

در حالي كه اين پرونده اكنون تحت عنوان فوت مشكوك در شعبه دوم دادسراي جنايي در جريان است، بازپرس اصغرزاده ديروز درباره مدارك و شواهد موجود گفت؛ در تحقيقات انجام شده متوجه شديم اين منزل متعلق به فردي مقيم خارج از كشور است و كليد آن در اختيار دو جوان قرار داشته و عكس هاي پيدا شده در منزل از برگزاري چندين پارتي شبانه در اين منزل حكايت دارد. همچنين داخل منزل مقادير زيادي مشروبات الكلي يافت شد كه معلوم است مربوط به مصرف شخصي نيست.

وي افزود؛ اولين نكته مورد بررسي اين است كه آيا مريم خودش اقدام به سقوط كرده يا فردي او را هل داده است. ضمن اينكه با وجود مشخص بودن هويت متوفي، تاكنون هيچ يك از اعضاي خانواده اش براي تسليم شكايت يا اعلام فقداني مراجعه نكرده اند. نكته يي كه در اين ميان وجود دارد آن است كه دو نفر از دختران حاضر در خانه اظهار كرده اند «مريم» چند بار به آنها اشاره كرده از همان پنجره محل سقوط فرار كنند و علاوه بر اين دو طبقه پايين تر از آن واحد، يك تراس بزرگ وجود دارد كه ممكن است دختر جوان با تصور اينكه مي تواند از آن طريق فرار كند از پنجره پريده باشد.

بازپرس ويژه قتل اضافه كرد؛ شيار و ارتفاع لبه بالكن به بالاي زانوي دختر جوان مي رسيده و احتمال هل دادن به همين دليل ضعيف است. ضمن اينكه آثار انگشت روي لبه هاي بالكن مشاهده شده و در حال بهره برداري از آن هستيم. آنچه لازم به ذكر است اينكه همه مهمانان حالت عادي نداشته اند اما قرص توهم زا مصرف نكرده بودند.اصغرزاده همچنين در مورد متهمان بازداشت شده گفت؛ براساس اظهارات هر 12 نفر، ماموران انتظامي به هيچ وجه داخل منزل نرفتند و يكي از دو مامور قلابي نيز در سالن بوده است. تنها يكي از آنها داخل اتاق بوده كه فعلاً هرگونه ارتكاب جنايتي را انكار مي كند و در تن پيمايي او نيز هيچ گونه آثار درگيري مشاهده نشده است. بازپرس اصغرزاده خاطرنشان كرد؛ با استعلاماتي كه انجام داديم متوجه شديم دو متهم به هيچ مرجعي وابسته نيستند و در حال حاضر به اتهام جعل عنوان مامور انتظامي و ورود غيرمجاز به ملك غير، بازداشت هستند تا مشخص شود از چه كسي خبر گرفته اند و به چه دليل وارد خانه شده اند.

وي با بيان اينكه اين حادثه زواياي پنهاني دارد كه با انجام تحقيقات تكميلي مشخص خواهد شد، تصريح كرد؛ اظهارنظر نهايي در مورد علت اين حادثه منوط به انجام بررسي هاي بيشتر است.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن