تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه شهرستانها
ورامين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نشست رابطين ادارات با ستاد برگزاري نمازجمعه ورامين در دفتر امام جمعه اين شهر برگزار شد. در اين نشست حجه الاسلام سيد محسن محمودي مسئول ستاد برگزاري نمازجمعه هدف از اين اقدام را ارتباط هر چه بيشتر مسئولان و كاركنان ادارات با نمازجمعه عنوان كرد و گفت : استفاده از نظرات ادارات در مورد چگونگي برپايي نمازجمعه و ايجاد زمينه بهتر جهت ارائه عملكرد مسئولان و مديران در نمازجمعه و نيز حضور كاركنان نهادها و ادارات در صفوف ايجاد رابطه صميمي تر ميان مديران و مردم از جمله اهداف ستاد برگزاري نمازجمعه مي باشد. در اين نشست پس از اظهارنظرات رابطين ادارات مقرر گرديد جلسات رابطين به صورت فصلي و سيار در ادارات برگزار شود و ادارات و نهادها ضمن ارتباط بيشتر با ستاد نمازجمعه در جهت با شكوهتر برگزار كردن نمازجمعه تلاش نمايند.
اسفراين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : از سوي روابط عمومي نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه اسفراين محفل انس با قرآن ويژه كاركنان و سربازان وظيفه و كليه پرسنل اين نيرو و با حضور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه فرماندهي سپاه و جمعي از كاركنان بازنشسته در محل ستاد ناحيه اسفراين برگزار گرديد. در اين برنامه كه جز برنامه ابلاغي بوده قاريان به تلاوت آيات چند از كلام الله مجيد پرداختند و در پايان به تعداد 11 نفر از قاريان هدايايي به رسم يادبود اهدا گرديد .
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديركل امور تربيتي و جوانان كميته امداد امام خميني (ره ) كشور در اردوگاه امام علي (ع ) بنادك سادات گفت تا پايان سالجاري تعداد 167 هزار نفر از مددجويان تحت حمايت اين نهاد در سراسر كشور از طريق بودجه هاي جاري و مساعدتهاي خيرين و افراد نيكوكار به اردوهاي زيارتي سياحتي و بازديد از مناطق جنگي با اجراي برنامه هاي اعتقادي مطالعه كتابخواني ورزشي مشاوره و غيره اعزام ميشوند. اكبر ميرشكار افزود : تابستان امسال در جهت حمايت از جوانان تحت پوشش اين نهاد 4 ميليون و 354 هزار نفر ساعت اردو در نظر گرفته شده و در اين زمينه براي ترغيب مربي اردو از بين يكهزار نفر شركت كننده در آزمون مربوطه 430 نفر پذيرفته شدند و پس از برگزاري يك دوره آموزشي كوتاه مدت در استانها از سوي مركز كارت گواهي مربيگري اردوها صادر گرديد و در ميباشد CD اين راستا 430 بسته آموزشي نيز كه حاوي كتاب و خريداري و تحويل مربيان شد. مديركل امور تربيتي و جوانان كميته امداد امام خميني (ره ) كشور ادامه داد اختصاص سه دوره اردوئي به مشهد مقدس با حضور 900 نفر از دانش آموزان ممتاز خوابگاهي كشور و برگزاري جشنواره ورزشي قرآني بين شركت كنندگان و نيز برگزاري برنامه هاي آموزشي در كانونهاي جوانان پيرو ولايت و فرهنگي تربيتي دائم در سراسر كشور از برنامه هاي اين مديريت براي مددجويان است .
هشترود ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : عملكرد صحيح قوه قضاييه به جامعه آسايش و اطمينان مي دهد و در تمام دنيا قوه قضاييه ملاك و معيار سلامت جامعه است . رئيس كل دادگستري آذربايجان شرقي در مراسم معارفه رييس جديد دادگستري و دادستان هشترود با اعلام اين مطلب گفت قوه قضاييه از جمله نهادهايي است كه تضمين كننده حقوق آحاد جامعه و امنيت انسان هاست . وي افزود اگر قوه قضاييه سالم و دقيق و عامل به عدل و انصاف و مقررات اسلامي ميباشد به مرور دستگاههاي كشور و جامعه اصلاح ميشود. در پايان اين مراسم حسين محمدي به عنوان رييس جديد دادگستري هشترود و جعفر قره داغي به سمت دادستان هشترود معرفي شدند.
فارسان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رزمايش تاكتيكي قمر بني هاشم (ع ) با شركت چهار گردان عاشورا در منطقه عمومي چشمه آقا فارسان آغاز شد. فرمانده سپاه ناحيه فارسان گفت اين رزمايش سه روزه روش هاي جنگ نوين و آموزش هاي تئوري و عملي براي مقابله با ناآرامي و حوادث طبيعي به شركت كنندگان ارائه خواهد شد. اجراي برنامه هاي كمين و ضدكمين پياده روي در شب ميدان تير امداد و نجات و جنگ نوين از ديگر برنامه هاي اين رزمايش خواهد بود.
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به همت امور مساجد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد گردهمايي مسجد پايگاه رشد و توسعه انديشه هاي ديني برگزار شد . در اين همايش كه 50 نفر از ائمه جماعت و دست اندركاران فعاليتهاي فرهنگي مساجد شهري و روستايي حضور داشتند معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي يزد از روحانيون بعنوان مرزبانان فكري و عقيدتي و پاسداران حريم دين ياد كرد و اظهار داشت از صدر اسلام تاكنون روحانيون جلوداران اعتقادات شيعه بوده اند و هر جا انحرافي در مسير دين وارد شده اين قشر تاثيرگذار در مقابل آن ايستاده و مردم را ارشاد و راهنمايي نموده اند. حجت الاسلام علي كارگر خودسازي عمل به گفتار بيان حقايق و استفاده از فرصتها را از اصول مهم و شرط موفقيت در امر تبليغ دانست وي از مسجد بعنوان مهمترين پايگاه نشر و ترويج دين و حمايت از افكار و عقايد ديني نام برد و از روحانيون خواست ضمن مطالعه زندگينامه علما و بزرگان و نيز آشنايي با ابزار جديد تبليغ و شناخت توطئه هاي دشمنان با برنامه ريزيهاي مناسب فرهنگي زمينه جذب جوانان به مساجد را فراهم سازند.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن