تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك نماينده مجلس: واكنش رئيس جمهور به اظهارات «مشايي» كمترين انتظار مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: يك نماينده مجلس: واكنش رئيس جمهور به اظهارات «مشايي» كمترين انتظار مجلس است
نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس گفت: حداقل انتظار 220 نماينده اي كه به دنبال اظهارات رحيم مشايي نامه به رئيس جمهور

را امضا كردند اين است كه احمدي نژاد در راستاي مصالح كشور موضع گيري مناسبي از خود نشان دهد.
جواد آرين منش در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از جلسه كميسيون فرهنگي با رحيم مشايي كه صبح روز چهارشنبه برگزار شد، مقرر شد آقاي مشايي پاسخ خود نسبت به انتقاد مجلس پيرامون اظهارات وي درخصوص «ملت اسرائيل» و موضوعاتي مرتبط با آن را طي نامه اي به كميسيون فرهنگي ارايه دهد.
وي افزود: به همين دليل كميسيون ساعت 12 روز چهارشنبه براي دريافت اين پاسخ تشكيل جلسه داد اما در اين روز هيچ خبري از پاسخ مشايي نشد، تا اينكه روز بعد پاسخ مشايي خطاب به حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي در رسانه ها منتشر شد. يعني زماني كه مجلس براي تعطيلات تابستانه و براي دو هفته تعطيل شد.
آرين منش تأكيد كرد: بنابراين جلسه اي كه قرار بود پس از پاسخ مشايي و براي اعلام نظر و موضع كميسيون فرهنگي تشكيل شود، به دليل ارايه دير هنگام آن به مجلس تشكيل نشد و اين اعلام نظر به پس از تعطيلات مجلس موكول شد.
نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به نامه منتشر شده مشايي تصريح كرد: مشايي در اين پاسخ به برخي ابهامات پاسخ گفته اما در عين حال عبارات دو پهلويي به كار برده و اظهارات گذشته خود را به صورت شفاف اصلاح نكرده است.
نماينده مشهد گفت: مشايي كه به عنوان معاون رئيس جمهور سخن مي گويد نبايد اظهاراتي داشته باشد كه براي مردم ذهنيت ايجاد كند. آرين منش در ادامه اين گفتگو تأكيد كرد: حداقل انتظاري كه 220 نماينده امضا كننده نامه به رئيس جمهور داشتند اين است كه احمدي نژاد در راستاي مصالح كشور نسبت به اظهارات اخير مشايي موضع گيري مناسبي اتخاذ كند و واكنشي از خود نشان دهد.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن