تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت معوقعه جامعه ايثارگري تا سال 83


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پرداخت معوقعه جامعه ايثارگري تا سال 83
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/05/28
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: تمام مطالبات معوقه جامعه ايثارگري تا سال 83 در قالب سهام شركت هاي دولتي تا پايان سال پرداخت مي شود.
حسين دهقان در نشست خبري با خبرنگاران افزود: از مبلغ نه هزار ميليارد ريال معوقه بنياد شهيد، 8600 ميليارد ريال آن را سازمان حسابرسي مفيد راهبر تاييد كرده است كه 4500 ميليارد ريال آن در قالب سهام پرداخت خواهد شد.
وي توافق با وزارت مسكن و شهرسازي براي ارائه مسكن به جامعه ايثارگري داراي پرونده مسكن تا سال 83 را از جمله برنامه هاي امسال بنياد شهيد و امور ايثارگران برشمرد و گفت: تا پايان ماه آينده به اين متقاضيان، مسكن اعطا مي شود.
دهقان با اشاره به توافق هاي انجام شده با وزارت مسكن و وزارت تعاون براي ارائه مسكن به متقاضيان مسكن گفت: به تدريج به تمام واجدان شرايط، مسكن اعطا مي شود.
وي با بيان اين كه به جامعه ايثارگري سهام عدالت داده مي شود گفت : تا پايان شهريور اين سهام به واجدان شرايط، اعطا مي شود.
دهقان اجراي طرح شاهد براي تمام مقاطع تحصيلي و بازنگري اساسنامه آموزش عالي را از برنامه هاي فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران برشمرد و گفت: امسال نخستين بار جانبازان 29 تا 45 درصد نيز از طرح شاهد بهره مند مي شوند.
وي افزايش 30 درصدي وروديه هاي دانشگاههاي دولتي را از ديگر اقدامات فرهنگي اين نهاد خواند و گفت: امسال ظرفيت ورودي دانشگاه 30 درصد افزايش يافته است.
وي تشكيل كميسيون پزشكي متخصص با مجوز براي تشخيص سلامت جانبازان را از برنامه هاي درماني بنياد شهيد و امور ايثارگران برشمرد و گفت: تغيير درصد جانباري با مدارك تخصصي در اين كميسيون انجام مي شود.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران ايجاد مركز تخصصي علمي اعصاب را در حوزه تشنج و سلامت خانواده از جمله فعاليت هاي پيشگيري و درمان جانبازان خواند و گفت: اين مراكز تا دهه فجر در همه استان ها ايجاد مي شود.
وي پيشرفت 30 درصدي ايجاد مراكز جامع علمي توانبخشي در مراكز استان ها را از برنامه هاي فعاليت هاي توانبخشي بنياد برشمرد و گفت: در اين مراكز خدمات به روز و استاندارد در زمينه هاي مختلف ارائه مي شود.
دهقان دعوت از متخصصان خارجي و معالجه جانبازان مطابق با علم روز در داخل و خارج از كشور را از اقدامات درماني اين نهاد برشمرد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران ارائه خدمات درماني و بيمه مكمل به تمامي خانواده هاي شهدا و والدين شهدا را از اقدامات امسال بنياد شهيد برشمرد و گفت: جانبازان 25 درصد به بالا و خانواده هاي آنان داراي بيمه تكميلي هستند.
وي تشكيل پرونده پزشكي براي والدين شهدا در قالب پزشك خانواده تا پايان ماه آينده را از جمله اقدامات پزشكي خواند.
دهقان ايجاد بانك اطلاعات درماني جانبازان را از برنامه هاي بنياد شهيدخواند و گفت: با ايجاد اين بانك نيازهاي درماني جانبازان ساماندهي مي شود.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به اين كه از ميان 97 هزار نفر جوياي كار، 14 هزار نفر فرزند شهيد هستند گفت: سال گذشته براي 60 هزار نفر اشتغال ايجاد شده است و امسال اشتغال براي فرزندان شهدا و جانبازان با اولويت انجام مي شود.
تصوير دارد
كد0001/10102/68/33
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن