تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراض رییس قوه قضاییه به تبرئه عقرب سیاه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:






[تصویر: 9_n00005349-b_Fixd.jpg]


سخنگوی قوه قضائیه گفت: ریاست قوه قضاییه شخصا پرونده عقرب سیاه را پیگیری کرده اند و کل پرونده را با دقت مطالعه کرده و نسبت به این پرونده اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،"حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای" سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفتگی ضمن تشکر از مردم برای همکاری با قوه قضاییه در زمینه معرفی اشرار و قاچاقچیان و تشکر از نیروی انتظامی برای تمرکز بر عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر گفت: در 2 سه هفته گذشته در شهرهای یزد، اصفهان، کرمان و خراسان جنوبی قاچاقچیانی که در مواد مخدر فعالیت های سنگین داشتند طبق قانون محاکمه و به اعدام محکوم شدند و حکم آنها اجرا شد.
وی تصریح کرد: چهار نفر از این افراد در حمل 300 کیلو هروئین مشارکت داشتند که در میان آنها کسی بود که 31 کیلو کراک همراه داشت و فرد دیگری 60 کیلو مورفین با خود حمل می کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: سیر قانونی مراحل محاکمه آنها انجام شد و پس از رسیدگی به تقاضای عفو در مراحل نهایی حکم اعدام اجرا شد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه قوه قضاییه مصمم است با کسانی که آرامش مردم را برهم می‌زنند برخورد شدید داشته باشد، گفت: در همین راستا چهار نفر از کسانی که در تهران و پاکدشت اقدام به آدم ربایی و تجاوز به عنف کرده بودند حکم اعدام آنها صادر و در دیوان عالی هم تأیید شده است و مراحل اجرایی آن طی می شود.
وی همچنین از تأیید حکم اعدام شرور دیگری در تربت حیدریه و فرد دیگری در قزوین خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین از دستگیری افرادی که در شهر اصفهان اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند خبر داد و گفت: حکم اولیه در مورد آنها صادر، ولی هنوز قطعی نشده و در دیوان عالی در حال پیگیری است. در مشهد هم کسانی که با ایجاد رعب و وحشت آسایش را از مردم سلب کرده بودند، شناسایی و دستگیر شده و حکم اولیه آنها صادر شده است.
محسنی اژه ای با اشاره به پرونده عقرب سیاه گفت: این فرد جرایم متعددی مرتکب شده است که به واسطه آنها به 10 سال زندان، شلاق و جزای نقدی محکوم شده است که این حکم تأیید شده و او در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.
وی افزود: اتهام دیگر این فرد در راستای تجاوز و آدم ربایی بوده که با بررسی های دادگاه نهایتا از این اتهام تبرعه شده است. با این وجود، ریاست قوه قضاییه شخصا این پرونده را پیگیری و کل پرونده را با دقت مطالعه کرده و نسبت به این پرونده اعتراض کرده اند. همانطور که می دانید حکم صادره قابل تجدید نظر است و شاکی پرونده می تواند نسبت به این حکم اعتراض کند.
سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده های زمین خواری گفت: کسانی که با جعل و ترفند زمین های دولتی را تصرف می کنند در استان ها و شهرهای کشور به طور جدی این گونه موارد دنبال می شود و سیاست ما در قوه قضاییه این است که با این پرونده ها با قاطعیت برخورد کنیم.
وی با اشاره به پرونده ای در رابطه با زمین خواری در استان قزوین گفت: در مراحل پیگیری این پرونده افرادی مرتبط شناسایی و دستگیر شده اند که متأسفانه برخی از کارمندان اداره ثبت هم در این پرونده ها دخیل بودند که بازداشت شده اند.
به گفته محسنی اژه ای، یکی دیگر از نگرانی های جامعه ما ورود مواد مخدر به زندان ها است که قوه قضاییه درصدد است تا از این اقدام به صورت جدی جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: کسانی که با ترفندهای مختلف مانند بلعیدن، مواد مخدر را وارد زندان ها می کردند، دستگیر شده و عقبه آنها هم که در زندان با وعده و وعید آنها را فریب می دادند نیز شناسایی شده اند. جدیت زیاد مسوولان در این زمینه بسیار مؤثر بوده است و متأسفانه افرادی که در این زمینه دستگیر شده اند، به اعدام محکوم شده ولی چاره ای جز این نیست.
محسنی اژه ای از خانواده ها و این افراد فریب خورده درخواست کرد فریب وعده و وعید افراد شیاد که با وعده پول آنها را به وارد کردن مواد مخدر به زندان ها وادار می کنند، نخورند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن