تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

6 تا از گران قیمت ترین های دنیا!!!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: 6 تا از گران قیمت ترین های دنیا!!!
مرسدس بنز کلاس SL که با الماس پوشانده شده!

افسانه ی کلاس SL مرسدس از پنجاه سال پیش آغاز شد و این کمپانی در سالگرد پنجاهمین سال این ورژن محدود Mercedes-Benz SL550 را معرفی کرد.البته هنوز ثابت نشده که آیا الماس های مورد استفاده واقعی هستند یا تقلبی اما در هر صورت به نظر من کول ترین ماشینیه که میشه روندش و چشم همرو از تعجب خیره کرد( هیچ اطلاعاتی از قیمت این خودرو در دسترس نیست)



[تصویر: Image_1.jpg]


[تصویر: Image_2.jpg]


[تصویر: Image_3.jpg]

تلفن Goldvish ‘Le million’
به سال ۲۰۰۶ برگردیم! وقتی که خبر فروخته شدن Goldvish Phone به یک تاجر روسی با قیمت خارق العاده ی ۱.۲ Million $ همه رو شگفت زده کرد!! این تلفن تماشایی با ۱۲۰ قیراط الماس درجه ۱ آراسته شده .
به این تلفن Device Le Million De la Nuit نیز میگویند که توسط طرح ساعتهای سوئیسی Emmanuel Gueit ساخته شده و طرحی شبیه به بومرنگ دارد ؛ این Cell phone خیره کننده دارای امکاناتی نظیر ۸x zoom, Blue-tooth, USB, 2 GB memory card, МР۳ player, و همچنین دارای TFT Display هست که با شیشه ای از جنس یاقوت کبود محافظت میشود!!!

[تصویر: Image_4.jpg]

رمز و راز یک شاهکار
هیچ وقت فکر میکردید که یک وسیله نوشتن قیمتی معادل ۷۵۰۰۰۰$ داشته باشه؟! من خودم به شخصه هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم، غیر قابل باوره اصلا!! خوب ، این خودکار از طلای سفید ساخته شده و با یاقوت،یاقوت کبود ،زمرد و با الماس تزئیین شده!!! از این قلم در کل جهان ۹ عدد ساخته خواهد شد که با ۸۴۰ الماس و بیش از ۲۰ قیراط سنگهای قیمتی آراسته شده . من که عمرا جرات کنم با این خودکار بنویسم!


[تصویر: Image_5.jpg]


موبایل هوشمند با الماس و مناسب برای نیروهای سری و مخفی
این موبایل توسط جواهر ساز اتریشی Peter Aloisson طراحی شده ، Diamond Crypto Smart-phone قیمت اعجاب آور ۱.۳ Million $ ولقب گرانترین تلفن همراه رو به خودش اختصاص داده .
تلفن از پلاتین جامد درست شده حال آنکه با ۵۰ قطعه الماس نیز تزئیین شده که ۱۰ تای آنها از الماس های آبی نادر هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!
تفاوت بین این گوشی و گوشی های گرانقیمت دیگر در این است که این یکی از یک نوع رمز گزاری فوقالعاده قوی بهره میبرد که برای کارهای امنیتی بسیار مفید خواهد بود، این تلفن از سیستم عامل Windows CE استفاده میکند و یکی از خصوصیاتش صفحه نمایش با رزولوشن بالا و از نوع TFT است. ( تلفنی مخصوص میلیاردر ها ! )


[تصویر: Image_6.jpg]



چاقوهای ارتشی سوئیسی Victoria Collection
Victorinox اسم یکی از برترین کمپانی های ساخت چاقوهای ارتشی است که این کلکسیون محدود رو درست کرده ،این کمپانی ۱۲۰ سالگی خودش رو جشن میگیره و به همین مناسبت تنها ۱۲۰ تا از این چاقوها رو در دو نوع طلایی و پلاتینوم در سطح جهان ساخته ؛هر دو نوع چاقو با ۴۳۰ الماس درخشان تزئیین شدن و امکانات همان چاقوها و گجتهای کوچک معمولی خودمان را دارد . اگر میخواین یکی از اون ۱۲۰ نفری باشید که این چاقوها نصیبشون میشه باید برای مدل طلایی ۵۰۰۰۰$ و برای مدل پلاتینوم ۷۰۰۰۰$ پول بی زبون رو کنار بزارید!!


[تصویر: Image_7.jpg]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن