تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زندانی کردن کودکان در قزوین، ترفند دزدان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: 3 سارق حرفه‌ای که در غیاب صاحبخانه‌ها، به منازل آنها رفته و با معرفی خود به عنوان دوست و آشنای خانوادگی، با بستن دست و پای کودکان اموال را سرقت می‌کردند، تحت تعقیب پلیس آگاهی قزوین قرار گرفتند.

به گزارش «جام‌جم» چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان قزوین از سرقت اموال خانه‌اش توسط 3 سارق خبر داد.

شاکی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: روز حادثه من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم و پسر 8 ساله‌مان در خانه تنها ماند. وقتی به خانه بازگشتیم، خبری از پسرمان نبود و پس از جستجو او را با دست و پای بسته در انباری خانه یافتیم.
شاکی اضافه کرد:‌ در گفت‌و‌گو با پسرمان متوجه شدیم 3 مرد وارد خانه‌مان شده و با زندانی کردن او، مقداری پول، یک دست کت و شلوار، مقادیری طلا و یک دستگاه دوربین فیلمبرداری را سرقت کرده‌اند.
زندانی کردن کودکان برای سرقت از منازل
ماموران با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط تحقیقات خود را آغاز کردند.
در ادامه معلوم شد روز حادثه در غیاب شاکی و همسرش مردی ناشناس با خانه آنها تماس گرفته و در صحبت با پسر خانواده خود را دوست پدرش معرفی و از او خواسته است در را باز کند تا برخی اموال را برای تعمیر به مغازه‌اش انتقال دهد.
پسر خردسال نیز وقتی در خانه را باز کرده، 3 مرد چاقو به‌دست وارد محل شده و با بستن دست و پایش، او را در انباری زندانی کرده‌اند.
با اطلاعات به دست آمده، چهره‌نگاری رایانه‌ای از 3 سارق چاقو به دست صورت گرفت و جستجوها ادامه یافت تا این‌که 2 شهروند دیگر نیز با حضور در مرکز پلیس شکایت‌های مشابهی ارائه کردند.
در بررسی این پرونده‌ها معلوم شد تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با هم مطابقت دارد. ماموران به جستجوی گسترده خود برای دستگیری سارقان فراری ادامه می‌دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن