تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815489768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به همفکریتون نیاز دارم : پرسش و پاسخ مادران آشپزآنلاینی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: با سلام. فکر کنم دیگه همه مشکل منو میدونن.من 5 سال شاغل بودم کارمو خیلی دوست داشتم ولی بعلت یکسری از مشکلات استعفا دادم و حدود 7 ماه میشه خاندار هستم خیلی ناراحت بودم خیلی این در و اون در زدم تا جایی برای کار پیدا کنم، بی فایده بود. تصمیم گرفتم بچه دار بشم اولش حوصله بچه داری هم نداشتم ولی حالا با این موضوعات داشتم کنار میومدم و تصمیم بچه دار شدنم داشت قطعی میشد که پدر همسرم برایم کار پیدا کرد و بعد از آن جایی دیگری که رزومه پر کرده بودم هم پیشنهاد کار داد. نمیدونم چکار کنم؟ دلم میخواد برم سرکار ولی از طرف دیگر دلم میخواد بچه دار بشم. راه درست کدومه؟بچه داری یا شاغل بودن؟

ببين دلت چي ميگه
به نداي قلبت گوش كن زهرا جونم

سلام زهرا جان حالا که هم فرصت کار هست هم بچه دار شدن می تونی کارتو بگیری و بزاری بچه دار هم بشی تا حاملگیو دنیا امدن خیلی وقت داری گلم پس برو واسه کارت اقدام کن تا ایشالا وقتی حامله بشی برو سر کارت بعدش هم می تون بعد زایمان چند وقتی مرخصی بگیری خدا خودش کمک کی کنه همه چی درست میشه

سلام عزيزم.
اگه واقعا دو تاشونو يك اندازه دوست داري و مي توني خوب چه اشكال داره هم شاغل باشي هم مامان.
من كساني رو ميشناسم كه هم شاغلن هم مامانن و هم دانشجو
فكرشو بكن.
اما خودم اگه قصد مامان شدن داشته باشم كارمو كم يا براي مدتي ول ميكنم. چون شغلم استرس زاست و ديگه اينكه من يه كمي كم تحملم و طاقت سختي ندارم.

خانومی باید ببینی چقدر به کارت علاقه داری و آیا می تونی هم کار بیرون انجام بدی هم بچه داری کنی
من بچه ندارم اما خواهرم هم شاغل هست و هم بچه داری میکنه یه کمی کارت سخت میشه اما خودت باید ببینی چی دوست داری
بخدا خانوم ها خیلی مظلوم واقع شدن تا ساعت 5 و 6 کار بیرون بعد هم کار خونه و بچه داری کاش یه قانون تصویب بشه که خانومها شاغل تا ساعت 2 بعد از ظهر البته با همون حقوق و مزایا بعد هم طفلی ها باید تو خونه زحمت بکشن دیگه ای خدااااااااااااا من حرفم رو بکی بگم آخه یکی صدای منو به مسئولین برسونه
زهرا جون ببخشید جو گیر شدم آخه داغ دلم تازه شد

به نظر من برو سرکار.چون بچه دار شدن خیلی مشکلات داره که تا مادر نشی نمی فهمی.بعد هی خودت رو سرزنش می کنی که چرا نرفتم سرکار و بچه دار شدم.اونوقت روحیه ات داغون می شه.ولی برو سرکار یه مدت که گذشت وقتی احساس کردی دلت می خواد مامان باشی،اونوقت می تونی تصمیمت رو عملی کنی.

از این نظرهای خوب و صمیمی شما خیلی ممنون. ولی اگر بچه دار بشم و اون اداره هم به من لطف کنه و 6 ماه مرخصی زایمان بده بعد از 6 ماه بچه رو چکار کنم؟ اگر هم نخوام حالا بچه دار بشم سن من 24 ساله و همسرم 33 ساله سنمون زیاد میشه. دو راهی خیلی بدی برای من. منی که هیچ وقت دلم نمیخواست خاندار باشم.

باسلام
می تونی 1 سال بری سر کار و بعدش بچه دار شی و 2 ماه آخرو نری سر کار تا 5 ماه که می تونی مرخصی بگیری ، من خانمهای زیادی رو دیدم که بعد از چندین سال کار بیرون بچه دار شدند اما بعد از مدتی کار نکردن آنها افسردگی بعد از زایمانشونو تشدید هم کرده ،گاهی اوفات آدم وقتی توی فشار کار یا درس باشه بیشتر پیشرفت می کنه .

اگه نياز مالي نداري كارو ولش كن. زندگي مهمتر از همه چيزه. مخصوصاً بچه. مي توني بعد از اينكه بچه ات از آب و گل در اومد بري سركار. بچه داري اگه با عشق مادرانه همراه باشه خيلي زيباست.

برو سر کار بعدش باردار شو بعد بهت 6 ماه مرخصی میدن تا یکسال هم می تونی در روز 1 ساعت مرخصی شیردهی بگیری. 6 ماه پیش تو می مونه . بعد که رفتی سرکار تا 1 سالگی بذار پیش مامانت خواهرت مادر شوهرت به هر کی که خیالت راحت تره.
بعدشم مهد . مگه اونایی که کار میکنن چی کار میکنن بچه هاشون رو یا خارجیا چه میکنن.
؟؟؟

سلام دوست جون...

عزیزم اگه از فرط بیکاری تصمیم به بچه دار شدن گرفتی که بهت می گم دست نگه دار! اگه الان بچه دار بشی و سرکار نری بعدا خودت رو سرزنش می کنی... 24 و 33 خیلی هم سن بالایی نیست. الان سن ازدواج کلا رفته بالا چه برسه به سن مامان شدن! یه بار برو پیش دکتر زنان و یه چکاپ بده که اگه مشکلی برای بچه دار شدن نداشتی، عجله ای نیست... می دونی من خودم تازه ازدواج کردم ولی فکر می کنم برای بچه دار شدن و تحمل سختی هاش باید زمانی که واقعا احساس می کنی عاشق نی نی داشتن هستی اقدام کنی... اونوقت می تونی عاشقانه سختی هاشو به جون بخری و در کنارش درس و کار و هزار تا چیز دیگه رو هم ادامه بدی.

سلام
من 5 سال پیش بچه دار شدم و شاغل هم بودم و هستم . اما اگه نیاز مالی نداری و زیاد کار برات مهم نیست در کنار فرزندت باش و از بزرگ شدنش لذت ببر که هیچ نعمتی برای فرزند و مادر بالاتر از در کنار هم بودن نیست.

به نظرم اگه دوست داری الان برو سرکار تا وقتی به دنیا اومد بعد از پایان شش ماهگی . ببین می تونی با مشکلاتش کنار بیای یا نه اون موقع تصمیم قطعی بگیر!

ممنونم از این همه همفکریتون. من که خواهر ندارم. ولی با وجود شما احساس تنهایی هم ندارم.

بچه دار بشی خیلی بهتره شما در نهایت به بچه احتیاج داری پس بهتره تا جوونید دست به کار شی من خودم بچه دارم سختی بچه تا 3سالگی است البته اینقدر شیرینه که نگو تاجوونید حوصله تون بهتره اختلاف سنی تون با بچه کمتره تاجوونید بچتون ازدواج میکنه به نظرمن بچه در زندگی ضروریه

وای با حرفهای خندان جون طوی دلم قنج رفت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن