تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهورى در چهارمين همايش بين المللى دكترين مهدويت: بايد براى برپايى حاكميت جهانى انسان كامل مجاهدت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رئيس جمهورى در چهارمين همايش بين المللى دكترين مهدويت: بايد براى برپايى حاكميت جهانى انسان كامل مجاهدت كرد
گروه سياسى ـ چهارمين همايش بين المللى دكترين مهدويت با حضور رئيس جمهورى و شمارى از مقامات و پژوهشگران اين عرصه برگزار شد.
دكتر محمود احمدى نژاد رئيس جمهور در اين همايش تشكيل حكومت جهانى انسان كامل را يك ضرورت و امرى حتمى دانست و اعلام كرد: تجلى كامل اسماء الهى در همه ابناى بشر، فقط با حاكميت انسان كامل محقق خواهد شد. دكتر احمدى نژاد تأكيد كرد: محال است بدون حاكميت انسان صالح، كسى طعم آزادى، صلح و امنيت را بچشد.رئيس شوراى عالى امنيت ملى كشور خاطر نشان كرد: امروز شوراى امنيت به عنوان مسئول ايجاد آرامش در جهان، به ابزار تحميلى براى ناامن سازى كشورهاى مظلوم و باز كردن راه براى اشغالگرى اشغالگران و چپاولگرى چپاولگران تبديل شده است.
ضرورت تغيير و اصلاح براى ظهور امام عصر (عج)
دكتر احمدى نژاد در ادامه با بيان اينكه در موضوع مهدويت دو سؤال اساسى مبنى بر اينكه امام عصر(عج) در دوران غيبت چه نقشى دارد و تا كى بايد منتظر ظهور بمانيم، وجود دارد، اظهار داشت: در پاسخ به سؤال اول بايد گفت اگر امام عصر(عج) امروز ظاهر نيست اما حاضر است. ايشان(عج) خليفه خداست و به امر خدا مديريت جهان و رشد جامعه بشرى را بر عهده دارد و به همان گونه كه پيامبران الهى عمل مى كردند او هم عمل مى كند اما از ديدگان ما غايب است. وى افزود: امام عصر(عج)، جهان را مديريت مى كند. همين كه بشريت از دوران تحجر و قبيله گرايى به شرايط پذيرش حاكميت انسان كامل رسيده، حاصل مديريتى است كه ايشان بر جامعه اعمال كرده اند رئيس جمهور در پاسخ به سؤال دوم نيز گفت: آن اتفاق مبارك زمانى رخ مى دهد كه جامعه بشرى به طور كامل به ضرورت آن پى برده و او را طلب كند و اين سنت الهى است كه اگر ملت ها و بشريت امرى را بخواهند آن امر محقق خواهد شد.دكتر احمدى نژاد تصريح كرد: براى تحقق اين امر نيازمند تغيير و اصلاح هستيم.
بايد براى برپايى حاكميت جهانى انسان كامل مجاهدت كرد و چنانچه قلوب انسان ها متحول و اراده ها تغيير پيدا كند، آن اتفاق بزرگ محقق خواهد شد.
وى خاطر نشان كرد: به فضل الهى امروز شاهد تغيير و تحولى روزافزون در جامعه بشرى هستيم چنانكه درخواست و گرايش مردم جهان به سمت عدالت و پاكى، سرعت بى نظيرى پيدا كرده است. به سرعت طلب اصلاح و تغيير در انديشه و روح همه بشريت شكل گرفته و اميدواريم فاصله ما با حاكميت موعود(عج)، طولانى نباشد.در ادامه اين مراسم رئيس جمهور با اهداى لوح تقدير و تنديس ويژه همايش، از مهدى ياوران تجليل كرد.
كتاب مهدويت و صلح كل و تذكره انجمن قدس در سومين همايش بين المللى دكترين مهدويت رونمايى شد
كتاب «مهدويت و صلح كل» مجموعه سخنان دكتر محمود احمدى نژاد رئيس جمهور درباره امام زمان (عج) است كه توسط پژوهشكده مهدويت با همكارى مركز پژوهش و اسناد رياست جمهورى تدوين شده و به چاپ رسيده است.همچنين در پايان اين مراسم لوح يادبود چهارمين همايش بين المللى دكترين مهدويت توسط آيت الله مهدوى كنى به دكتر احمدى نژاد اهدا شد.پروفسور سيد حميد مولانا، استاد دانشگاه امريكا نيز در اين همايش گفت: در مقابل جهانى شدن و جهانى سازى بايد جهانشمولى مهدويت ارائه شود و دكترين مهدويت بايد به عنوان نقطه مشترك اديان توحيدى عاملى براى رسيدن به وحدت ملل باشد. آيت الله امامى كاشانى نيز ديگر سخنران اين همايش بود.
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن