تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش معاونين آموزشي دانشگاههاي آزاد اسلامي كشور در اصفهان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش معاونين آموزشي دانشگاههاي آزاد اسلامي كشور در اصفهان برگزار شد
همايش معاونين آموزشي دانشگاههاي آزاد سراسر كشور روز پنجشنبه طي آييني در دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد برگزار شد.


به گزارش ايرنا، رييس دانشگاه آزاد اسلامي در اين همايش بر لزوم توجه به بخش آموزش در دانشگاه آزاد تاكيد كرد و گفت: توجه به هيات علمي و استفاده از نيروهاي متخصص در اين زمينه در اين دانشگاه، ضروري است.
دكتر "عبدالله جاسبي" گفت:معاونت هاي آموزشي بايد نسبت به اصلاح هرم هيات علمي در دانشگاه توجه كنند.
وي با اشاره به اين كه در واحدهاي جامع گروههاي آموزشي فضاي بسته اي را براي هيات علمي ايجاد كرده اند، گفت: بايد جلوي تمامي فضاهاي بسته اي كه در دانشگاههاي آزاد وجود دارد،گرفته شود و نيروهاي جوان و فارغالتحصيل براي هيات علمي تمام وقت به كارگيري شوند.
جاسبي اضافه كرد:دراستان اصفهان با توجه به مراكز علمي و تحقيقاتي معتبر دولتي مي توان دانشجويان بورسيه در دانشگاههاي آزاد را جذب واز ظرفيت آنان استفاده كرد.
وي تاكيد كرد: براي ما قابل قبول نيست كه معاونت هاي آموزشي دانشگاه در مقابل بورسيه كردن دانشجويان و جذب هيات علمي مقاومت كنند.
رييس دانشكاه آزاد اسلامي، نظارت و كنترل برشرح وظايف هيات علمي و نظارت مستمر بر كاركرد آنها در دانشگاههاي آزاد را از كاركردهاي مهم معاونت هاي آموزشي دانست.
وي گفت: رسيدگي به سرفصل هاي آموزشي كنترل فضاهاي آموزشي دردانشگاهها و تجهيز امكانات و مدرن كردن سيستم هاي آموزشي از مهمترين وظايفي است كه معاونت هاي آموزشي بايد در دانشگاهها بدان توجه كند.
دكتر جاسبي، نظارت خانواده ها از طريق اينترنت بر دانشجويان، آموزش ضمن خدمت پرسنل و هيات علمي،به كارگيري اساتيد بازنشسته دانشگاههاي دولتي در دانشگاه آزاد، به روز رساني منابع اطلاعاتي اعضاي هيات علمي و افزايش بودجه حوزه پژوهش و آموزش ازمهمترين برنامه هاي اين دانشگاه در سال جاري برشمرد.
وي با اشاره به اين كه اساتيد دانشگاه بايد نسبت به ارزشهاي انقلاب متعهد باشند،افزود:دانشگاه آزاد نبايد محلي براي تاخت و تاز نيروهاي مخالف نظام باشد.
جاسبي، آموزش رشته هاي مجازي در دانشگاه آزاد را ضروري دانست و گفت: رشد فن آوري اطلاعات و ارتباطات مي طلبد تا اين مهم در راس گروه هاي آموزشي دانشگاه آزاد قرار گيرد.
وي اضافه كرد: دانشگاه آزاد بايد به تدوين نقشه علمي و مهندسي فرهنگي كشور در شوراي عالي انقلاب فرهنگي توجه ويژه كند.
در ادامه اين نشست، رييس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامي نيز گفت: ظرفيت دانشجويان رشته دكترا در دانشگاه آزاد اسلامي منطقه چهار امسال5/4 برابر و دانشجويان كارشناسي ارشد 5/1 برابر ارتقاء يافت.
دكتر "مظاهري" گفت: بعضي افراد، دانشگاه آزاد اسلامي را "حيات خلوت" خود مي دانستند اما چون اين اتفاق نيفتاد نوعي هجمه تبليغاتي عليه اين دانشگاه انجام دادند.
وي تاكيد كرد: اين گونه اظهارات در نظام اسلامي مبنا ندارد و دولتمردان بايد براي فراهم كردن بستر مناسب در نظام آموزش عالي كشور بكوشند.
وي افزود:اكنون بسترهاي آموزش عالي از طريق مردم در جامعه تامين شده است و اين وظيفه دولت است كه براي گسترش آن تلاش كند.
مظاهري گفت: حذف رشته هاي كارداني در دانشگاه هاي آزاد اسلامي منطقه چهار در حال اجراست.
وي ايجاد واحدهاي دانشگاهي جنسيتي و مراكز تك جنسيتي درمنطقه چهار كشور را مورد اقبال عمومي دانست و گفت:هم اكنون شش مركز و دو واحد تك جنسيتي در اين منطقه مشغول به فعاليت هستند.
مظاهري توجه ويزه به سرمايه گذاري در فضاهاي فرهنگي و كتابخانه ها را در منطقه چهار كشور مناسب دانست وافزود:درحال حاضر80 درصد واحدهاي اين منطقه داراي خوابگاه ملكي و75درصد داراي سالن ورزشي و يك سوم داراي مسجد مي باشند و تا سه سال آينده ميزان مساجد در دانشگاه آزاد به دو سوم مي رسد.
همچنين نماينده مردم نجف آباد درمجلس شوراي اسلامي نيز در همايش مزبور با تاكيد بر لزوم آموزش ديجيتالي در دانشگاههاي آزاد گفت: براي پيشرفت هاي آموزشي در دانشگاه آزاد بايستي با بهره گيري از سيستم هاي آموزشي نوين شكافهايي را كه بين آموزشهاي سنتي و الكترونيك وجود دارد، برطرف كنيم.
دكتر "حميد سعادت" گفت:اكنون دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان الگوي آموزشي يكپارچه كشور مطرح است كه بايد آن را در كل كشور به صورت قانون درآوريم.
اين همايش دو روزه، عصر امروز با برگزاري جشن فارغالتحصيلي دانشجويان پزشكي دانشگاه آزاد نجف آباد و برپايي كارگاههاي آموزشي معاونين آموزشي دانشگاه هاي كشور ادامه مي يابد.
545/543 شماره 395 ساعت 15:29 تمام
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن