تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802770886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از شكست "آسمان محبوب" تا بررسي پليس‌هاي "گزارش يك جشن"


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: برگزاري هشتمين روز از جشنواره فيلم فجر، با حاشيه‌ها و اتفاقاتي چون اختصاص سانس هاي فوق‌العاده در 5 سينما، عدم استقبال از "آسمان محبوب" و بررسي پليس‌هاي "گزارش يك جشن" توسط سردار احمدي مقدم در مركز همايش‌هاي برج ميلاد همراه بود.
برگزاري هشتمين روز از بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، با حاشيه‌ها و اتفاقاتي چون اختصاص سانس‌هاي فوق العاده در 5 سينما، بررسي پليس‌هاي "گزارش يك جشن" توسط سردار احمدي مقدم، عدم استقبال از "آسمان محبوب" و ... در مركز همايش‌هاي برج ميلاد همراه بود.
* سينماگران و منتقدان حاضر در مركز همايش‌هاي برج ميلاد
از هنرمنداني كه در هشتمين روز از جشنواره فيلم فجر در مركز همايش‌هاي برج ميلاد حضور داشتند، مي‌توان به افراد زير اشاره كرد:
امين زندگاني، جمال شورجه،حميدرضا مدقق، سعيد پورصميمي، حبيب دهقان‌نسب، رضا عطاران، حبيب‌الله بهمني، حميد بهمني، حسين معززي‌نيا، رضا دلاوري، عليرضا كمالي، مهدي فيوضي، سعيد مستغاثي، مهرزاد دانش، پژمان لشكري پور، شفيع آقامحمديان، محسن اميريوسفي، طهماسب صلح‌جو، احمدرضا معتمدي، جهانگير كوثري، شيرين بينا، جواد طوسي، نورا هاشمي، افشين هاشمي، فرامرز روشنايي، گيتي خامنه، فرزاد حسني، منوچهر اكبرلو، مسعود فراستي، مهوش وقاري، محسن قاضي مرادي، محمدرضا شريفي‌نيا، عزيزالله حاجي‌مشهدي، سياوش اسعدي، اكبر نبوي، محسن محسني‌نسب، مهرشاد كارخاني، محمدرضا شرف‌الدين، محمود گبرلو، اميرشهاب رضويان، شهرام خرازي ها، هومن سيدي، امير قادري، نيلوفر محمدي، محمدتقي فهيم و ...
* سانس‌هاي فوق‌العاده نمايش فيلم در 5 سينما
به گزارش فیلم نیوز و به نقل از ستاد خبري جشنواره فيلم فجر، محمدرضا فرجي مدير امور سينماهاي جشنواره درباره استقبال مردم از فيلم‌ها و سانس‌هاي فوق العاده سالن‌هاي سينما گفت: شب گذشته هم با استقبال مردم از فيلم‌هاي جشنواره روبرو شديم و براي فيلم‌هاي "جدايي نادر از سيمين" (فلسطين، اريكه ايرانيان، پرديس زندگي)، "گزارش يك جشن" (آزادي) و "آسمان محبوب" (آزادي) سانس فوق‌العاده در نظر گرفتيم.
وي در ادامه گفت: امروز هم پيش‌بيني مي‌كنيم با توجه به تغييرات در جدول برنامه سينماها دو فيلم "آسمان محبوب" و "جدايي نادر از سيمين" در تعدادي از سالن‌هاي سينماها در سانس فوق‌العاده به نمايش گذاشته شود.

* نظر سردار احمدي مقدم درباره پليس هاي "گزارش يك جشن"

به گزارش خبرگزاري‌ها، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم كه شامگاه جمعه به تماشاي آخرين ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا نشست، درباره اين فيلم اظهار كرد: پليسي در اين فيلم نشان داده شد كه بين قانون و مدارا بيشتر ميل به مدارا و حداقلي‌ كردن قانون دارد و فراز آخر فيلم هم اين بود كه شايد حركت فتنه سال گذشته بيشتر تحت تاثير فشارهاي اجتماعي بود بدون اينكه راه حل اجتماعي ارايه شود و تصورم اين بود خيلي از اين حركات هم سياسي نيست و بيشتر مي‌تواند جنبه اجتماعي داشته باشد. بايد تلاش كنيم مسايل اجتماعي را از زاويه غيرامنيتي ببينيم و آن را حل كنيم. اين ديدگاه درستي است.
وي پليس‌هاي درون فيلم گزارش يك جشن را كم و بيش شبيه هم خواند و گفت: بعضي‌ها به مدارا نزديك‌تر و بعضي‌ها به قانون نزديك‌تر بوده‌اند اما كم و بيش همه رنگ مدارا داشتند و اين خود نشان مي‌دهد فضايي كه در ذهن نويسنده و كارگردان است شروع تغييرات را در نيروي انتظامي قبول كرده است.
احمدي مقدم بخشي از اين فيلم را مبالغه‌آميز خواند و اظهار كرد: معمولا در نگاه قانوني حتي براي پلمپ هم يك اخطار داده مي‌شود و يك ضرب جايي پلمپ نمي‌شود، اما براي اين كه پيام فيلم رسانده شود ممكن است در جاهايي لازم به مبالغه باشد. ممكن است در بعضي از صحنه‌ها ماموران ما دچار تندرويي و افراط شوند اما معمولا نرم‌تر از اين است كه در فيلم نشان داده شد.
* سفر به برلين براي ارتقاء جشنواره فجر
به گزارش خبرگزاري‌ها، نماينده شوراي‌عالي تهيه‌كنندگان سينماي ايران براي شركت در مجمع عمومي فدراسيون جهاني تهيه‌كنندگان (فياپف) عازم برلين شد.
غلامرضا موسوي، رييس شوراي عالي پيرامون زمان تشكيل مجمع عمومي فياپف گفت: نشست فدراسيون جهاني تهيه‌كنندگان همزمان با برگزاري فستيوال بين‌المللي فيلم برلين در اين شهر برگزار مي‌شود.
موسوي اضافه كرد: فدراسيون جهاني تهيه‌كنندگان درسال 1933 تشكيل شد و از جمله وظايف عمده‌ آن نظارت بر جشنواره‌هاي مهم و معتبر جهاني، كپي‌رايت و حفظ حقوق معنوي آثار سينمايي، مبارزه با سرقت و قاچاق فيلم‌هاي سينمايي، سياست‌هاي تكنولوژي ديجيتال و اثر آن بر سينما، استاندارسازي تكنولوژي توليد فيلم، نظارت بر رسانه‌ها و ارتباطات (تلويزيون، ويدئو، شبكه‌هاي كابلي) و نظارت بر مكانيزم سرمايه‌گذاري فيلم توسط بخش خصوصي و دولتي و سرانجام مسائل تجارت فيلم است.
موسوي در پايان اظهار اميدواري كرد: با توجه به اين‌كه مدتي است ارتباط جشنواره‌ فيلم فجر با اين فدراسيون به حالت تعليق درآمده است، اميدواريم فعاليت‌هاي شوراي‌عالي تهيه‌كنندگان به ارتباط مجدد و ارتقاء كيفي و فني اين جشنواره بيانجامد.
* پايان داوري فيلم‌هاي جشنواره فيلم فجر
داوري 33 فيلم حاضر در بخش رقابتي جشنواره فيلم فجر امروز پايان مي‌يابد.
اسامي نامزدهاي بخش مسابقه سينماي ايران پس از پايان مهلت داوري توسط اعلام خواهد شد.
* خنده بر "آسمان محبوب" و عدم برگزاري پرسش و پاسخ
فيلم سينمايي "آسمان محبوب" داريوش مهرجويي در سانس پنجم روز هشتم جشنواره فيلم فجر نمايش داده شد و قرار بود نشست نقد و بررسي اين فيلم مانند ساير فيلم‌هاي بخش مسابقه بعد از نمايش فيلم برگزار شد اما پس از پايان اين فيلم، روابط عمومي جشنواره اعلام كرد؛ به دليل عدم حضور عوامل فيلم نشست نقد و بررسي برگزار نمي شود.
اين در حالي است كه منتقدان و اهالي رسانه از اين فيلم استقبال نكردند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن