تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804642548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجرای بازیگر سینمای ایران در جشنواره موسیقی فجر


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: برنامه اجراهای جشنواره موسیقی فجر اعلام شد. اجراهای غیررقابتی موسیقی پاپ با حضور چهره هایی همچون رضا صادقی و حامد بهداد در برج میلاد برگزار می شود.

جدول برنامه های جشنواره موسیقی فجر اعلام شد. برنامه های تالار وحدت در نخستین روز جشنواره با تک نوازی استادان فرهنگ شریف، مجید ناظم پور و جواد بطحایی در ساعت 18:30 آغاز می شود. سپس در ساعت 21 ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی اجرا می شود. این ارکستر در روز سه شنبه ساعت18:30 نیز تکرار خواهد شد.

اجرای دوم روز سه شنبه، کر آوازی تهران است که به رهبری میلاد عمرانلو به صحنه می رود. چهار شنبه، چهارم اسفند کنسرت گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری در ساعت 18:30 و ارکستر سمفونیک صدا و سیما به رهبری محمد بیگلری پور ساعت 21 به صحنه می رود.

روز پنجشنبه نیز اجرای نخست به تک نوازان اختصاص خواهد یافت. هادی منتظری، مسعود حبیبی، بهرام ساعد، حسین ناهید و فرید یدالهی نوازندگان این اجرا خواهند بود. سپس در ساعت 21 ارکستر موسیقی ملی اجرا می رود. این اجرا در ساعت 18 و سی دقیقه جمعه تکرار می شد. در پایان ارکستر و کر آکادمیا به رهبری فرید عمران در ساعت 21 اجرا خواهد رفت.

تالار وحدت در روز شنبه هفتم اسفند تعطیل خواهد بود تا برای برپایی مراسم اختتامیه جشنواره در روز یکشبنه آماده شود. گفتنی است هیچ یک از اجراهای تالار وحدت رقابتی نخواهد بود.

سالن رودکی

اجراهای تالار رودکی نیز در دو زمان 18:30 و 21 خواهد بود. اجرای نخست روز دوشنبه، 2 اسفند به دو اجرای بخش رقابتی با عناوین "لاوینا"، از فرشاد فولادوند و "آنسامیل جوان" از میلاد عالمی به پایان می رسد. کوارتت زهی تهران از شاهین فرهت نیز در همین روز اجرا می شود.

سه شنبه در نوبت اول ارکستر زهی هنگام از روزبه تابنده و نوماه از نگار افاضل اجرا می شود و در نوبت دوم کوارتت زهی زهی آرمیران از خارچیک بابایان به صحنه می رود.

در روز چهارشنبه اجرای اول به ارک محمد علی صفدرزاده تنها و کوارتت زهی زروان از لاله فلاح پسند اختصاص دارد. "کوارتت سازهای بادی برنجی اسلواک" از کشور اسلواکی نیز اجرای دوم است.

روز پنجشنبه کوارتت زهی کادانس تبریز از مهدی نوبری و یاس از مهدی کلانتری نوبت نخست اجرا می رود و ارکستر زهی کمیتاس از کشور ارمنستان در نوبت دوم.

روز جمعه نیز ارکستر موسیقی نو از علی رضا مشایخی و کوارتت نواک از پانیذ فر یوسفی اجرا می شود. روز شنبه هفتم اسفند تریو رادیون از هلند و کر دفتر موسیقی از مسعود کاظم زاده اجرا می شود.

تالار نیاوران

اجراهای ویژه بانوان نیاوران در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:30 اجرا می رود. این اجراها به ترتیب "آوای مهربانی" از سهیلا پور گرامیریال "خنیا بانوان" از پری ملکی و "آواز ملل" خانم ها ناصحی و میلانی است.

در این سه روز همچنین در ساعت 21 به ترتیب موسیقی تلفیقی وصال از هند، رسیتال پیانو از دلبر حکیم آوا و ارکستر کامه راتا از کیوان میرهادی اجرا می رود.

برنامه های روز پنجشنبه، پنج اسفند نیز ارکستر جام جم در نوبت نخست و تکنوازی پیانوی ایرانی مزدا انصاری سامان احتشامی و بهرام دهقانیار در نوبت دوم است.

روز جمعه موسیقی فولکلور کاریستاس از کشور یونان و تک نوازی گیتار لیلی افشار اجرا می روند.

شنبه هفتم تکنوازی گیتار کلاسیک طهرانیان از علیرضا تفقدی و مهرداد پاکباز و ارکستر مجلسی نیاوران از میثم مروستی در دو اجرا به علاقه مندان تقدیم می شوند.

تئاتر شهر

تئاتر شب از دوشنبه دوم تا شبنه هفتم اسفند ماه هر شب در ساعت 20 میزبان جشنواره خواهد بود. اجراهای این سالن به ترتیب زیر اعلام شده است."خنیا" از علیرضا وکیلی منش، ارکستر سنتی مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما به سرپرستی شهرام منظمی، "لیان" از محسن شریفیان، "مهتاب رو" از وصال عربزاده، "سپید و سیاه" از پیمان می آقایی و "رومی " از پدرام درخشانی.

تالار اندیشه حوزه هنری

همزمان اجراهای تالار اندیشه در ساعت 18:30 انجام می گیرد. برنامه های این تالار در روزهای برگزاری ارکستر پارس از ناصر نظر، ارکستر ملی از اذربایجان، ارکستر مجلسی جوانان از بهروز وحیدی آذر، آوازی کودکان ایران زمین از سودابه سالم در دو شب، و ارکستر ارف از مسعود نظر خواهد بود.

تالار سوره حوزه هنری

اجراهای تالار سوره در ساعت 20 به صحنه می رود. در این تالار هر شب دو اجرا در برنامه وجود دارد.
شب نخست یعنی 2 اسفند ماه "دوسار" علیرضا گلشن" و "نو آوا" از ناصر نیکویی اجرا دارند. برنامه شب های بعد نیز به ترتیب زیر است:
"نجوا" از آ رشام خرسند پور، "مثنوی" از سعید فهیمی. شب سوم "دلکش اهواز" از محمد اسمائیل علیزاده و "پارسیان حرم دل" از سیاوش اسمائیلی. شب چهارم، "آوای فاخته" از رضا عباسی و "رست" از سروش کمالیان. شب پنجم، "فانوس" از مهرداد چندقیان و گروه سنتی فرهنگسرای بهمن از حسین روزبهانی. و شب آخر، "رها" از حسین روزبهانی و "خموش" از محمد ذاکر حسین.

ایوان شمس

اجراهای ایوان شمس نیز ساعت 20 هرشب برای دو اجرا برنامه ریزی شده است. این اجراها به ترتیب برای روز نخست، گروه آوازی سونات از محسن بافنده و کر آواز دختران از شهلا میلانی است.

در روز دوم نخست کر فرهنگسرای اندیشه اجرا می شود و سپس آوای باران از سارا جلاتی. در روز سه شنبه کر پاسارگاد و کر ملل برنامه اجرا می کنند. برای روز چهارم نیز اجرای کر مهر وطن و کر فرهنگسرای بهمن در نظر گرفته شده است. روز پنجشنبه "نیوش" از سروش قهرمانلو و "سمر" از محمدرضا کاظمی فر اجرا می رود.
روز آخر نیز به اجرای "فوژان" از حمیدرضا دیبازر اختصاص دارد.

ارسباران

ارسباران در ساعت 19 هر روز پذیرای میهمانان جشنواره خواهد بود. اجراهای این تالار به ترتیب، "فغان" از میلاد علیپور، " ژی" از شهباز شاهین پور، "نوای مخالف" از مسعود نجفی، "ندای هاتف" از سینا علم، "دالاهو" از کیوان فلخانی و "آرس نوا" از آرمین قیطاسی است.

برج میلاد

در برج میلاد نیز هرشب ساعت 21 اجرا های پاپ به صحنه می رود. در روز دوشنبه و سه شنبه گروه دارکوب با حضور همایون نصیری و حامد بهداد و رضا صادقی برنامه اجرا می کنند. روز چهارشنبه 4 اسفند برج میلاد اجرا ندارد و در روز های بعد به ترتیب مازیار فلاحی با علی اصحابی، حمید حامی با نیما مسیحا و شهاب رمضانی با سهراب پاکزاد و امیر طبری اجرا می کنند.

گفتنی است پژوهشگاه فرهنگ و هنر نیز در روزهای برگزاری جشنواره هر روز ساعت 16 میزبان نشست های تخصصی موسیقی خواهد بود.

مراسم پایانی جشنواره موسیقی فجر ساعت 19 روز یکشنبه 8 اسفند ماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن