تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820142182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهندس جعفرزاده رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران ايجاد مجتمع توانبخشي ايثارگران يكي از نيازهاي ضروري استان گيلان است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مهندس جعفرزاده رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران ايجاد مجتمع توانبخشي ايثارگران يكي از نيازهاي ضروري استان گيلان است
رشت ـ روزنامه جمهوري اسلامي : ساخت مجتمع توانبخشي ايثارگران از نيازهاي ضروري استان گيلان است .
مهندس جعفرزاده رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان با اعلام مطلب فوق در مصاحبه مطبوعاتي و راديو و تلويزيوني به مناسبت روز جانباز و گراميداشت روز خبرنگار افزود : اين سازمان در 10 سال آينده جهت نگهداري از مجروحين و جانبازان با چالش بزرگي مواجه خواهد شد چرا كه هر روز كه به سن جانبازان اضافه ميشود طاقت آنها نيز كم شده و خانواده هاي آنها نيز خسته تر ميشوند ضمن اينكه بيمارستانها نيز نمي توانند آنگونه كه بايد از آنان نگهداري كنند و لذا مجموعه نظام بايد در اين رابطه فكري جدي و اساسي نمايند.
وي با بيان اين مطلب كه احداث مجتمع توانبخشي ايثارگران در استان گيلان جهت كمك به عزيزان جانباز ضروري است افزود : ما در استان گيلان حدود 21 هزار جانباز ثبت شده داريم و حدود دو هزار نفري هم هستند كه هنوز نتوانستند مدارك خود را ارائه نمايند و لذا هم اكنون بايد به فكر آنان باشيم واين مجموعه را در استان گيلان احداث نمائيم .
وي خاطرنشان كرد : درحال حاضر 13 هكتار زمين براي ايجاد اين مجموعه در نظر گرفته شده است كه اميدواريم در سفر دوم رياست جمهوري به استان گيلان اين مهم مورد توجه قرار بگيرد.
مهندس جعفرزاده در ادامه به واگذاري سهام عدالت به ايثارگران اشاره كرد و گفت : درحال حاضر اين سهام درحال واگذاري است و كليه جانبازان آزادگان والدين معظم شهدا همسران شهدا ايثارگران شاغل و نيز تمام كساني كه از ما خدمات دريافت مي كنند ظرف 15 روز اين سهام را دريافت خواهند كرد .
وي پيش بيني كرد بيش از 324 هزار نفر از ايثارگران استان گيلان از سهام عدالت كه هم اكنون مرحله چهارم واگذاري آن است بهره مند شوند.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور اثيارگران استان گيلان در خصوص ساماندهي گلزارهاي شهداي استان گفت : ما بيش از يك هزارو 200 گلزار شهيدان در استان گيلان داريم كه در حال حاضر شناسنامه كليه گلزارهاي شهدا در استان گيلان تهيه شده و هر شهرستان مي داند كه چند گلزار شهيد دارد.
وي افزود : تا پايان سال 83 تنها 14 گلزار شهيدان ساماندهي شده بود اما هم اكنون بيش از 800 گلزار بازسازي و ساماندهي شده و اميدواريم به لطف خداوند و به بركت خون شهيدان در نيمه اول سال 88 بحث ساماندهي گلزارهاي شهداي استان گيلان به اتمام برسد .
مهندس جعفرزاده در ادامه عملكرد سازمان در حوزه هاي مختلف را تشريح نمود و افزود : پرداخت ماهيانه هزينه كارورزي شغلي و توانمندي و ارتقا تحصيلي به بيش از 470 نفر از فرزندان شاهد توزيع كارت هوشمند سهميه فوق العاده موقت بنزين به جانبازان واجد شرايط برگزاري انتخابات هيات اجرايي معتمدين معين به تفكيك گروه هاي ايثارگري در شهرهاي رودسر آستارا و رودبار صدور 18 هزار كارت شناسايي ملي ايثارگران پرداخت وام به جامعه هدف از طريق موسسه قرض الحسنه شاهد به بيش از يك هزارو 800 نفر در چهار ماهه اول سالجاري واگذاري واحدهاي مسكوني اجاره بشرط تمليك به تعداد 50 واحد در شهرهاي لنگرود سياهكل و كوچصفهان ديدار با بيش از 12 هزار نفر از جامعه ايثارگران را از مهمترين فعاليت اين سازمان در حوزه تعاون و امور اجتماعي برشمرد .
مهندس جعفرزاده در ادامه اجراي طرح پايش سلامت والدين شاهد و تشكيل پرونده براي تمامي والدين طرح پايش جانبازان بامشكلات درماني شديد توزيع 3 هزار تخت و تشك براي جانبازان و والدين شاهد واكسيناسيون هپاتيت به بيش از 30 هزار نفر از جانبازان 25 درصد به بالا و خانواده هاي آنان ايجاد شبكه درماني جهت ارائه خدمات اورژانس به والدين شاهد و جانبازان صعب العلاج در درمانگاه صابرين بصورت تلفني برگزاري اردوهاي تفريحي درماني جهت جانبازان قطع پاي « بالاي زانو » و جانبازان قطع نخاع به تعداد 500 نفر عيادت روزانه از بيماران بستري در بيمارستانها و پيگيري امور درماني آنان اجراي ويزيت رايگان در روزهاي پنجشنبه در مزار شهدا و... را از مهمترين فعاليت هاي سازمان در حوزه بهداشت و درمان و نيز برگزاري مسابقات فرهنگي قرآن در سه مقطع فصلي نيمه سال و سالانه و نيز تجليل از آنان در همايش استاني برگزاري پنجمين دوره جشن ازدواج فرزندان شاهد و ايثارگر اهدا فيش حج عمره به بيش از 9 هزارو 840 نفر از خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر برگزاري محفل هاي قرآني بعنوان انس با قرآن در منازل خانواده هاي شاهد و ايثارگر برگزاري مسابقات علمي دانش آموزان شاهد به تعداد هفت هزار نفر ارتقا خدمات آموزشي با هدف بومي سازي گرايش به دانشگاههاي دولتي ايجاد سايت مستقل آموزشي اعزام خانواده هاي معظم شهدا به سفر زيارتي سوريه و... را از مهمترين عملكرد آن سازمان در حوزه فرهنگي برشمرد.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در پايان ثبت خاطرات جانبازان آزادگان و شهدا در دفترچه هاي روايت عشق استقرار سازمان الكترونيك نصب اتوماسيون اداري تشكيل ستاد صرفه جويي و اصلاح اعمال رويه مناسب جهت كاهش هزينه هاي غير ضروري و استفاده بهينه از منابع بسط گسترش مراكز هاتف ستاد و شهرستانهاي تابعه با هدف رفع مشكلات و عملي كردن شعار « نمي آئيد اما پاسخ مي گيريد » الكترونيكي كردن خدمات راه اندازي سايت اختصاصي و سامانه اطلاع رساني از دو طريق اينترنت و برگزاري كلاسهاي كانون شاهد در چهار ترم و در قالب 6 انجمن جهت غني سازي اوقات فراغت جمع آوري 50 هزار LAN شبكه داخلي اثر و فايل متني شامل وصيت نامه مناجات نامه شهريه نامه يادداشت و خاطره عكس و فيلم از شهدا و... را از مهمترين كار كرد سازمان در حوزه پژوهش و ارتباطات فرهنگي برشمرد.
مهندس جعفرزاده رئيس سازمان بنياد شهيد و ايثارگران استان گيلان : در حال حاضر 13 هكتار زمين براي احداث مجتمع جامع توانبخشي ايثارگران در نظر گرفته شده است كه اميدواريم در سفر دوم رياست جمهوري به استان گيلان اين مهم مورد توجه قرار گيرد
اميدواريم به لطف خدا به بركت خون شهيدان در نيمه اول سال 88 بحث بازسازي و ساماندهي گلزارهاي شهداي استان گيلان را به اتمام برسانيم
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن