تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816506876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از فوتبال جزيره چه خبر؟


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: از فوتبال جزيره چه خبر؟
در حالى كه توجه دنياى ورزش به مسابقات المپيك معطوف است تا چند روز ديگر ليگ هاى فوتبال در اروپا آغاز مى شوند. به نظر مى رسد در اين ميان داغ ترين ليگ، ليگ برتر انگلستان باشد. مردانى چون فرگوسن، ونگر، بنيتز و اسكولارى خود را براى نبردى سخت آماده مى كنند تا با يك شروع خوب روحيه تيم هايشان را بالا ببرند. فوتبال جزيره هميشه جذابيت هاى خاص خود را داشته است و چند سالى است كه به عنوان بهترين ليگ اروپايى برگزيده مى شود. يكى از نكات جالب ليگ انگلستان اين است كه اكثر رقابت ها غيرقابل پيش بينى است و مثلاً امكان دارد تيم اول جدول با يك نتيجه عجيب به تيم بيستم ببازد. انتظار مى رود اين فصل منچستريونايتد و چلسى سخت تر از گذشته براى قهرمانى به رقابت بپردازند. حال شرايط برخى از تيم ها و بازيكنان را بررسى مى كنيم:
ليورپول و گرت برى
ريك پرى نايب رئيس باشگاه ليورپول اعلام كرد كه مبلغ درخواستى آستون ويلا براى پرى بسيار بالا است. در تمام طول تابستان شايعاتى مبنى بر حضور اين بازيكن ۲۸ ساله در آنفيلد شنيده مى شد اما قيمت ۱۸ ميليون پوندى او باعث شد تا سران ليورپول براى خريد او صبر كنند. پس از اظهارات پرى مبنى بر قيمت بالاى اين بازيكن به نظر مى رسد پرى در ويلا پارك ماندنى است. با توجه به اينكه سران ليورپول ۳/۲۰ ميليون پوند براى خريد كين هزينه كردند به نظر نمى رسد كه حاضر شوند ۱۸ ميليون ديگر به آستون ويلا بدهند. پرى همچنين اعلام كرد كه جورج ژيلت و تام هيكس مالكان آمريكايى ليورپول كاملا از بنيتز حمايت مى كنند: «حرف هاى زيادى در مورد موقعيت ما و گرت برى زده مى شود كه راجع به نظر مربى و يا توانايى اين بازيكن نيست. مالكان باشگاه بارها وبارها اعلام كرده اند كه در فصل نقل و انتقالات كاملاً از بنيتز پشتيبانى مى كنند و اين كار را ادامه خواهند داد. واضح است كه هر باشگاه مى تواند بازيكنانش را به هر قيمتى به فروش برساند اما مبلغ درخواستى آستون ويلا بسيار بالاست.»
چلسى و روبينيو
با وجود افزايش مبلغ پيشنهادى چلسى، سران رئال مادريد تصميم گرفتند كه روبينيو را در برنابئو نگه دارند. مادريدى ها اعتقاد دارند كه اين بازيكن برزيلى متقاعد شده تا در تيم پايتخت باقى بماند و قصد دارند تمام پيشنهادهاى ارائه شده توسط باشگاه هاى ديگر را رد كنند. برند شوستر از او به عنوان يكى از كليدى ترين اركان تيمش در فصل جارى ياد مى كند و در تمام اين مدت از مسئولان خواسته است تا او را حفظ كنند. باتوجه به ماجراى رونالدو گفته مى شود كه روبينيو به عنوان بخشى از مبلغ درخواستى شياطين سرخ به اولدترافورد مى رود.وقتى اين بازيكن ۲۴ ساله از سران رئال مادريد درخواست افزايش حقوق كرد به نظر مى رسيد ترك باشگاه از سوى او قطعى است.با رد پيشنهاد ارتقا يافته آبى ها قهرمان لاليگا اميدوار است كه با يك قرارداد جديد روبينيو را متقاعد به ماندن كند.چلسى اعلام كرده بود كه حاضر است به او ۶ ميليون يورو در هر سال حقوق بدهد كه اين باعث شد تا رئالى ها به فكر افزايش حقوق بيفتند.
چلسى و كاكا
آبى ها براى جذب كاكا از آخرين تيرتركش خود استفاده مى كنند. ديه گو كاتشو مدير برنامه هاى اين بازيكن برزيلى اعلام كرد كه چلسى قصد دارد هر طور كه شده او را به استمفوردبريج بياورد. خبرها حاكى از آن است كه احتمالاً يك قرارداد ۱۰۰ ميليون يورويى تا آخر فصل نقل و انتقالات بين اين ۲ باشگاه منعقد خواهد شد. كاتشو در اين خصوص گفت: «فكر مى كنم در ماه آگوست اين انتقال انجام شود. كاكا فقط در مورد زمان آن صحبت خواهد كرد. او منتظر پيشنهاد رسمى آبى هاست و سپس به مذاكره مى پردازد. طبيعتاً ميلانى ها قصد ندارند بهترين بازيكن خود را بفروشند اما اين پيشنهاد را دوست دارند اما قبول كردن آن آسان نيست. فقط بايد صبر كرد و ديد.»اين مهاجم برزيلى كه بشدت مورد توجه لوئيز فيليپه اسكولارى مربى تازه وارد چلسى است تا سال ۲۰۱۲ با ميلان قرارداد دارد. البته او از اينكه سران اين باشگاه ايتاليايى به او اجازه حضور در المپيك را ندارند بسيار ناراحت است.
تاتنهام و برباتف
خوآنده راموس مربى جديد تاتنهام هاسپرز اميدوار است كه برباتف در وايت هارت لين بماند. اين مهاجم ارزنده كه در اوج دوران بازيگرى اش بسر مى برد دوست دارد در ليگ قهرمانان اروپا بازى كند و به همين بهانه قصد دارد اين تيم را ترك كند. خبرها حاكى از آن است كه منچستريونايتد حاضر است ۲۵ ميليون پوند بابت مهاجم ملى پوش بلغارستان هزينه كند تا به اين ماجرا خاتمه دهد. راموس اعلام كرد كه ماندن يا رفتن به خود او بستگى دارد اما اميدوار است كه به تاتنهام وفادار باشد: «نمى توانم بگويم كه او خوشحال است يا نه اما اگر بين ما بماند بسيار خوشحال مى شوم. اميدوارم ديميتار اين فصل هم در وايت هارت لين بماند. او فوق العاده است و مى خواهيم يك فصل ديگر از حضورش استفاده كنيم. ۳۱ آگوست فصل نقل و انتقالات به پايان مى رسد و تا آن زمان همه چيز عوض خواهد شد.»
فرگوسن و ته وز
كارلوس ته وز كه در شرايط خوبى قرار دارد به عنوان بهترين بازيكن در ديدار منچستريونايتد و پورتس موث انتخاب شد. فرگوسن اعتقاد دارد كه اين مهاجم آرژانتينى فصل فوق العاده اى را پيش رو دارد و قدرت او مى تواند شياطين سرخ را قهرمان كند. ته وز كه در جام خيريه انگلستان همه كار بجز گلزنى كرد، فصل خوبى را در اين تيم سپرى كرد اما هميشه به نظر مى رسيد كه توانايى هاى او بيش از اين است. فرگوسن در اين مورد گفت: «كارلوس درست بعد از كوپا آمريكا به تيم ما پيوست. از نظر بدنى در شرايط خوبى قرار دارد و انتظارات زيادى از او داريم. مهمتر از همه اين است كه او عاشق فوتبال مى باشد به هيچ وجه نمى ترسد و براى هر توپ مى جنگد. انتخاب او به عنوان بهترين بازيكن زمين كاملاً منصفانه بود. عالى كار كرد و خط دفاع پورتس موث را آزار داد و فقط نتوانست گل بزند. در ابتداى تابستان شياطين سرخ ۳۲ ميليون پوند خرج كردند تا قرارداد ته وز از حالت قرضى به قطعى تبديل شود حال به نظر مى رسد آنها اين پول را دور نريخته اند.
روى كين و ليورپول
روى كين مربى ساندرلند و كاپيتان اسبق شياطين سرخ اعتقاد دارد ليورپول با گرت برى مى تواند قهرمان ليگ برتر شود.بعد از سرسختى فرگوسن براى فروش رونالدو به رئال مادريد ساير مربيان نيز جرأت پيدا كردند. يكى از اين مربيان مارتين اونيل بود. او مبلغ درخواستى خود را براى برى ۱۸ ميليون پوند اعلام كرده است و اصلاً حاضر نيست يك پنس هم تخفيف بدهد ليورپولى ها ۳ بار پيشنهاد خود را مطرح كرده اند اما هر ۳ بار با شكست مواجه شدند. روى كين اعتقاد دارد برى مى تواند به عنوان آخرين خريد لك لك ها تركيب اين تيم را كامل كند و باعث قهرمانى آنها شود: «آنها براى قهرمانى بايد منچستريونايد، چلسى و آرسنال را پشت سر بگذارند. به همين دليل ۲۰ ميليون پوند براى كين پرداختند و دوست دارند برى را به آنفيلد بياورند. آنها بازيكنان بزرگى هستند و به همين دليل مبلغ درخواستى باشگاهى آنها بالاست و البته براى قهرمانى به چنين بازيكنانى نياز است. به من اعتماد كنيد اگر ليورپول قهرمان شود هيچ گاه افسوس پول هاى خرج شده بابت بازيكنان را نخواهد خورد. زمانى كه چلسى قهرمان مى شد هيچ كس مورينيو را به خاطر ول خرجى هايش سرزنش نمى كرد. اگر مى توانستم رابى كين را به ساندرلند مى آوردم چرا كه هدف ما قرار گرفتن جزو ۶ تيم اول و بازى در اروپاست.»
پل اينس و بلكبرن
پل اينس مربى تيم بلكبرن اعلام كرد اين تيم در برخى نقاط زمين ضعف دارد اما تا پايان فصل نقل و انتقالات آنها را برطرف خواهد كرد. هرچند كمتر از يك هفته به شروع ليگ برتر و اولين مسابقه آنها مقابل اورتون باقى مانده است اما فصل نقل و انتقالات تا ۳۱ آگوست بسته نمى شود به همين دليل هنوز مى توان تغييرات مثبتى را ايجاد كرد.آنتونى و دنى سيمسون در آخرين لحظات به ليست اين مربى انگليسى اضافه شوند. او در اين مورد گفت: «من و رئيس به دنبال چند بازيكن هستيم كه اميدواريم با آنها تركيب تيم كامل شود. با توجه به مصدوميت تعدادى از بازيكنان اين تيم، اينس همچنان از پيروزى مقابل اورتون مطمئن است: «تعدادى از بازيكنان مصدوم هستند و مطمئن هستم همه باشگاه ها به دنبال كسب ۳ امتياز در بازى نخست هستند اما من كاملاً اميدوارم.»
منچسترسيتى و كورلوكا
سرانجام مسئولان منچسترسيتى به ماجراى ودران كورلوكا مدافع اين تيم پايان دادند. تاتنهام خواهان جذب اين بازيكن كروات بود اما با توجه به رابطه او و مارك هيوز تصميم گرفت در اين تيم باقى بماند. هيوز در اين مورد گفت: «ودران قابل تحسين است. اين بازيكن بزرگ آينده روشنى دارد و از اينكه در تيم ما باقى مانده خوشحالم. همه مى توانند در باشگاه پيشرفت كنند وى بسيار با استعداد است و دوست دارم با او كار كنم.» در حال حاضر آنها خود را براى آغاز ليگ برتر آماده مى كنند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن