تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812816885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاشاني و نشست خبري سرپرست باشگاه پرسپوليس - كامل


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: کاشاني و نشست خبري سرپرست باشگاه پرسپوليس - كامل
نشست خبري باشگاه پرسپوليس با حضور کاشاني، دايي، خوردبين و حيدري که قرار بود از ساعت 13 در سالن شهرداري منطقه 9 آغاز شود با تأخير 30 دقيقه‌اي به دليل دير رسيدن علي دايي آغاز شد.
حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس صحبت‌هاي زير را انجام داد:
* بايد با سازمان ليگ همکاري کنيم
با توجه به اينکه به تازگي ايام تعطيلات را پشت سر گذاشته‌ايم و همه تيم ها 38 روز استراحت داشتند و اين تعطيلي ناخواسته بود طبيعتا بايد تمام بازي‌هاي باقيمانده ليگ به موقع و طبق برنامه انجام شود و همه تيم‌ها هم بايد با سازمان ليگ همکاري کنند. چهار تيمي که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند اميدوارم که بتوانند تا پايان فصل بدون مشکل ليگ را انجام دهند.

* در کيش زمين و حريف تمريني وجود ندارد
پس از برگزاري اردوي پرسپوليس در ترکيه و امارات عده‌اي سؤال مي‌پرسند که چرا پرسپوليس در کيش اردو نگذاشت؟ ‌من بايد يک توضيحي بدهم. ما در ابتداي فصل سه اردوي داخلي در سرعين، مشهد و کيش برگزار کرديم. برگزارکننده اردوي آنتاليا از پرسپوليس دعوت کرد تا در اين مسابقات شرکت کنيم. اين براي باشگاه ما افتخار است که براي چنين مسابقاتي از بين 18 ليگ برتري پرسپوليس را دعوت مي‌کنند. بنابراين نه زمان و نه مکان اين تورنمنت را پرسپوليس تعيين نکرده است.
5 تيم ديگري که در ليگ برتر در ترکيه حضور داشتند خودشان زمان را مشخص کردند. براي اولين بار در تاريخ باشگاه پرسپوليس براي حضور در تورنمنت 30 هزار دلار ورودي گرفت و همچنين براي ما درآمدزايي داشت. جزيره کيش يک زمين تمرين بيشتر ندارد بنابراين براي برگزاري تمرين ساعت تمريني پيدا نمي‌شوند. از طرفي حريف تمريني هم در اين جزيره نيست.
اردوي پرسپوليس در دوبي هم براي اين دليل بود که از اين تيم دعوت شده بود. ما مي‌خواستيم که سه بازي خوب انجام دهيم. شايد اگر کسي ديگر جاي دايي بود اين ريسک را نمي‌کرد.

در تاريخ فوتبال ما چه تيمي با اسپارتاپراگ بازي کرده اما پرسپوليس توانست در اين تورنمنت با اين تيم بازي کند. ما براي اينکه براي کريم باقري بازي خداحافظي برگزار کنيم چند نامه به باشگاه‌هاي مختلف نوشتيم. اتلتيکو مادريد تقاضاي يک ميليون يورو کرد تا به تهران بيايد اما پرسپوليس بدون اينکه هزينه‌اي کند در دو تورنمنت خارجي شرکت کرد و توانست در آنجا کارهاي تاکتيکي و تکنيکي انجام دهد. اين براي اولين بار است که يک تيم ايراني در سه اردوي بين المللي آلمان، ترکيه و امارات شرکت مي‌کند. کم کم به سمت حرفه‌اي گري پيش مي‌رويم و بچه‌ها در بازي با نفت آبادان آمادگي جسماني و روحي خود را نشان دادند.

* دايي بزرگ است اما به خاطر پرسپوليس به تورنمنت دعوت شده‌ايم
حبيب کاشاني در مورد اينکه حضور پرسپوليس در تورنمنت ترکيه و امارات به دليل حضور علي دايي در پرسپوليس بوده گفت: بي شک علي دايي بزرگ و از افتخارات فوتبال ايران است اما مطمئن باشيد حضور پرسپوليس در اين دو تورنمنت به خاطر اين تيم بوده است. ما وظيفه داريم از تيم پرسپوليس طرفداري کنيم. قطعا حضور دايي در پرسپوليس به وجهه اين تيم کمک و آن را پررنگ تر کرده است اما نبايد قضايا طوري جلوه داده شود که هوادار و باشگاه ناديده گرفته شوند.
پرسپوليس 40 سال قدمت دارد و با توجه به اين همين شناخت از پرسپوليس دعوت شده در اين دو تورنمنت شرکت کند. البته که هرجا مي رويم علي دايي را مي شناسند. بايد هم بشناسند چون او جواني‌اش را گذاشته است.

* هفته آينده کميته انضباطي در مورد شيث رضايي حکم مي‌دهد
در مورد شيث رضايي و اتفاقاتي که در چند ماه رخ داده بايد بگويم که او يک بازيکن خوب و ممتاز است. نه تنها ما بلکه علي دايي هم او را دوست دارد. اگر اتفاقي خدايي نکرده براي رضايي رخ دهد خود ما زودتر از همه به سراغ شيث مي‌رويم.
اختلافي که با شيث رضايي داريم شخصي نيست و ما مي‌خواهيم که او به چيزي که استحقاقش را دارد برسد. در اردوي دوبي اتفاقاتي افتاده که سرمربي تيم خواست اين بازيکن در اين اردو نباشد و گفت همان شب امارات را ترک کند. وقتي قضيه را با من درميان گذاشتند گفتم تصميم علي دايي اجرايي شود. همان شب بليت براي بازگشت شيث نبود و صبح آن ماجرا به تهران برگشت.
اين قضيه در کميته فني باشگاه نيز مورد بررسي قرار گرفت و علي دايي صلاح ديد که شيث رضايي همراه تيم نباشد و کميته فني هم اين مسئله را پذيرفت. اين تصميم به کميته انضباطي ارجاع داده شده و اوايل هفته آينده در مورد اين پرونده جلسه‌اي تشکيل مي شود و حکم او اعلام خواهد شد. اصلا اين حرف ها درست نيست که علي دايي رضايي را اخراج کرده باشد و من خواسته باشم او را حفظ کنم. علي دايي مربي حرفه‌اي است و قوانين فيفا را مي‌داند. همان روزي که به رضايي مي‌گويد به تهران بازگردد از مربي بدنساز مي‌خواهد که برنامه تمريني شيث در تهران را به او بدهد. ما کار حرفه‌اي انجام مي‌دهيم باز هم مي‌گويم مهمتر از شيث رضايي منافع پرسپوليس است.

* جانشين سامال سعيد از کويت يا عراق مي‌آيد
کادر فني بعد از ديدن بازي‌هاي سامال سعيد اعلام کرد ما به اين بازيکن نياز داريم و ما به مراجعه به سايت AFC سن او را ديديم. در آنجا درج شده بود زير 23 سال است. زماني که محمد پروين مصدوم شد و از ليست خارج‌اش کرديم تصميم گرفتيم يک بازيکن زير 23 سال جايگزين کنيم.
مدير برنامه‌هاي سامال سعيد گفت اين بازيکن يک گذرنامه دارد که سال تولدش 1989 است. او گفت که من اختيار تام دارم که با باشگاه پرسپوليس قرارداد امضاء کنم ولي با توجه به حوادثي که در گذشته براي پرسپوليس و استقلال پيش آمده بود تدبير کرديم و گفتيم که خود بازيکن به همراه گذرنامه متولد 1989 بايد به ايران بيايد.
ايشان آمد ولي مهمان پرسپوليس نبود و هزينه‌هايش را خودش بايد پرداخت مي‌کرد. قبل از اينکه با من ديدار داشته باشد با علي دايي ديدار داشت و سپس وقتي از او گذرنامه را خواستيم ديديم متولد سال 1986 است و اين بازيکن نتوانست گذرنامه 1989 خود را به ما ارائه کند اما مدير برنامه‌هايش مدعي بود تمام بازيکنان عراقي 2 گذرنامه دارند مانند عماد رضا و محمد علي کريم که او گذرنامه دوم را به ما ارائه نکرد.
مدير برنامه‌هاي سامال سعيد از ما براي 6 بازي در ليگ قهرمانان آسيا 250 هزار يورو و براي فصل آينده 600 هزار يورو درخواست کرد که در مجموع 800 هزار يورو براي يک فصل از ما خواست اما با توجه به اينکه سرمربي تيم ما به مسائل مالي باشگاه اشراف داشت حاضر نشد چنين بازيکني را به خدمت بگيرد. اينکه ما به يک بازيکن ملي پوش خود 400 هزار دلار پرداخت کنيم و به يک بازيکن براي 6 بازي 250 هزار دلار بدهيم مناسب نيست.
جانشين سعيد از کويت يا عراق خواهد آمد و علي دايي فيلم اين دو بازيکن را مي‌بيند و در نهايت در مورد جانشين سعيد تصميم گيري خواهد شد.

* باشگاه پرسپوليس مشکلات مالي فراواني دارد
با مشکلات مالي زيادي مواجه هستيم. مشکلات داخلي خودمان را داريم و يک سري مشکلات مالي بين المللي. باشگاه پرسپوليس يک باشگاه دولتي است که 50 درصد هزينه‌ها را قرار است سازمان تربيت بدني بدهد و 50 درصد ديگر را خود ما درآمدزايي کنيم. ما فصل گذشته بابت 2-3 بازيکني که به صورت قرضي داديم درآمدي هم داشتيم. ما به سمت حرفه‌اي شدن پيش مي‌رويم اما واقعيت اين است که من در باشگاه پرسپوليس با مشکلاتي مواجه هستم که هر مدير ديگري هم به جاي من بيايد اين مشکلات را دارد. وينگادا و دستيارانش 300 هزار دلار از باشگاه طلب دارند که با تأخير در ديرکردش 500 هزار دلار از باشگاه طلب دارند. امروز خواندم برانکو نيز بابت سرمربي‌گري‌اش در تيم ملي در سال 2006 از فدراسيون فوتبال طلبکار است.
پرسپوليس از سوي ديگر از سوي طلبکاران داخلي تحت فشار است. نعيم سعداوي که براي پرسپوليس زحمت کشيده مي‌گويد اگر پولم را ندهيد از پرسپوليس امتياز کسر مي‌شود. احترام زيادي براي ايشان قائل هستيم و به همين دليل براي سازمان ليگ دو نامه نوشته‌ايم تا اولين درآمد باشگاه را به ايشان بدهد.

*باشگاه پرسپوليس را نابود کنيد
امروز به ما گفته مي‌شود اگر طلب تيم فوتسال پرسپوليس داده نشود 3 امتياز از باشگاه کسر مي‌شود اين در حالي است که ما هزينه‌هاي بسياري متحمل مي‌شويم. 2.5 ميليارد تومان هزينه تعمير ورزشگاه درفشي‌فر شده است. نمي‌توانيم وارد ليگ قهرمانان آسيا شويم ولي زمين تمرين نداشته باشيم. بازيکنان به وسايل بدنسازي و ريکاوري نياز دارند اين در حالي است که طلبکاراني مانند وينگادا، احمدرضا عابدزاده، افشين پيرواني و سايرين طلب خود را مي‌خواهند که اين حق قانوني و شرعي آنها است آن هم در شرايطي که ما بايد حقوق 30 بازيکن را بدهيم. بايد به بازيکن پولش را بدهيم تا علي دايي نيز تيم را با آرامش جلو ببرد اما برخي به دروغ مي‌گويند اگر باشگاه پرسپوليس پول ندارد چرا به مسافرت مي‌رود اين در حالي است که ما را به آنتاليا و دوبي دعوت کرده بودند.

به باشگاه مي‌گويند بابت فوتسال در سال 87 بدهکاريم و اگر اين بدهي را پرداخت نکنيم 3 امتياز کسر مي‌شود. اصلا بياييد باشگاه پرسپوليس را نابود کنيد، حذفش کنيد و به دسته پايين‌تر بيندازيد. فوتبال براي پرسپوليس هيچ درآمدي ندارد. بازيکنان ما به زحمت 3 امتياز مي‌گيرند اما به ما گفته مي‌شود اگر بدهي را پرداخت نکنيد از شما امتياز کسر مي‌شود. ما فوتسال را به دليل آنکه در تهران و شهرستان‌ها دنبال مي‌شود و علاقمنداني که دارد ايجاد کرده‌ايم تا شايد باعث خوشحالي و سرگرمي مردم شود. از تمام دوستاني که از باشگاه طلبکارند عذرخواهي مي‌کنم که طلب آنها به موقع پرداخت نشد اما از آنها مي‌خواهم که به خاطر مردم به ما فرصت معقولي بدهند تا بدهي‌هاي آنها را پرداخت کنيم.
عابدزاده سال هاي جواني‌اش را در پرسپوليس گذاشته و حقش است که اين پول را بگيرد. کرماني‌مقدم و حسن خان‌محمدي نيز از باشگاه طلبکارند. داود فنايي و رهبري‌فر نيز از باشگاه طلب دارند اما از آنها مي‌خواهم که به باشگاه فرصت دهند. پرسپوليس از زمان پرويز کماسي بدهکار است. عزيز محمدي به من زنگ زد و من گفتم مشتاقيم که اين مطالبات پرداخت شود که 400 ميليون هم بابت اين فصل به حساب طلبکاران پرداخت کرديم.

*قطبي مي‌خواست طبق قوانين سوئيس با ما قرارداد امضا کند
افشين قطبي نيز در سال 86 از ما مي‌خواست که قرارداد ما با او طبق قوانين سوئيس باشد و اگر اختلافي که بين ما و قطبي پيش آمد بر اساس قوانين فدراسيون فوتبال سوئيس يا قوانين مدني سوئيس اين اختلاف حل شود اما ما اين مسئله را نپذيرفتيم و گفتيم اين قرارداد بايد طبق قوانين ايران امضا شود. ما ايراني هستيم و در ايران قرارداد را منعقد مي‌کنيم.

*باشگاه پرسپوليس 500 هزار دلار از شرکت آلفا خواست
در زماني که من در باشگاه حضور داشتم به شرکت آلفا اعلام کرديم قوانين کاليفرنيا را صالح نمي‌دانيم و قرارداد جديدي امضا کرديم. بر اساس آن قرار شد پرسپوليس 500 هزار دلار بگيرد و 50 بليت بيزينس کلاس و هتل در شهر براي پرسپوليس رزرو شود تا در صورتي که وزارت امور خارجه ايران به ما اجازه داد به اين سفر برويم. در سال 86 بنا به دلايلي صلاح دانسته نشد که در باشگاه باشم و پس از آن يک توافق جديد صورت گرفت اما پس از بازگشت من توسط 2 دکتر ايراني خارج از کشور که از هلند به تيم حقوقي باشگاه اضافه شدند اين قرارداد را درست ندانست زيرا شرکت آلفا يک شرکت ورشکسته است و فقط يک اسم بر روي کاغذ است.
از مسئولان اين شرکت خواستيم ابتدا دادخواست خود را از باشگاه پرسپوليس پس بگيرند و بعد بر اساس قرارداد 2 برنده با هم قرارداد جديد امضا کنيم. ما قرارداد ترکمنچاي را قبول نمي‌کنيم. اينکه براي 25 روز 40 هزار دلار بگيريم اين را نپذيرفتيم. آنها به ما انجام 3 بازي را دادند که ما اين مسئله را قبول نکرديم گفتيم ابتدا دادخواست خود را پس بگيريد اما فتح‌الله‌زاده اين مسئله را قبول کرد ولي ما به آنها گفتيم بايد قرارداد جديدي بسته شود و درآمد حاصل از تور تابستاني پرسپوليس تقسيم بر 2 شود آن هم به شرطي که قوانين کشور ما اجازه سفر را بدهد.

* اعلام اعضاي هيات مديره
کاشاني در مورد اينکه اعضاي هيئت مديره پرسپوليس چه زماني اعلام مي‌شود، گفت: علي سعيدلو قبل از جام ملت‌‌هاي آسيا قرار بود هيئت مديره را اعلام کند. من هم معتقدم خرد جمعي بهتر از فکر يک نفر است.
باشگاه امروز 250نفر حقوق‌بگير دارد نه 250 کارمند. ما از تيم‌هاي نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حقوق‌بگير داريم. براي برخي از تيم‌هاي پايه نيز حق اياب‌ذهاب مي‌دهيم. تيم فوتسال و تيراندازي داريم. 18 تيم در باشگاه داريم. امروز شما به عنوان اصحاب رسانه بگويد آيا يک بازيکن از پرسپوليس بوده است که در مورد عقب افتادن مطالباتش مصاحبه‌اي کرده باشد. ما حتي قول پژو 206 را داده بوديم که آن را هم داديم.
من هم قبول دارم با چند نفر بهتر مي‌توان باشگاه را اداره کرد تا اينکه من تنها بخواهم اين کار را بکنم در آن صورت من هم به عنوان مدير اجرايي کارهاي روزمره را انجام مي‌دهم.

*براي سفر به ازبکستان بايد پرواز چارتر بگيريم
اکنون براي اينکه تيم را براي ليگ قهرمانان آسيا به ازبکستان برود بايد پرواز چارتر بگيريم و من تنها بايد دنبال اين کارها باشم. در حالي اگر باشگاه نفرات ديگري هم داشته باشد آن‌ها بخشي از وظايف را بر عهده مي‌گيرند. در 16 ماه و 6 روزي که من به باشگاه پرسپوليس آمدم تمام تلاشم را کرده‌ام تا مشکلي از نظر مصالح مالي نداشته باشيم. حتي زماني که تيم نفت محمودآباد را شکست داديم پاداش 400 هزار توماني را به بازيکنان پرداخت کرديم. شايد برخي بگويند براي شکست نفت محمودآباد 400 هزار تومان زياد است اما ما طبق قوانين عمل کرديم. حتي يک روز که در ساعت 15 پول به حساب محمود خوردبين واريز شد و ما نتوانستيم به موقع پول بازيکنان را بدهيم از آنها عذرخواهي کردم با اينکه فقط يک شب تأخير داشتيم.

* علي دايي به فکر قبر و آخرت خود است
حبيب کاشاني هنگامي که از علي دايي درباره سکوبرت سؤال شد گفت: اگر منظور سؤال کننده اين است که دايي بحث شخصي با بازيکني دارد بايد بگويم که اين چنين شخصيتي ندارد. من مثالي مي‌زنم. يک روز ديدم علي دايي ناراحت است و علت را از او پرسيدم و او گفت من يک بازيکن جوان به نام سامان آقازماني دارم که حقش بوده در ترکيب قرار گيرد اما بازيکن باتجربه‌تر ديگري در همان پست دارم که در شرايط 50-50 با او قرار دارم و من ترجيح دادم بازيکن با تجربه‌تر را در ترکيب قرار دهم. مي‌خواهم اين را بگويم که او اينقدر مواظب قيامتش است.
دايي خودش را بيشتر از ديگران دوست دارد همانطور که من هم همين طور هستم. اگر بازيکني خوب باشد قطعا دايي از او استفاده مي‌کند. سکوبرت هم بازيکن حرفه‌اي است و تابع قوانين باشگاه است. پس چه طور مي‌شود علي دايي در شرايط 50-50 حق کسي را بخورد. 14 ماه است که با او همکاريم و من سال‌هاي سال است که او را مي‌شناسم. دايي مواظب قبر و قيامت خود است و حقي را ناحق نمي‌کند.

* به فکر برگزاري بازي خداحافظي براي باقري هستيم
طبق توافقاتي که انجام داده‌ بوديم قرار بود 24 دي حدفاصل اردوي ترکيه و دبي بازي خداحافظي براي دايي برگزار کنيم. حتي مکاتباتي با تيم‌هاي مثل اتلتيکو مادريد و تيم آقاي کرانچار انجام دهيم و حتي در آخر با باشگاه استقلال صحبت کرديم که آنها شرط گذاشتند بازيکناني مثل زرينچه ومنصوريان که براي آنها بازي خداحافظي گذاشته نشده در اين بازي حضور پيدا کنند اما باقري نپذيرفت سپس همراه تيم ملي به قطر رفت و ما به اين نتيجه رسيديم که در يک فرصت مناسب ديگر اين بازي را برگزار کنيم.
اکنون هم با توجه به برنامه‌ريزي فشرده سازمان ليگ فرصتي براي اين بازي نيست اما هم من و هم کادر فني در فکر برگزاري يک بازي هستيم که در شان باقري و باشگاه پرسپوليس باشد.

* منتظر جواب اعتراض خود به کميته انضباطي هستيم
سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص ماليات افشين قطبي گفت: من براي افشين قطبي آرزوي موفقيت دارم و قصد هم ندارم راجع به تيم ملي حرف بزنم. آنچه در جام ملت‌هاي آسيا احتياج داشتيم يک حس خوب براي تيم ملي و ايران بود. ملت ايران مهم‌تر از قطبي‌ و کاشاني‌ها است. ما مي‌توانستيم بعد از جام ملت‌هاي آسيا سعه صدر بهتري داشته باشيم. قطبي تمام تلاش خود را انجام داد. مطمئنا با هر پيروزي تيم ملي او بيشتر از ما خوشحال مي‌شد آن هم به خاطر پاداشي که مي‌توانست بگيرد و کارنامه درخشان‌تري که براي او ثبت شد.

آقاي قطبي مثل کرانچار که از پرسپوليس به يک تيم باشگاهي رفت نه تيم ملي به ژاپن رفت، اما برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم. اميدوارم کارشناسان نقد منصفانه‌اي داشته باشند تا فوتبال رشد کند. ما با کسي غرض شخصي نداريم و نمي‌خواهيم روي يک نفر خط بطلان بکشيم. هر کسي معايب و محاسني دارد. قطعا اگر قرار باشد کسي قطبي را بشناسد من بهتر از هر کسي هستم چون با او مستقيم کار کرده‌ام.
از گرفتن پايان خدمت، شناسنامه، کارت ملي و حتي پاسپورت او که باشگاه پرسپوليس در عرض 40 دقيقه براي او گرفت. من اميدوارم دوستان ما هر جا که فرصتي براي صحبت کردن پيدا کردند انصاف را در نظر بگيرند و از حسن‌هاي افشين قطبي هم صحبت شود. بازيکن حق ندارد در مورد سرمربي حرف بزند. کجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد. مربي خوب يا بد ما نبايد هر کسي به خود جرات دهد صحبت کند.

باشگاه پرسپوليس با افشين قطبي در سال 87 قراردادي امضا کرده که در يکي از بندهاي آن عنوان شده ماليات را باشگاه پرداخت کند. هفته چهاردهم که از پرسپوليس رفت و به اين نتيجه رسيدند که قرارداد فسخ شود بايد همه موارد فسخ مي‌شد ما چون باشگاه دولتي هستيم، نامه از طرف سازمان تربيت بدني به دستمان رسيد که با توجه به فسخ قرارداد نمي‌شود همه موارد فسخ شود اما بند مالياتي آن فسخ نشود. بنابراين طبق اين نامه باشگاه پرسپوليس حق پرداخت ماليات را نداشتند. من خودم در سال 86 طبق قراردادي که با افشين بسته بودم 40 ميليون تومان ماليات افشين قطبي را پرداخت کردم و خودش به دليل ديرکرد پرداخت 6 ميليون تومان به سازمان ماليات پرداخت کرد.
پس از اينکه کميته انضباطي راي داد که باشگاه پرسپوليس بايد ماليات را پرداخت کند با توجه به نامه معاونت سازمان تربيت بدني به اين راي اعتراض کرديم و اکنون منتظر رسيدگي اين پرونده هستيم. باشگاه پرسپوليس تابع قانون است.

*وينگادا حقش را مي‌خواهد
کاشاني درباره پرداخت بدهي وينگادا تصريح کرد: من يک روز در قطر بودم و در آنجا ناظمي مدير برنامه وينگادا را ديدم و قرار شد ما قرار ملاقاتي با هم داشته باشيم و حتي من بليت VIP يکي از بازي‌هاي ايران را براي آنها تهيه کردم اما آن روز فرصتي نشد که آنها را ببينم. به هر حال ما دوست داريم اين مشکل بدون مطرح شدن در فيفا حل شود. زماني که با کرانچار قراردادمان را فسخ کرديم 110 هزار دلار پول او باقي مانده بود که من آن زمان 100 هزار دلار به او دادم و از او امضا و اثرانگشت گرفتم مبني بر اينکه او همه پول خود را دريافت کرده است. بعد از 5 ماه در يکي از سفرهايي که آقاي چلنگر به کرواسي دداشت 10 هزار دلار در پاکت گذاشتم و به او دادم تا به کرانچار بدهد.
چلنگر مي‌گفت وقتي اين پاکت را به دست کرانچار داد اشک‌ در چشمانش حلقه بسته و گفته يعني در ايران کسي هست که چنين کاري را انجام دهد. ما نبايد ذهنيت‌ها را خراب کنيم. من نبايد چون از او امضا و اثرانگشت گرفته بودم سوء استفاده مي‌کردم. وينگادا هم حقش را مي‌خواهد و اين کمال مردانگي و معرفت اوست که گفته مي‌خواهد دوستانه اين قضيه حل شود.
زماني که کرانچار قصد جدايي از پرسپوليس را داشت سعي کردم به عنوان يک مسلمان وظايفم را درست انجام دهم. اين وظيفه همه ما است. شبي که قطبي همکاريش‌ با ايران تمام شد، سعيدلو و کفاشيان به قطبي زنگ زدند تا در سفارت حاضر شود. اتفاقات جالبي در آن شب رخ داد. اينکه از غلط او را آوردند يا حفظ کردند آدم‌هايي که چنين تصميماتي را گرفته اند بايد جوابگو باشند. خود قطبي تمام تلاشش را کرد و اين حرکت فدراسيون يکي از اتفاقات خوب است که به نمايندگي از مردم از قطبي تقدير شد.
* عملکرد دايي در دوره مربيگري‌اش بي‌رقيب بوده است
علي دايي مربيگري خود را از تيم سايپا شروع کرد و همان سال هم قهرمان شد. با پرسپوليس قهرمان جام حذفي شده است. فکر مي‌کنم عملکرد او به عنوان مربي قابل قبول است. ما براي فصل جاري هم بازيکناني مي‌خواستيم که بنا به دلايلي هر کدام از آنها نتوانستند با پرسپوليس قرارداد امضا کنند يا يک سري بازيکناني داشتيم که نمي‌خواستيم اما وقتي قرارداد دوساله يا سه ساله با پرسپوليس داشتند مجبور بوديم آنها را حفظ کنيم. من فکر مي‌کنم عملکرد دايي در دوره مربيگري‌اش بي‌رقيب بوده است. خيلي از مربي‌ها در نقاط مختلف دنيا که تازه کار خود را شروع کرده‌اند مثل توني آدامز يا روي کين هنوز جايگاهي ندارند.
معدود آدم هايي هستند که با نبوغ خود مي‌توانند موفق شوند. به نظرم دايي کار شاقي انجام داده است. اين وظيفه من بوده که عقلا و شرعا اين صحبت‌ها را در مورد او انجام دهم. ما سه جام را پيش رو داريم. 8 باخت براي تيمي مثل پرسپوليس خوشايند نيست اما تيم‌هاي بزرگ مثل چلسي هم دچار آفت مي‌شوند. فوتبال کار سختي شده است شما به امتياز تيم‌ها نگاه کنيد. چه کسي فکر مي‌کرد سايپا بتواند ذوب‌آهن را در خانه خود شکست دهد. اين نشان مي‌دهد همه تيم‌ها به هم نزديک هستند و اختلافات کم است. واقعا مدافعان و مهاجمان کار سختي پيش رو دارند. فوتبال دو قطبي ديگر تمام شده است. تيم‌ها شانه به شانه هم مي‌جنگند. همه تيم‌ها انگيزه دارند و اين فشار روحي و رواني را براي تيمي مثل استقلال و پرسپوليس بيشتر مي‌کند.
* تاکنون 4 ميليارد تومان درآمدزايي کرده‌ايم
امسال براي باشگاه پرسپوليس بودجه 10 ميليارد توماني در نظر گرفته‌ايم که 50 درصد آن را بايد خودمان تامين کنيم و تا امروز نسبت به درآمدمان از سازمان تربيت بدني عقب نيستيم و آورده ما سهمي بوده که با تلاش همکاران به دست آمده است. و حتما اين 50 درصد را پر مي‌کنيم تاکنون 4 ميليارد تومان درآمدزايي کرده‌ايم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن