تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 1 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812054295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
بلند مرتبه سازي در همدان باغها را تهديدمي كند
همدان- رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان همدان گفت: بلند مرتبه سازي در همدان نبايد باعث تخريب باغها و از بين رفتن يادگار نياكان شود.اسد الله بيات در گفتگو با مهر با بيان اينكه همدان قابليت توسعه در سطح را ندارد، افزود: براي جلوگيري از تخريب باغات و حفظ يادگار گذشتگان بايد به ارتفاع سازي پناه ببريم.بيان انفجار جمعيت در شهرها را مورد اشاره قرار داد و گفت: بلند مرتبه سازي مناظر زيباي شهر را تحت تاثير قرار مي دهد و ديدنيها را پنهان مي كند ولي چاره اي نيست و بايد براي حفظ يادگار گذشتگان و جلوگيري از تخريب باغات بلند مرتبه سازي انجام شود.وي تصريح كرد: بلند مرتبه سازي در همدان بايد به شمال شهر كشيده شود و قسمتهايي كه با پذيرايي از شمار زيادي از گردشگران روبه روست، بلند مرتبه سازي انجام شود.

60 درصد بازار لوازم خانگي در اختيار برندهاي خارجي
اصفهان- خبرنگار ابتكار- مديرعامل گروه صنعتي انتخاب گفت: صنعت لوازم خانگي در ايران از مزيت هاي بالايي برخوردار است كه در صورت حمايت دولت از اين صنعت، در كمتر از ده سال ايران به يكي از صادر كننده لوازم خانگي در منطقه تبديل مي شود.محمدرضا دياني با بيان اين خبر گفت: در اين خصوص طرحي را به دولت ارائه كرده ام كه به جاي تنوع توليدكننده لوازم خانگي مبنا را بر پايه تنوع توليدكنندگان قطعات لوازم يدكي قرار مي دهد. وي با اشاره به اينكه هنوز طرح ياد شده مورد بررسي در دولت قرار نگرفته است اظهار داشت: هم اكنون بيش از 100 توليد كننده در زمينه يخچال و يا اجاق گاز در ايران به فعاليت مشغولند كه به سبد توليد محدود، امكان رقابت در بازار را ندارند و بر اين اساس توسعه آنها نيز در شرايط فعلي امكان پذير نيست.وي افزود: بازار لوازم خانگي در كشور سالانه به 3/5 ميليارد دلار بالغ مي شود كه 60 درصد آن در اختيار برندهاي خارجي است.مديرعامل گروه صنعتي انتخاب از (حاير و اسنوا) به عنوان برندهاي اصلي توليدات اين شركت نام برد و گفت: هم اكنون 110 نوع كالاي خانگي در اين شركت توليد مي شود كه در طرح توسعه شركت با هزينه اي بالغ بر 50 ميليون دلار در اين شركت در حال اجراست امكان صادرات نيز ميسر خواهد شد. شايان ذكر است جمعي از خبرنگاران رسانه هاي گروهي از خطوط توليد يخچال، تلويزيون، ماشين لباسشويي و اجاق گاز اين شركت بازديد كردند.

5/5 تن انواع مواد مخدر در فارس كشف شد
شيراز - خبرنگار ابتكار-فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 5/5 تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس طي 45 روز گذشته خبر داد. سردار علي مويدي در جمع خبرنگاران افزود: مواد مخدر كشف شده شامل ترياك، هروئين و حشيش بوده است.وي با اعلام اينكه در اين رابطه 20باند منهدم شد، افزود: همچنين در اين خصوص 120نفر قاچاقچي حرفه اي و فعال در استان و خارج از فارس دستگير، 20 قبضه سلاح و 70 دستگاه خودرو نيز توقيف و كشف شد و سه نفر نيز به هلاكت رسيدند.وي كشف اين ميزان مواد مخدر را در نوع خود بي نظير دانست و افزود: يكي از اين محموله ها محموله 525 كيلويي هروئين را تشكيل مي داد كه در حال ترانزيت از استان فارس به غرب كشور بود كه توسط نيروي انتظامي كشف شد. رئيس پليس استان فارس اعلام كرد: در اين رابطه بحث برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محلات مختلف استان فارس نيز با جديت دنبال مي شود كه در اين مورد نيز در چهار ماه اخير 10محله شيراز پاكسازي شدند.وي گفت: در جريان عمليات پاكسازي محلات از خرده فروشان مواد مخدر روزيكشنبه محله تركان شيراز در دستور كار قرار گرفت كه در اين راستا 20 نفر دستگير شدند.سردار مويدي عنوان كرد: به شهروندان اين قول را مي دهيم كه محلات آلوده به اين دسته از افراد را تا پايان سال با استفاده از كارهاي اطلاعاتي عميق پاكسازي كنيم و در اين رهگذر اماكني كه به خرده فروشي مواد مخدر مي پردازند پلمب شده و مراتب به اطلاع ساكنين محل نيز مي رسد.به گفته اين مسئول انتظامي استان فارس، با توجه به كشفيات اخير، مجموع مواد مخدر كشف شده در استان فارس در سال جاري به 22 تن رسيد.

بازديد خبرنگاران از 4 پروژه عمراني شهرداري اصفهان
اصفهان-خبرنگار ابتكار-خبرنگاران رسانه هاي گروهي شهر اصفهان، از چهار پروژه عمران شهري كه توسط شهرداري اصفهان در حال انجام است، بازديد كردند. براساس اين گزارش، خبرنگاران رسانه هاي گروهي اصفهان، صبح روز گذشته و با حضور در بازديدي 5 ساعته از پروژه هاي در حال اجراي عمران شهري شهرداري اصفهان با جزييات و چگونگي اجراي پاركينگ زير سطح فرشادي، تقاطع غيرهمسطح هشت بهشت-بزرگمهر، تقاطع غيرهمسطح حكيم نظامي و بزرگراه امام خميني(ره) آشنا شدند. در اين بازديد، خبرنگاران رسانه هاي گروهي با حضور در مناطق كارگاهي اين پروژه ها، سوالات خود را در ارتباط با چگونگي اجراي طرح هاي عمران شهري اصفهان مطرح كردند و مهندسان ناظر و پيمانكاران پروژه ها نيز موارد مطرح شده را با ارائه جزئيات و نسخه هاي تكميل شده رايانه اي پاسخ دادند. نكته قابل توجه در بازديد خبرنگاران رسانه هاي گروهي از پروژه هاي در حال احداث عمران شهري اصفهان، نمايش نسخه هاي تكميل شده طرح ها به صورت انيميشن هاي سه بعدي و نسخه هاي قابل لمس و جلوه هاي بصري پروژه ها توسط پيمانكاران اجرايي شهرداري اصفهان بود كه باعث شد خبرنگاران به صورت ملموس به چگونگي اجراي پروژه ها آگاه شوند.

برداشت بيش از 30 هزار تن سيب زميني از مزارع آذربايجان شرقي
تبريز خبرنگار ابتكار - پيش بيني ميشود در فصل برداشت سيب زميني در استان آذربايجانشرقي،از مزارع شهرستانهاي توليد كننده اين محصول مقدار 316 هزار تن سيب زميني استحصال و آماده ارائه به بازار مصرف باشد. صالح مومني،مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزي استان آذربايجان شرقي با اعلام اين مطلب گفت: امسال قيمت خريد تضميني براي هر كيلوگرم سيب زميني 1350 ريال تعيين شده و هم چنين قيمت تضميني براي پياز از قرارهركيلو گرم 660 ريال ميباشد. بنابراين گزارش توليد پيازدراين استان افزون بر 250 هزار تن خواهد بود و با برنامه ريزي هاي انجام يافته توسط سازمان جهاد كشاورزي استان،زارعين از ضرر و زيان احتمالي مصون خواهند بود.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن