تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پرده تاريخ پنهان دستگاه سري يهود:كنيسه شيطان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پشت پرده تاريخ پنهان دستگاه سري يهود:كنيسه شيطان
"جورج اچ.دبليو بوش" به نيروهاي هوايي امريكا دستور داده بود تا 150000 نيروي عراقي را كه در حال فرار به كويت بودند، براي خوشايند يهوديان، مصادف با روز فستيوال پوريم Purim Festival Day قلع وقم كند. (صفحه 213)
كتاب "كنيسه شيطان" يكي از كتبي است كه در باره نقاط پنهان و اسرارآميز تحريكات شيطاني براي آتش افروزي، جنگ، شورش و افتضاحات مالي در سراسر جهان منتشر شده است.

به گزارش رجانيوز، "اندرو كارينگتون هيچكاك" نويسنده امريكايي اين كتاب، كوشيده است اثر مكتوب خود در قالب يك دائرة المعارف واقعي از اطلاعات بديع عرضه كند و پرده از چهره نخبگان صهيونيست، اهداف شيطاني و فاسد و تأثيرات پنهاني اين قوم در طول تاريخ برمي دارد.

پرده برداري از نظام جديد كريپتوكراسي (حكومتي كه گردانندگان وحاكمان اصلي آن، پشت صحنه آن را هدايت مي كنند) خاندان "روچيلد"ها، دولت هاي پليسي، تروريسم، "جنگ با ترور"، صهيونيسم، نازيسم، هولوكاست، سازمان ملل متحد، طبقه نخبه، جاسوسان ضد امريكايي كه براي شوروي و كمونيست هاي سابق كار مي كردند، سرفصل هاي اين كتاب جذاب هستند كه اخيراً در 320 صفحه منتشر شده است.

"توهين به مقدسات و ناسزاي آنها را مي دانم، آنها ادعا مي كنند كه ما يهودي هستيم، ولي درحقيقت نيستند، بلكه آنان كنيسه شيطان هستند." كتاب مقدس (2:9) ديويد موسا پيداك مسيحي اي كه در سال 1975 به دين اسلام مشرف شد و اكنون رهبر حزب مسلمانان انگلستان است، در مصاحبه خود در سال 2006 اعلام كرده بود، به نظر مي رسد اين جمله از كتاب مقدس دقيقاً با آنچه امروز اتفاق مي افتد، كاملاً مطابقت دارد. پيداك، در سال 1942 در شفيلد انگلستان متولد شد، او نويسنده چيره دستي است كه سخنراني هاي زيادي در انگلستان در باره اقتصاد اسلامي ايراد كرده است.

در بخش هايي از كتاب هيچكاك آمده است:

طبقه كشيشان رده بالاي لوسيفر، مالكان عمده شركت هاي انتشاراتي جهان هستند(صفحه8) ...قدرت آنها به خاطر ثروت و دارايي هاي آنهاست. (صفحه14)
خاندان روچيلد كنترل سيستم مالي و پولي امريكا را به وسيله ايجاد يك بانك مركزي در اختيار خود دارند. (صفحه37)

كارل ماركس، كه نام اصلي وي موسي لوي است، مانيفست مفتضح و ننگين كمونيست را پايه گذاري كرد. (صفحه 57)

خاندان روچيلد از ثروت خود براي ترويج و تحريك جنگ داخلي امريكا بين سال هاي 1860 تا 1865 بهره برداري كرده اند. (صفحه62)

آلبرت پايك، يكي از حاكمان و فرماندهان اسكاتلندي در برگزاري مراسم و تشريفات فراماسونري بود كه پيش نويس داكترين كنيسه شيطان را به منظور تجليل و تمجيد از لوسيفر به عنوان سلطان و پادشاه معنوي رواج داد. (صفحه75)

بنا بر تصديق و اقرار دايرة المعارف يهوديان درخصوص خاندان با نفوذ و ثروتمند روچيلد، اين خاندان در حال حاضر "قيموميت و نگهداري خزانه پاپي" را به عهده دارند. (صفحه87)

"وارن بوفت" ميلياردر امريكايي، آرنولد شوارتزينگر فرماندار كاليفرنيا و لورد جاكوب روچيلد در املاك روچيلد در اسكاتلند

"ساموئل آنتر مير"، ميلياردر حقوقدان يهودي، شريك خود ويلسون را براي پست رياست جمهوري امريكا انتخاب كرد. (صفحه91)

مؤسسه روچيلد و پسرانش كنترل تجارت وبازار طلاي جهاني را در اختيار دارند و نوسانات روزانه قيمت طلا را در دست دارند. (صفحه104)

روزولت رئيس جمهور امريكا، توسط مشاور خود يعني برنارد باروخ، سرمايه گذار معروف و مشاور روزولت و ترومن رؤساي جمهور اسبق امريكا كسي است كه دستور داد بر روي اسكناس يك دلار امريكايي تصوير هرم و چشم را كه از سنبل هاي فراماسونري و كابالا است حك شود. (صفحه128)

پژوهش درباره سياستمداري كه اين جمله معروف را گفته است: "انگلستان تحت نفوذ غيرمحسوس و نامريي ديكتاتور يهود مي باشد...." (صفحه135)

هري ترومن رئيس جمهور امريكا در دفتر خاطرات روزانه خود به طور سري يهوديان را چنين توصيف مي كند كه:" آنها ظالمان و ستمگراني مانند يك سگ شكست خوده و توسري خور هستند." (صفحه153)

بانكدارران يهودي معروف نيويورك، ميليون ها دلار به عنوان "آخرين جشن پيروزي" براي نظام بولشويكي در روسيه پرداخت كرده اند. (159)

سازمان جاسوسي اسرائيل (موساد) بر شعار"جنگ از طريق نيرنگ و حيله " استوار است. (صفحه 161)

"جيمز پاول وار برك" بانكدار معروف يهودي به يكي از سناتور هاي امريكايي گفته بود: "ما به هر قيمتي كه شده دولت ها و حكو مت هاي كشورهاي جهان را از آن خود خواهيم كرد يا با زور يا با رضايت خودشان. (صفحه 160)

يهودي خائن امريكايي كه براي موساد جاسوسي مي كرد، مدارك و اسرار سري نظامي امريكا را براي موساد سرقت كرد. كه بعداً اين مدارك را به چين كمونيست فروخت. (صفحه199)

سرمايه گذاري پنهاني اسرائيل براي گروه هاي ترور اعراب در سراسر جهان به منظور ترويج تنفر امريكايي ها از اعراب و مسلمانان. (صفحه199)

"جورج اچ.دبليو بوش" به نيروهاي هوايي امريكا دستور داده بود تا 150000 نيروي عراقي را كه در حال فرار به كويت بودند، براي خوشايند يهوديان، مصادف با روز فستيوال پوريم Purim Festival Day قلع وقم كند. (صفحه 213)

جناح ارتودكس با نفوذ يهودي در كنگره امريكا پيش نويس قانون تالمودي نوح را ارائه كرد كه در آن به دولت اجاره داده مي شود به وسيله شمشير و گيوتين سر تمام مسيحيان و ديگر كساني را كه كوركورانه خدارا ستايش مي كنند، قطع كند. (صفحه218)

طرفداران ايجاد ديسيپلين كنيسه شيطان با ماشين هاي نظامي و اسلحه در دست وارد شده و با تمام خباثت و بي رحمي 29 نمازگزار را به شهادت رسانده و بيش از125 نفر ديگر را مجروح كردند. در پي آن، خاخام هاي يهودي اين جنايتكاران را جزء مقدسين و اولياي خدا نام نهادند. (صفحه 224)

فرماندهان نظامي يهودي، قربانيان بي گناه را به شدت شكنجه مي دادند. كودكان را با ضربه به سرشان مي كشتند و به زناني كه نه مسيحي و نه كليمي بودند، تجاوز كردند. سپس به اسرائيل فرار مي كردند تا مجرم محسوب نشوند و از اتهام بري شوند. (صفحه226)

مادلين آلبرايت وزير امور خارجه امريكا يكي از اعضاي سازمان سري و مخفي يهودي، اظهار مي دارد كه ارزشش را داشت كه نيم ميليون كودك را در عراق بكشيم و در خطر قحطي قرار دهيم. (صفحه235)

بازيگر معروف امريكايي "مارلون براندو" در مصاحبه با برنامه زنده تلويزيوني با مجري گري لري كينگ به مردم امريكا و جهان اعلام كرد هاليوود بوسيله يهوديان اداره مي شود و صاحب و مالكان آن يهوديان هستند. (صفحه230)

مأموران مخفي اسرائيلي با همكاري جورج بوش و گروه هاي يهودي در حمله 11 سپتامبر و تخريب برج هاي مركز تجارت جهاني در نيويورك همكاري داشته اند. (صفحه25)
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن