تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

10 پروژه‌ IT این هفته به بهره‌برداري می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: توسط سازمان فناوري اطلاعات ايران
10 پروژه‌ IT این هفته به بهره‌برداري می‌رسد

سازمان فناوري اطلاعات ايران از 10 پروژه خود با سرمايه‌گذاري 50 ميليارد و 552 ميليون و 927 هزار ريال در دهه فجر بهر‌ه برداري مي‌كند.

روابط عمومی سازمان فناوري اطلاعات ايران - اين پروژه‌ها شامل ارایه گزارش نهايي پروژه سنجش عملكرد شاخص‌هاي فناوري اطلاعات در كشور، ارایه گزارش نهايي دستاوردهاي پايلوت دولت الكترونيكی در استان بوشهر، ارایه گزارش نهايي دستاوردهاي آموزش‌هاي الكترونيكي در وزارت آموزش و پرورش (طرح اتصال مدارس) شامل دو بخش پروژه طراحي و ارتقاي مركز داده رشد و پروژه توليد 25 محتوي و نيز پروژه ارایه گزارش نهايي پايلوت دولت الكترونيكی در وزارت جهاد كشاورزي است.

همچنین از ديگر پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري سازمان فناوري اطلاعات ايران در دهه فجر پروژه‌هاي مركز خدمات داده استانداري بوشهر، مدارس الكترونيكی استان بوشهر و كاربردهاي الكترونيكی (پورتال) استانداري بوشهر است. براساس اين گزارش، پروژه دفتر ثبت نام صدور گواهي الكترونيكی سازمان، طراحي و پياده‌سازي نرم‌افزار ايراني سنجش سرعت اينترنت كشور و شبكه سنجش سرعت اينترنت كشور از ديگر پروژه‌هاي شركت فناوري اطلاعات است كه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

پروژه ارایه گزارش نهايي سنجش عملكرد شاخص‌هاي فناوري اطلاعات در كشور با مبلغ 4 ميليارد و 900 ميليون ريال در سطح كشور و با برخورداري تمامي دستگاه‌هاي ماده 160 قانون برنامه چهارم توسعه اجرا مي‌شود.

همچنين پروژه ارایه گزارش نهايي دستاوردهاي پايلوت دولت الكترونيكی در استان بوشهر با هزينه 2 ميليارد و 900 ميليون ريال در استان بوشهر و با برخورداري جمعيت استان بوشهر افتتاح خواهد شد.

پروژه ارایه گزارش نهايي دستاوردهاي آموزش الكترونيكي در وزارت آموزش و پرورش (طرح اتصال مدارس) متشكل از پروژه‌هاي طراحي و ارتقاي مركز داده‌ رشد با سرمايه‌گذاري 4 ميليارد و 323 ميليون و 927 هزار ريال و توليد 25 محتوي با سرمايه‌گذاري 3 ميليارد و 145 ميليون ريال در مدارس سطح كشور و با برخورداري دانش‌آموزان سطح كشور مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.پروژه گزارش نهايي پايلوت دولت الكترونيكی در وزارت جهاد كشاورزي با اعتبار 380 ميليون ريال در وزارت جهاد كشاورزي و با برخورداري مخاطبان وزارت جهاد كشاورزي افتتاح خواهد شد.

همچنين پروژه‌هاي مركز خدمات داده استانداري بوشهر، مدارس الكترونيكی استان بوشهر و كاربردهاي الكترونيكی (پورتال) استانداري بوشهر به ترتيب با هزينه‌هاي 13 ميليارد ريال، 17 ميليارد ريال و 3 ميليارد ريال در استان بوشهر و برخورداري كل جمعيت استان بوشهر در دهه فجر بهره‌برداري خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، پروژه دفتر ثبت نام صدور گواهي الكترونيك سازمان كه هزينه آن از محل اعتبارات سازمان تامين شده در سطح وزارتخانه، شركت‌ها و سازمان‌هاي تابعه افتتاح مي‌شود.

همچنين پروژه‌هاي طراحي و پياده‌سازي نرم‌افزار ايراني سنجش سرعت اينترنت كشور و پروژه شبكه سنجش سرعت اينترنت كشور با اعتبار يك ميليارد و 900 ميليون ريال در سازمان فناوري اطلاعات ايران و با برخورداري كاربران اينترنت در كل كشور در دهه فجر بهره‌برداري خواهد شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن