تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819322017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملوان هاي دريادل خود را براي رسيدن به مقصد آماده مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ملوان هاي دريادل خود را براي رسيدن به مقصد آماده مي كنند
تيم ملوان بندرانزلي روز يكشنبه 27 مردادماه در سومين ديدار از هفته سوم بازي هاي ليگ هشتم به مصاف تيم قهرمان فصل گذشته يعني پرسپوليس خواهد رفت.


ملوان از جمله تيم هاي شهرستاني است كه از سابقه درخشاني در فوتبال كشورمان برخوردار است و همواره به عنوان يك تيم بازيكن ساز براي باشگاه ها و فوتبال ملي در ميان محافل ورزشي مطرح است.
زنده ياد "سيروس قايقران" كه روزگاري هر بازيكن فوتبالي آرزوي بودن در جاي وي را داشت از جمله بازيكناني است كه از دل تيم ملوان خود را به تيم ملي و كاپيتاني آن رساند.
"غفور جهاني"، "نصرت ايراندوست" ، "بهمن صالحنيا" و " محمد احمد زاده" كه امروز در كسوت مربيگري در فوتبال مشغول به فعاليت هستند از بازيكنان ديروز ملوان و "مازيار زارع"، "پژمان نوري" و "سيد جلال حسيني" بازيكنان امروزي هستند كه از ملوان به تيم ملي راه يافتند.
ملوان در شرايطي به مصاف تيم پرسپوليس مي رود كه كاپيتان فصل گذشته اين تيم يعني "مازيار زارع" در آخرين روزهاي قبل از شروع ليگ هشتم و در كمال ناباوري هواداران ملوان ، به تيم پرسپوليس پيوست.
ملوان برخلاف فصل گذشته كه شروع بسيار خوبي داشت در آغاز فصل چندان موفق نبوده و باوجود شايستگي هاي بسيار دو بازي گذشته خود را با باخت تمام كرده است.
در بازي با راه آهن پنالتي صد درصد تيم گرفته نشد و ملوان در كمال ناباوري بازي را در زمين خود واگذار كرد.
اين باخت زمينه ساز بيدار شدن نگراني هاي فصل گذشته ملواني ها و استرس براي بازي بعد با برق شيراز شد.
در بازي با برق شيراز نيز نگراني، جوان بودن تيم و شرايط آب و هوايي شيراز ، موجب شد تا ملوان دومين بازي خود را نيز واگذار كند.
ملواني ها امسال در شرايطي در ليگ حاضر شده اند كه براي نخستين بار اقدام به جذب بازيكن خارجي در تاريخ فوتبال تيمشان كرده اند.
هم اكنون دو بازيكن كروات و يك بازيكن برزيلي به تيم ملوان اضافه شده اند كه البته هنوز هماهنگي هاي لازم را با شرايط تيم ملوان و بازيكنان آن به دست نياورده اند.
اما به رغم تمام نگراني ها، ملواني ها با هدايت سرمربي خود يعني "محمد احمدزاده" اين روزها به سختي مشغول تمرين براي بازي با تيم پرسپوليس در زمين خود هستند.
مطمئنا اين بازي براي "محمد احمدزاده" كه فصل گذشته با وجود شروعخوب به سختي توانست تيم را در ليگ برتر حفظ كند، از حساسيت هاي بسيار ويژه اي برخوردار است.
وي در خصوص وضعيت فعلي ملوان به خبرنگار ايرنا گفت : ملوان تيم بزرگي است و بازيكنان اين تيم سعي دارند با فراموش كردن دو باخت قبلي خود در بازي روز يكشنبه در مقابل پرسپوليس با تمام توان بازي كنند.
"محمد احمدزاده" اظهار داشت: به هر حال بازي با پرسپوليس كه قهرمان فصل گذشته فوتبال كشورمان است براي هر تيمي حساس و مهم است اما واقعيت اين است كه فوتبال قابل پيش بيني نيست.
وي تصريح كرد: فوتبال فراز و فرود بسيار دارد و همواره تيم هايي كه از انگيزه و تلاش بيشتري برخوردار بوده اند به موفقيت دست پيدا كرده اند.
وي متذكر شد: هر چند كه گاهي بدشانسي به سراغ تيم پرتلاش تر مي آيد و در يك آن تيم بازي موفق خود را با باخت عوض مي كند همچون بازي خوب ملوان در مقابل تيم راه آهن كه تيم با بداقبالي و داوري بد مواجه شد.
و اما پرسپوليس و "افشين قطبي" سرمربي آن كه از سوي بسياري از محافل ورزشي به عنوان سرمربي برتر انتخاب شد در شرايطي به مصاف تيم ملوان مي روند كه دو بازي گذشته خود را با پيروزي به پايان رسانده اند.
اما نگاهي به گذشته يادآور اين نكته است كه پرسپوليسي ها همواره به ملوان نگاه ويژه اي داشته اند و آن را با هيچ تيم شهرستاني مقايسه نكرده اند.
البته هواداران خوب ملوان كه همواره و در هر شرايطي در كنار اين تيم بوده اند از جمله مهمترين علتهايي است كه موجب شده هر تيمي براي بازي در زمين ملوان استرس داشته باشد.
اينطور به نظر مي رسد كه بازيكنان جوان ملوان در بازي پرسپوليس براي جبران باخت هاي گذشته خود بسيار خوب و باانگيزه حاضر شوند زيرا آنها مي خواهند كه در مقابل كاپيتان فصل گذشته خود يك بازي خوب و جوانمردانه ارايه دهند.
آنچه در ميان حائز اهميت مي باشد اين است كه ملواني ها بايد خود را باور كنند و بدانند كه بازيكنان خوب و باتكنيكي هستند كه مي توانند با هدايت انديشمندانه سرمربي خود هر تيمي را به زانو درآورند.
آنان بايد به پديده هايي همچون "آرش سوسريان" و "سيد جلال رافخائي" اعتماد كنند و بدانند كه فرصت بسياري براي جبران باخت هاي گذشته خود دارند.
ملوان همواره نشان داده كه از فراز و فرود امواج درياي توفان خيز فوتبال هراسي ندارد و با بهره مندي از ناخداي با تجربه اي چون احمد زاده قادر به كنترل سكان و رسيدن به مقصد است .
ك/4 506/7152/620 شماره 249 ساعت 11:19 تمام
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن