تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819794216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفى برگزيدگاننخستين جشنواره در انتظار صبح


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: معرفى برگزيدگاننخستين جشنواره در انتظار صبح
دبير جشنواره در انتظار صبح گفت: برگزيدگان نخستين جشنواره در انتظار صبح مشخص شده و در ۲۳ مرداد ۸۷ مصادف با تولد حضرت على اكبر (ع) و روز جوان قدردانى مى شوند.
زهرا لطفى در گفت وگو با فارس اظهار داشت: جشنواره در انتظار صبح كه با محوريت امام مهدى (عج) و با هدف تبيين توسعه فرهنگ مهدويت و انتظار و زمينه سازى ظهور منجى عالم بشريت با استفاده از ابزارهاى فرهنگى هنرى و خلق و توليد آثار فرهنگى در زمينه فرهنگ مهدويت و معرفى آنها در سطح كشور و جهان كه در اواسط خردادماه ۸۷ آغاز به كار نموده بود، پس از برگزارى نمايشگاه آثار برگزيده در دو بخش پوستر و نقاشى (در اواسط تير)، در ۲۳ مرداد امسال به كار خود پايان مى دهد.
وى با بيان اين كه از ۳۰۰ آثار رسيده به دبيرخانه اين جشنواره، ۸۰ اثر به نمايشگاه راه يافتند افزود: از اين بين، ۶۱ اثر گرافيكى و ۲۰ اثر نقاشى بوده است كه در نهايت نيز با نظر داوران، ۲۱ نفر به عنوان برگزيده معرفى شدند.
لطفى اضافه كرد: داوران بخش طراحى پوستر (حميد عجمى و فرزاد اديبى) هيچ يك از آثار رسيده را واجد رتبه اول و دوم ندانستند و ضمن معرفى و اعلام اسامى سيدمحمد عدنانى و محمد گلسرخى به عنوان رتبه سوم، پدرام بابازاده رتبه چهارم و بهزاد آقامحمدى رتبه پنجم، ۱۲ نفر را نيز شايسته تقدير دانستند كه اسامى آنها عبارت است از: مريم سليمى، رضا عباسى، محمد صمدى، نوشين دلفانى، مسعود يگانه كار، رضا وزيرى، نصير بصيرى، مسعود آقايى، على پاك نهاد، سيدمجيد جهانبخش، حامد زارع و رقيه باوفا.
دبير جشنواره در انتظار صبح ادامه داد: داوران بخش نقاشى (خسرو خسروى، بهنام كامرانى و رضا افسرى) نيز هيچ يك از آثار ارسالى را واجد رتبه هاى اول، دوم و سوم ندانستند و مقرر نمودند كه از آثار ۵ نفر تقدير به عمل آيد كه اسامى آنها عبارت است از: مرضيه مهرخوانى، سليمه معتمدى، ماشاءالله صادقى، سيد سجاد حسينى و وحيد آصفى.
وى افزود: مراسم اختتاميه اين جشنواره با حضور مسئولان دانشگاه سوره، شاه حسينى رئيس بنياد فارابى، داوران و برگزيدگان جشنواره، روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۸۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن اجتماعات سوره برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن