تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816397736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سرمايه‌گذارى غدير خبر داداعلام آمادگى 6 شركت براى خريد بلوك 51 درصدي


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: مديرعامل سرمايه‌گذارى غدير خبر داداعلام آمادگى 6 شركت براى خريد بلوك 51 درصدي
مديرعامل سرمايه‌گذارى غدير از تمايل 6 گروه مختلف براى خريد بلوك 51 درصدى سهام اين شركت خبر داد و برنامه‌هاى طرح و توسعه غدير را تشريح كرد. محسن معمارى در نشست مطبوعاتى صبح ديروز خود به تشريح فعاليت‌هاى سرمايه‌گذارى غدير پرداخت و درباره معامله‌ 51 درصدى سهام اين شركت كه روز چهارشنبه جارى در بورس عرضه خواهد شد توضيحاتى ارائه كرد. وى در خصوص تغيير رويكرد سرمايه‌گذارى غدير گفت: از زمانى كه تصميم گرفته شد نقش غدير از حضور در بازار ثانويه به بازار اوليه تغيير كند در صنايعى چون پتروشيمي، كانى‌هاى غيرفلزى مانند سيمان و كانى‌هاى فلزى مانند فولاد و آلومينيوم سرمايه‌گذارى شد كه اين تغيير با دو تحليل همراه بود.

وى ادامه داد: تحليل اول اين بود كه شركت‌هاى سرمايه‌گذارى به عنوان بازوهاى اقتصاد و نظام بايد در پيشبرد اهداف ملى نقش‌آفرينى كنند و تحليل دوم ناشى از اين مورد بود كه پيش‌بينى 100 درصدى آينده در بازار ثانويه امكان پذير نيست . معمارى افزود: بر اين اساس بود كه براى تحقق اهداف درازمدت، سرمايه‌گذارى غدير با جهت‌گيرى هوشمندانه‌اى بر بازار اوليه تمركز كرد به طورى كه با اين رويكرد سهام اين شركت از محكم‌ترين سهام در بورس شده و بانك صادرات نيز در حالى اقدام به عرضه بلوك 51 درصدى سهام اين شركت كرده كه مطمئن از خريد آن توسط سرمايه‌گذاران است. مديرعامل سرمايه گذارى غدير پيش‌بينى سود هر سهم غدير براى سال مالى 87 را 539 ريال اعلام كرد و گفت: اعلام سود 5 سال آينده غدير حكايت از وجود برنامه‌ريزى و حركت در مسير كاملا شفاف حكايت دارد.

حجت‌الله صيدى قائم مقام سرمايه‌گذارى غدير با بيان اين مطلب كه در سال‌هاى گذشته 75درصد از سود غدير از كل خريد و فروش و 20 تا 25 درصد نيز ناشى از سود شركت‌ها بود گفت: با توجه به عدم برنامه‌ريزى براى 10 سال آينده به روش‌هاى گذشته، ساختار سودآورى شركت با برنامه‌ 5 ساله با هدف تحقق 80درصدى سود از عمليات و 20 درصدى سود ساليانه شركت‌ها متمركز شد. وى با اشاره به عدم كشش بورس در كسب سود 400 ميليارد تومان اظهار كرد: سرمايه‌گذارى غدير با ساختار جديد سودآورى در سال 1392 و پايان برنامه 5 ساله 600 ميليارد تومان سود تقسيم خواهد كرد. صيدى با بيان اين نكته كه در دنيا هيچ بورس كارآمد قوى وجود ندارد، بازار سهام نيوربوك و لندن را بازارهاى نيمه قوى و بازار سهام ايران را بازارى ضعيف ارزيابى كرد.

قائم مقام سرمايه‌گذارى غدير خاطرنشان كرد: همه افراد از سرمايه گذارى در غدير سود كسب كرده‌اند و در طول 5 سال گذشته اطلاع‌رسانى مطلوبى از سوى اين شركت انجام شده است. وى در پاسخ به اين سوال فارس كه هنوز خريداران 540 تومانى سهام غدير در افزايش سرمايه صرف سهام سال 83 به سود نرسيده‌اند تصريح كرد: بر اساس محاسبات موجود، خريداران سهام 540 تومانى غدير نيز سود كرده‌اند. در ادامه اين نشست مطبوعاتي، مديرعامل سرمايه‌گذارى غدير درباره عرضه بلوك 51درصدى سهام اين شركت به قيمت پايه هر سهم 298 تومان كه به صورت 35 درصد نقد و 65 درصد اقساط 6 ماهه در طول 2سال و در روز چهارشنبه جارى انجام خواهد شد توضيحاتى ارائه كرد.

معمارى با تاكيد بر اينكه مسائل مالكيت سهام غدير به بانك صادرات (سهامدار اصلي) مربوط است گفت: تاكنون 6 گروه مختلف براى خريد بلوك 51 درصدى غدير اعلام آمادگى و با بانك‌ صادرات مذاكراتى انجام داده‌اند. درخصوص اينكه تاكنون چه گروه‌هايى ابراز تمايل خريد كرده‌اند خاطرنشان كرد: سازمان تامين اجتماعى نيروهاى مسلح، بنياد تعاون سپاه، صندوق مهر ايرانيان و چند نهاد ديگر تاكنون ابراز علاقه كرده‌اند. وى ادامه داد: با توجه به وضعيت موجود به نظر مى‌رسد شانس سازمان اجتماعى نيروهاى مسلح كه داراى بيش از 4 هزار بازنشسته است از ديگر علاقه‌مندان بيش‌تر باشد چرا كه اين نهاد، رزمندگان رنج كشيده دوران جنگ را پوشش مى‌دهد و با خريد بلوك مديريتى غدير مى‌تواند خدمات گسترده‌اى به مستضعفان بدهد.

معمارى افزود: با توجه به فروش بلوك 51درصدي، احتمال تغيير سه عضو هيئت مديره غدير دور از ذهن نيست اما بانك صادرات كه با اين اقدام پيشرو ديگر بانك‌ها شده همچنان دو عضو هيئت مديره را خواهد داشت.

مخالف قيمت 298 تومانى نيستم

مديرعامل سرمايه‌گذارى غدير تصريح كرد: برخلاف شايعات شنيده به شخصه در مورد قيمت گذارى 298 تومانى هر سهم غدير مخالفتى ندارم چرا كه يقين دارم بازار بر مدار هوشمندانه‌اى عمل خواهد كرد.

معمارى گفت: موضوع فروش بلوك 51درصدى غدير از مدت‌ها پيش مطرح بود اما به دليل قيمت پائين سهام غدير اين امكان وجود نداشت ولى با توجه به رشد قابل توجه سهام اين شركت در سال جاري، زمينه معامله مديريتى سهام غدير مهيا شد.

مديرعامل شركت 607 ميليارد تومانى غدير با بيان اين نكته كه شركت توسعه ساختمان از اجزاى تشكيل دهنده سود سهام غدير است اظهار كرد: بر اساس توافقاتى كه با وزارت مسكن صورت گرفته طرح ساخت 5 هزار واحد در شهرك پرند است كه در فاز اول با 15 ميليارد تومان شروع شده و ظرف دو سال آينده به بهره‌بردارى خواهد رسيد. وى ادامه داد: با استفاده از مدل طراحى شده جديدى ، ساخت و سازها با 2 برابر سرعت انجام خواهد شد و اين طرح به 18 شهرك كشور نيز ارائه شده است. معمارى تصريح كرد: سياست سرمايه‌گذارى غدير در سال 87 كمك به دولت در جهت رفع نياز مسكن است به طورى كه در سال 88 حدود 5 درصد از نياز مسكن توسط اين مجموعه تامين خواهد شد.

وى در خاتمه از برگزارى همايشى در آذر ماه در خصوص بررسى جايگاه شركت‌هاى سرمايه گذارى در اقتصاد كشور خبر داد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن