تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي:قرآن موكد تبليغ براي تشكيل جامعه‌اي متعالي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي:قرآن موكد تبليغ براي تشكيل جامعه‌اي متعالي است
گروه بين‌الملل: پيامبران الهي هريك به نوعي براي تبليغ و نصيحت قوم خويش و تشكيل جامعه‌اي متعالي آمدند و بسياري از آيات قرآن كريم اين مسأله را به خوبي نشان‌مي‌دهد.
«مهدي مصطفوي» رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي امروز 21 مردادماه در هفتمين هم‌انديشي نمايندگان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اين مطلب گفت:‌ آيت‌الله طباطبايي با اشاره به آيه 39 سوره احزاب؛ «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا» معتقد است كه تبليغ در تمامي حالات و سكنات انسان بايد وجود داشته‌باشد و اين امر مسئوليت مهم تبليغ در خارج از كشور را از نظر گفتاري و عملي به ما گوشزد‌مي‌كند.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اين‌كه باور به حاكميت اسلام، ارزش‌ها و منطق انقلاب اسلامي محور برنامه‌هاي نمايندگان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج كشور است، تصريح‌كرد: ارتباط با مخاطبان و سازمان‌هاي بين‌المللي سراسر جهان در انتقال معارف اسلامي بسيار مهم و معرفي ارزش‌هاي اصيل اسلام ناب محمدي مهم‌ترين محور برنامه‌هاي فرهنگي در خارج از كشور است.

مصطفوي افزود: هدف اصلي كه براي روابط فرهنگي بين‌المللي تعريف كرده‌ايم ايجاد شناخت از اسلام ناب و ايجاد علاقه و باور به ارزش‌ها و منطق انقلاب اسلامي است.

وي اضافه كرد: ما به دنبال آن هستيم كه تصوير جمهوري اسلامي ايران را به عنوان نظام مردم‌سالار ديني به ملت‌هاي ديگر معرفي كنيم بنابراين بايد با تفكيك اهداف و وسايل، جاي هدف و وسيله را به درستي بشناسيم.

مصطفوي سخنراني‌ها، تأليف كتاب، ايجاد پايگاه‌هاي اينترنتي، حضور در سازمان‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي، تأسيس تشكل مردم نهاد و‌ گفت‌وگوي اديان را وسيله‌اي براي معرفي اسلام ناب، ارزش‌ها و منطق انقلاب اسلامي و نظام مردم سالار ديني دانست و تصريح‌كرد: ما به عنوان مديران اجرايي فعاليت‌هاي فرهنگي خارج از كشور بايد با استفاده از تمامي ابزارها براي تحقق اهداف خود تلاش كنيم زيرا مديريت فرهنگي يك فن است كه به برنامه‌ريزي زمان‌بندي‌شده و استفاده صحيح از همه روش‌ها و ابزارها نياز دارد.

مصطفوي خطاب به نمايندگان فرهنگي ايران در خارج از كشور با بيان اين‌كه بسياري براي تضعيف تفكر انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي‌شده حركت‌مي‌كنند، گفت: نبايد در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و پايبندي به اصول انقلاب اسلامي ترسي داشت زيرا اين اصول مايه عزت و اقتدار ما است.

وي در پايان افزود:‌ صدور تفكر اسلامي و انقلابي يكي از اولويت‌هاي زنده و مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي است كه نمايندگان اين سازمان در خارج از كشور بايد با استفاده از تمامي ابزارها و ظرفيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در اين راه تلاش كنند.

يادآوري‌مي‌شود هفتمين هم‌انديشي نمايندگان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور از امروز 21 مردادماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي آغاز شده‌است و به مدت چهار روز ادامه‌دارد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن