تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816356178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي:قرآن موكد تبليغ براي تشكيل جامعه‌اي متعالي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي:قرآن موكد تبليغ براي تشكيل جامعه‌اي متعالي است
گروه بين‌الملل: پيامبران الهي هريك به نوعي براي تبليغ و نصيحت قوم خويش و تشكيل جامعه‌اي متعالي آمدند و بسياري از آيات قرآن كريم اين مسأله را به خوبي نشان‌مي‌دهد.
«مهدي مصطفوي» رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي امروز 21 مردادماه در هفتمين هم‌انديشي نمايندگان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اين مطلب گفت:‌ آيت‌الله طباطبايي با اشاره به آيه 39 سوره احزاب؛ «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا» معتقد است كه تبليغ در تمامي حالات و سكنات انسان بايد وجود داشته‌باشد و اين امر مسئوليت مهم تبليغ در خارج از كشور را از نظر گفتاري و عملي به ما گوشزد‌مي‌كند.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با بيان اين‌كه باور به حاكميت اسلام، ارزش‌ها و منطق انقلاب اسلامي محور برنامه‌هاي نمايندگان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج كشور است، تصريح‌كرد: ارتباط با مخاطبان و سازمان‌هاي بين‌المللي سراسر جهان در انتقال معارف اسلامي بسيار مهم و معرفي ارزش‌هاي اصيل اسلام ناب محمدي مهم‌ترين محور برنامه‌هاي فرهنگي در خارج از كشور است.

مصطفوي افزود: هدف اصلي كه براي روابط فرهنگي بين‌المللي تعريف كرده‌ايم ايجاد شناخت از اسلام ناب و ايجاد علاقه و باور به ارزش‌ها و منطق انقلاب اسلامي است.

وي اضافه كرد: ما به دنبال آن هستيم كه تصوير جمهوري اسلامي ايران را به عنوان نظام مردم‌سالار ديني به ملت‌هاي ديگر معرفي كنيم بنابراين بايد با تفكيك اهداف و وسايل، جاي هدف و وسيله را به درستي بشناسيم.

مصطفوي سخنراني‌ها، تأليف كتاب، ايجاد پايگاه‌هاي اينترنتي، حضور در سازمان‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي، تأسيس تشكل مردم نهاد و‌ گفت‌وگوي اديان را وسيله‌اي براي معرفي اسلام ناب، ارزش‌ها و منطق انقلاب اسلامي و نظام مردم سالار ديني دانست و تصريح‌كرد: ما به عنوان مديران اجرايي فعاليت‌هاي فرهنگي خارج از كشور بايد با استفاده از تمامي ابزارها براي تحقق اهداف خود تلاش كنيم زيرا مديريت فرهنگي يك فن است كه به برنامه‌ريزي زمان‌بندي‌شده و استفاده صحيح از همه روش‌ها و ابزارها نياز دارد.

مصطفوي خطاب به نمايندگان فرهنگي ايران در خارج از كشور با بيان اين‌كه بسياري براي تضعيف تفكر انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي‌شده حركت‌مي‌كنند، گفت: نبايد در دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و پايبندي به اصول انقلاب اسلامي ترسي داشت زيرا اين اصول مايه عزت و اقتدار ما است.

وي در پايان افزود:‌ صدور تفكر اسلامي و انقلابي يكي از اولويت‌هاي زنده و مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي است كه نمايندگان اين سازمان در خارج از كشور بايد با استفاده از تمامي ابزارها و ظرفيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در اين راه تلاش كنند.

يادآوري‌مي‌شود هفتمين هم‌انديشي نمايندگان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور از امروز 21 مردادماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي آغاز شده‌است و به مدت چهار روز ادامه‌دارد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن