تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازداشت قاتل زن ایرانی در کانادا


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مرد جنایتکار که در جریان سرقت خونین زن باردار ایرانی مقیم کانادا را به قتل رسانده بود پس از 8 ماه دستگیر شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
در این جنایت خونین که 25 مه 2010 ـ اوایل خرداد ـ امسال در شهر «همیلتون» انتاریو رخ داد قاتل با هدف سرقت وارد مغازه کتابفروشی زوج ایرانی شد اما وقتی با مقاومت «الهام دشتی رحمت‌آبادی» - زن باردار - روبه‌رو شد در اقدامی جنایتکارانه او را با ضربه‌های کارد به قتل رساند و جسدش را در زیرزمین مغازه رها کرد و پس از سرقت گریخت.

پس از کشف پیکر خونین زن جوان از سوی همسرش، او بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما پس از دو روز جدال با مرگ سرانجام بر اثر شدت جراحات جان باخت و شوهر و دختر 6 ساله‌اش را برای همیشه تنها گذاشت.

از سوی دیگر مأموران پلیس همیلتون، با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف، به تصویر نامشخصی دست یافتند که قاتل را در حال دور شدن از محل جنایت نشان می‌داد و کیف پول الهام ـ مقتول ـ نیز در دستانش به چشم می‌خورد. با انتشار این تصویر در رسانه‌های کانادا، پلیس هم برای معرفی قاتل 25 هزار دلار جایزه تعیین کرد. بدین‌ترتیب با پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در کانادا و وزارت امور خارجه ایران و پلیس کانادا سرانجام چند روز قبل پلیس «همیلتون» از دستگیری قاتل خبر داد.

براساس گزارش دپارتمان پلیس، قاتل 25 ساله - پاتریک سونگ تائه - اهل ونکوور بوده که مدتی قبل به «مونترال» و پس از آن به همیلتون نقل مکان کرده بود.

با انتشار خبر دستگیری متهم و اعترافاتش، وزارت امور خارجه ایران خواستار تسریع در روند بازجویی و محاکمه متهم شد. گفتنی است پیکر الهام دشتی در ایران به خاک سپرده شده است. به گفته مقامات پلیس این کشور، متهم تا زمان برگزاری دادگاه 11 بهمن - اول فوریه - در بازداشت خواهد ماند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن