تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توصيه قطبي به دايي: كريم را به تيم ملي دعوت كن


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: توصيه قطبي به دايي: كريم را به تيم ملي دعوت كن
جام جم آنلاين: پرسپوليس با يك خط هافبك قدرتمند و كريم باقري آزاد شده از كارهاي دفاعي كه آزادي عمل حركات نفوذي را شگرد دارد، 13 بردي شيرين را در مقابل پاس به نام خود نوشت تا قطبي به نوعي از بگوويچ انتقام گرفته باشد.


كريم باقري طي 2 هفته اخير از جمله ستاره‌هاي تيم سرخ بوده است، ضمن آن كه روي گل اول (نيكبخت واحدي)‌ نقش موثري ايفا كرد و زننده گل‌هاي پيروزي‌بخش تيمش نيز بود تا ارزش‌هاي وجودي خود را بار ديگر به رخ بكشد و با تحسين قطبي روبه‌رو شود. مساله‌اي كه حتي قطبي را وادار به اين كرد كه در پايان بازي به علي دايي توصيه كند كريم باقري را به تيم ملي دعوت كند.

اگرچه پيش از اين نيز اعلام كرده بوديم پرسپوليس براي فصل جديد و حضوري پررنگ در ليگ قهرمانان آسيا، خيالش را از بابت جمع و جور ساختن يك خط هافبك رويايي راحت كرده است، اما طي 2 بازي اخير با سايپا و پاس، قدرت آتشين سرخ‌ها در اين نقطه توجه هر بيننده‌اي را به خود جلب كرد تا در اين بين كريم باقري به عنوان سرداري باتجربه و سرد و گرم چشيده وسط زمين ميدانداري كرده و تيمش را در حركات هجومي به جلو هدايت كند.

قطعا در اين ميان نقش پژمان نوري و مازيار زارع هم اساسي است كه با درگير شدن در كارهاي دفاعي، اين فرصت را براي كاپيتان باقري به وجود مي‌آورند كه بي‌دغدغه جلو كشيده و به عنوان يك مهاجم در گلزني نيز مشاركت كند.

گفتني است، در پايان هفته دوم، برق شيراز با 6 امتياز و تفاضل گل در صدر جدول قرار دارد و تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن هم با 6 امتياز دوم و سوم هستند.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن