تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين سياست هاي حمايتي از بخش كشاورزي استان همدان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: آخرين سياست هاي حمايتي از بخش كشاورزي استان همدان اعلام شد
همدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان همدان آخرين برنامه هاي حمايتي دولت از بخش كشاورزي اين استان را تشريح كرد.
مهندس حسين رجبيان در آئين نگوداشت روز خبرنگار و در جمع اصحاب رسانه اين استان گفت : دولت حدود 650 ميليارد ريال اعتبار براي جبران خسارات ناشي از خشك سالي به بخش كشاورزي استان همدان اختصاص داده است .
وي گفت : اين ميزان اعتبار در قالب يارانه و تسهيلات صرف كمك به صندوق بيمه محصولات كشاورزي طرحهاي آبياري تحت فشار يارانه سود تسهيلات بانك كشاورزي به كشاورزان خسارت ديده تامين نهاده هاي كشاورزي و كمك به كشاورزان خسارت ديده فاقد پوشش بيمه محصولات كشاورزي مي شود.
اين مقام مسئول افزود : همچنين در اعمال سياست هاي مديريتي براي گذر از خشكسالي توزيع جو يارانه اي با قيمت 290 تومان در بين دامداران و كشاورزان آغاز شده است .
بگفته وي اجراي اين برنامه تاثير خوبي در جلوگيري از روند رو به رشد قيمت علوفه داشته است .
رئيس سازمان جهادكشاورزي استان همدان از آغاز توزيع 100 هزار تن كنسانتره در آينده نزديك خبرداد و گفت : به دامداراني كه از كنسانتره براي تامين خوراك دام استفاده كنند كيلويي 300 ريال يارانه تعلق خواهد گرفت .
وي گفت : همچنين در جهت حمايت از كشاورزان سيب زميني كار يارانه براي صادرات 50 هزار تن سيب زميني استان تامين گرديده است .
وي خاطرنشان ساخت در حال حاضر روزانه 2 هزار تن سيب زميني استان صادر مي شود كه در مجموع تاكنون 25 هزار تن صادر شده است .
وي گفت : پيش بيني مي شود امسال قريب 900 هزار تن سيب زميني از اراضي استان همدان برداشت گردد .
اين مسئول وعده كرد با اعمال سازوكارهاي حمايتي لازم سيب زميني كاران استان ضرر نخواهند كرد.
مهندس رجبيان در بخشي از اظهارات خود با گراميداشت روز خبرنگار گفت : گفتمان رسانه ها و مسئولان بايد بر مبناي استراتژي توسعه باشد.
وي بيان داشت خبرنگاران مي توانند شتاب دهنده موتور توسعه استان باشند.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان يكي از دلايل عقب ماندگي استان را عدم نگاه متوازن به ابعاد مختلف اقتصادي اجتماعي فرهنگي سياسي و... دانست و تصريح كرد : اصحاب رسانه مي توانند با نقد سازنده و طرح شفاف مسايل نارسائيها و كاستيهاي موجود روند توسعه متوازن را هموار كنند.
وي تاكيد كرد خبرنگاران بايد به منافع جمعي بيانديشند و اين امر وقتي ميسور خواهد شد كه فعالان عرصه هاي مختلف جامعه علاوه بر وحدت و همدلي نگاه مشتاقانه و دلسوزانه اي به مسايل داشته باشند.
رئيس شوراي مركزي خانه مطبوعات استان نيز از رسانه ها بعنوان پل ارتباطي مردم با دستگاههاي اجرايي نام برد و با استناد به فرامين امام راحل گفت : نگاه اصلي رسانه بايد بر محور مردم استوار باشد.
محمد رضا عارف گفت : حركت خبرنگاران بر اساس معيارهاي حق و عدالت مهمترين رويكرد اصحاب رسانه در اين استان است .
وي افزود : مديران نيز بايد از نقد منصفانه استقبال كنند چرا كه اين امر به بهبود امور جامعه كمك خواهد كرد.
اضافه مي شود : در اين مراسم كه با حضور معاونين و مسئولان سازمان جهاد كشاورزي استان در فضايي صميمي برگزار شده بود با اهدا لوح تقدير و هدايايي از تلاش اصحاب رسانه استان قدرداني شد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن