تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: ايجاد زمينه براي خدمت به مردم از وظايف وزارت كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احمدي نژاد: ايجاد زمينه براي خدمت به مردم از وظايف وزارت كشور است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس جمهور ، وزارت كشور را مسوول حفظ آرامش كشور دانست و گفت كه يكي از وظايف اصلي اين وزارتخانه ايجاد زمينه برابر براي خدمت به مردم در همه نقاط كشور است .


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا دكتر "محمود احمدي نژاد" عصر يكشنبه در آيين معارفه علي كردان به عنوان وزير جديد كشور
با بيان اين كه امروز اهميت وزارت كشور براي همگان روشن است، خاطر نشان كرد: پيشبرد سياست هاي داخلي دولت بر عهده وزارت كشور است.
وي افزود: اين وزارتخانه به لحاظ تنوع ، گستردگي كار و حساسيت ماموريت هايش ، مهمترين سازماني اجرايي كشور است .
رييس جمهوري اضافه كرد : اگر موتور وزارت كشور منظم و دقيق و با دور بالا كار كند همه اجزاي كشور به طور منظم و با دور بالا كار خواهد كرد ؛ به خصوص در اين دوره كه مسوليت وزارت كشور بنا به دلايل گوناگون سنگين تر از گذشته است .
احمدي نژاد يادآور شد كه امروز وزارت كشور مسوليت امنيت مرزها و داخل شهرها از يك سو و عمران و آباداني و توسعه و پيشرفت شهرها را از سوي ديگر برعهده دارد.
احمدي نژاد با بيان اين كه امروز وزارت كشور در اكثر امور مردم دخالت دارد، اظهار داشت : اگر در جايي به منابع طبيعي كشور نيز تعرض شود، اين وزارت كشور است كه بايد از حقوق ملت در اين راستا دفاع كند.
وي با بيان اين كه قريب 30 سال است كه ماموريت سنگين اداره كشور بر عهده وزارت كشور است ، خاطر نشان كرد :اعتقاد دارم كه برخي سازوكارها بايد به سرعت دچار تحول شوند تا ظرفيت پيشرفت و آرمان هاي انقلاب اسلامي را داشته باشد.
رييس جمهوري با بيان اينكه برخي از ساختارهاي بخشداريها و فرمانداريها قابل اصلاح و تغيير است ، گفت : برخي معتقدند كه اين تغييرات امكان پذير نيست اما من معتقدم با توجه به شرايط كنوني امكان پذير است .
احمدي نژاد همچنين از خدمات آقاي پورمحمدي وزير سابق كشور تشكر و قدرداني كرد.
وي همچنين به خدمات ارزنده آقاي سيد مهدي هاشمي اشاره كردو گفت : آقاي هاشمي جانباز سرافزاز انقلاب اسلامي است و در وزارت كشور منشا خدمات بسيار ارزنده اي بود. راه اندازي سامانه نظارت بر طر حهاي عمراني يكي از اقدامات بسيار خوبي است كه در زمان وي انجام گرفت .
رييس جمهور همچنين از كليه نيروهاي وزارت كشور تشكر كرد و گفت : من به خاطر تلاش و زحمات فراواني كه در جريان سفرهاي استاني ، همكارانم در وزارت كشور متحمل مي شوند شرمنده ام و از آنان قدر داني مي كنم و آنها بدانند كه اگر بخواهيم قله هاي ترقي را يكي پس از ديگري فتح كنيم ، بايد با جديت كار كنيم .
احمدي نژاد تاكيد كرد : دشمنان اين ملت 150 سال است كه كشور را عقب نگه داشته اند و بايد براي جبران اين نارسايي و شكوفا كردن استعدادهاي مردم با تمام توان تلاش كرد.
وي همچنين از آقاي كردان به خاطر پذيرفتن مسوليت وزارت كشور تشكر كرد و گفت : آقاي كردان 30 سال است كه در عرصه هاي گوناگون انقلاب حضور داشته و در مسوليت هاي گوناگوني ايفاي نقش كرده است .
رييس جمهوري كارنامه وزير جديد كشور در خدمت به انقلاب اسلامي را مثبت ارزيابي كرد و گفت : اميدواريم كه با حضور وي در وزارت كشور شاهد توسعه و رشد و بالندگي وزارت كشور براي خدمت هر چه بيشتر و مطلوب تر به مردم باشيم .
رييس جمهوري خطاب به وزير جديد كشور گفت : من به آقاي كردان توصيه مي كنم كه همچون گذشته كه با روحيه خستگي ناپذيري كارها را دنبال مي كرد، در مسوليت جديدش با انگيزه و توان بالاتري مسوليت هاي خودرا انجام دهد.
احمدي نژاد اضافه كرد: همه جاي كشور بايد حضور وزير كشور را لمس كند و من معتقدم كه اگر در يك جايي از كشور گره كوچكي اتفاق بيفتد به موقع حل نشود ، به يك گره بزرگ مبدل خواهد شد.
وي تاكيد كرد : دولت ، مجلس و قوه قضاييه نيز در كنار وزارت كشور خواهند بود و به اين مجموعه عظيم و سرنوشت ساز براي پيشبرد برنامه هايش كمك مي كنند.
رييس جمهوري با بيان اينكه مسولين بايد قدر زندگي در دوران انقلاب و لحظه هاي خدمت كردن به مردم را بدانند، گفت : خدمتگزاري در جمهوري اسلامي به رياست امپراطوريهاي بزرگ جهان شرف دارد و قابل مقايسه نيست.
وي همبستگي و اتحاد را رمز موفقيت در كار ها دانست و گفت : ما يك ملت 70 ميليوني هستيم و بدون همدلي و همبستگي نمي توان كشور را اداره كرد و اهداف مورد نظر را پيش برد.
سيام 1908
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن