تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815180513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادامه سهميه بندي برق در ماه رمضان/ مسئولان پاسخگو نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ادامه سهميه بندي برق در ماه رمضان/ مسئولان پاسخگو نيستند
اجتماعي. برق . سهميه بندي
امسال در فصل گرما در حالي به ميهماني خدا (ماه مبارك رمضان) مي‌رويم كه ادامه طرح سهميه بندي برق در مناطق مختلف شهر تهران هنوز نامشخص است.

ماه مبارك رمضان امسال مصادف شده است با فصل گرما و شهروندان تهراني در كنار تحمل گرماي شديد بايد سهميه بندي برق را نيز متحمل شوند.

تقليل قواي جسماني، گرماي شديد و كاهش آب بدن، روزه داري را براي ميهمانان خداوند قدري با مشكل مواجه مي‌كند.

شهروندان تهراني كه زمستان سختي را پشت سر گذاشتند در حال سپري كردن تابستان بسيار گرم و طاقت فرسايي هستند و اواسط شهريورماه با شروع ماه روزه داري به ميهماني خداوند خواهند رفت.

قطع برق در فصل تابستان براي شهروندان تهراني مشكلات بسياري ايجاد كرد و ابعاد بروز مشكلات هر روز بيشتر از روزهاي گذشته آشكار شده است.

اقشار مختلف مردم به اشكال مختلف با اجراي قطع برق درگير بودند و گاه قطع برق به صورت چهار ساعت در روز اين مشكلات را مزيد بر علت مي‌كرد.

قطع برق، مردم را در بسياري از ساعات روز از امكانات سرمايشي محروم و از سوي ديگر مردم را در فصل تعطيلات خانه‌نشين كرد.

رشد و پيشرفت تكنولوژي و گسترش استفاده مردم از فناوري‌هاي مدرن روز به روز افزايش پيدا مي‌كند و ميزان وابستگي مردم به برق سير صعودي دارد و بسياري از وسايل رفاه و آسايش مردم با استفاده از برق فعاليت مي‌كنند.

اين در حالي است كه در فصل گرما و قطع برق بسياري از وسايل خدمات دهي عمومي نيز با اجراي طرح سهميه بندي برق در تهران با مشكلات عديده‌اي مواجه شدند.

گاه قطع برق در تهران بدون برنامه ريزي مشخص صورت مي‌گرفت كه اين امر نيز تبعات بسياري به همراه داشت و بدون برنامه بودن قطع برق، باعث شد كه به برخي وسايل برقي شهروندان و حتي كسبه آسيب جدي وارد شود.

مردم در اين زمينه حيران و سرگردان هستند و نمي‌دانند چگونه و با چه برنامه‌اي از پيش تعريف شده خود را با طرح سهميه بندي برق وقف دهند.

براي حل اين مشكل مردم نيازمند اطلاع رساني به موقع هستند و با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان شهروندان در انتظارند تا با عدم سهميه بندي برق در تهران در ايام ماه پر بركت رمضان مواجه باشند و يا با اعلام قبلي و به موقع شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ مبني بر قطع منازل خود روبه رو شوند.

برغم پيگيريهاي مستمر خبرنگار گروه اجتماعي ايرنا با شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ مسئولان اين شركت حاضر به پاسخگويي به سوالات مربوطه در اين خصوص نشدند و از همكاري با خبرنگار ايرنا خودداري كردند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن