تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز پر خبر شوراي شهر مشهد؛ اداي سوگند عضو جديد، انتخاب رييس و درگيري لفظي دو عضو شورا


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: روز پر خبر شوراي شهر مشهد؛ اداي سوگند عضو جديد، انتخاب رييس و درگيري لفظي دو عضو شورا
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

چهل و هفتمين جلسه علني سومين دوره شوراي اسلامي شهر مشهد با مراسم گراميداشت رييس فقيد شورا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، در اين جلسه همچنين دكتر سيد محمد طباطبايي رييس شوراي اسلامي شهر مشهد شد. در جلسه امروز شوراي اسلامي شهر مشهد كه اولين جلسه بعد از درگذشت سيد علي اكبر رزمي، رييس سابق شوراي شهر مشهد بود، براي رياست شورا راي‌گيري شد.

به اين منظور سيد محمد طباطبايي به عنوان تنها كانديدا مطرح و با راي تمام 11 عضو شورا به عنوان رييس جديد شوراي شهر مشهد انتخاب شد.

دكتر سيد محمد طباطبايي در سال اول دوره سوم شوراي اسلامي شهر مشهد سمت رياست را بر عهده داشت كه در سال دوم آن را به علي اكبر رزمي واگذار كرد و امروز با راي گيري اعضاي شورا دوباره رييس شد.

همچنين مراسم تحليف جواد داوودآبادي فراهاني عضو جديد شوراي اسلامي شهر مشهد امروز برگزار شد. در اين جلسه داوودآبادي با اداي سوگند رسما به عضويت شوراي شهر مشهد درآمد.

داوودآبادي بعد از اداي سوگند گفت: درگذشت دكتر رزمي ضايعه‌اي دردناك براي شورا، شهرداري و شهر مقدس مشهد بود.

وي ادامه داد: اين وقايع نشان داد كه فرصت و زمان براي خدمت‌گذاري محدود است و بايد به فكر حل مشكلات بود.

وي تاكيد كرد: كسي موفق خواهد بود كه با شتاب مطلوب براي رضاي خدا و مردم در كوشش باشد.

شايان ذكر است با فوت دكتر رزمي، رييس فقيد شوراي شهر مشهد، جواد داوودآبادي فراهاني به عنوان نفر دوازدهم انتخابات سومين دوره شوراي اسلامي شهر مشهد به عضويت شوراي شهر درآمد.

اما بحث در رابطه با صدور مجوز بهره‌برداري كاربري اقامتي واقع در كاربري مسكوني در شوراي شهر مشهد، به درگيري لفظي نايب رييس و عضو شورا انجاميد.

در اين جلسه هنگامي كه اعضاي شورا در رابطه با اين موضوع به بحث مي‌پرداختند، ميان مهندس اسماعيل مفيدي، نايب رييس شوراي شهر مشهد كه در غياب رييس جديد شورا رياست جلسه را بر عهده داشت و غلامرضا بصيري‌پور، عضو شوراي شهر مشهد درگيري لفظي به وجود آمد كه جو شورا را متشنج كرد.

اين درگيري لفظي ديگر اعضاي شورا را مجبور به دخالت كرد كه با اين كار شورا به روال عادي كار خود بازگشت. در نهايت و با راي شوراي شهر مشهد، اين موضوع به تصويب رسيد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن