تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812826171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چوبه دار پاسخ اولياي دم به شوخي مرگبار متهم به قتل


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چوبه دار پاسخ اولياي دم به شوخي مرگبار متهم به قتل
گروه حوادث؛ پسر جواني كه در يك شوخي مرگبار پسرعمويش را به قتل رسانده بود براي دومين بار در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه و به قصاص محكوم شد.به گزارش خبرنگار ما صفر خاكي نماينده دادستان تهران در ابتداي جلسه محاكمه گفت؛ ابراهيم متهم حاضر در دادگاه با ضربه چاقو پسرعمويش محمد را به قتل رسانده است. مطابق محتويات پرونده، ماموران پليس با تماس تلفني حاضران در محل حادثه متوجه اين ماجرا شدند و بلافاصله خود را به محل رساندند. در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد محمد جوان 20ساله با ضربه چاقوي پسرعمويش ابراهيم به قتل رسيده است. متهم پس از بازداشت به قتل اعتراف كرد و معلوم شد محمد قرباني يك شوخي مرگبار شده است.خاكي ادامه داد؛ ابراهيم سال گذشته يك بار در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد كه به دليل ايرادات موجود ديوان عالي كشور حكم قصاص وي را نقض كرد و پرونده را به شعبه 71 فرستاد. با اين حال دادسرا همچنان بر نظر خود مبني بر مجرم بودن ابراهيم باقي است و به عنوان نماينده دادستان تهران تقاضاي صدور حكم قانوني دارم.در ادامه پدر محمد خطاب به قضات گفت؛ براي برادرزاده ام ابراهيم تقاضاي صدور حكم قصاص را دارم.سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت؛ اتهام قتل را قبول دارم. من محمد را كشتم اما قصد اين كار را نداشتم. من و محمد به اتفاق برادر محمد از شهرمان به تهران آمده بوديم تا كار كنيم و پول در بياوريم. من محمد را مثل برادر خودم مي دانستم و دوستش داشتم به همين خاطر با هم يك اتاق اجاره كرديم اما من و محمد يك مشكل با هم داشتيم، محمد خيلي شوخ طبع بود و من نمي توانستم اين رفتارش را تحمل كنم.اگرچه پسرعمويم مي دانست كه من از شوخي كردن خوشم نمي آيد، ولي حاضر نبود اين رفتارش را حداقل زماني كه با من است كنار بگذارد.

متهم ادامه داد؛ روز حادثه مطابق هر روز از سر كار برگشتم و چون خيلي خسته بودم چند ساعتي خوابيدم. وقتي بيدار شدم برادر محمد گفت محمد داخل دهان من مقداري ماده مخدر ناس گذاشته است. محمد در حالي اين كار را انجام داده بود كه مي دانست من خيلي از مواد مخدر بدم مي آيد. خيلي سريع بلند شدم و دهانم را آب كشيدم و بعد به محمد اعتراض كردم. اين مساله تمام شد اما محمد دست بردار نبود.متهم به قتل افزود؛ پس از پايان جر وبحث وقتي گوشه يي از اتاق نشستم محمد بلند شد پتويي روي من انداخت و روي من نشست، هر چه به او مي گفتم اين كار را نكن مي خنديد و توجهي نمي كرد. بيشتر از 20 دقيقه روي من نشسته بود، بالاخره توانستم از زير او بيرون بيايم و در حالي كه خيلي عصباني شده بودم داد و بيداد كردم، محمد هم به من فحاشي كرد، ديگر كنترل خودم را از دست دادم، آنقدر عصباني بودم كه متوجه نشدم چه مي كنم،چاقو را برداشتم و فقط يك ضربه به محمد زدم. من از عمويم عذرخواهي مي كنم و از اينكه باعث شدم فرزندش بميرد خيلي ناراحتم و از او مي خواهم مرا ببخشد.پس از پايان دفاعيات ابراهيم، قاضي عزيزمحمدي طي صحبت هايي خارج از محاكمه از پدر محمد خواست برادرزاده اش را ببخشد. او خطاب به ولي دم مقتول گفت؛ اين قتل از پيش طراحي شده نبوده و ابراهيم به قصد قتل با محمد درگير نشده است و از آنجايي كه نسبت خويشاوندي هم با شما دارد تقاضا مي كنم او را ببخشيد.به رغم توصيه رئيس دادگاه پدر محمد همچنان بر قصاص اصرار كرد و پس از آن پنج قاضي شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران وارد شور شدند و متهم را به مرگ محكوم كردند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن