تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816281675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
راهيابي به مسابقات كشوري
سرويس شهرستانها: خراسان رضوي و مازندران با كسب عنوان قهرماني رقابتهاي فوتسال جوانان و نوجوانان منطقه يك كشور به مرحله نهايي مسابقات كشوري راه يافتند.
به گزارش روابط عمومي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان رضوي در اين دوره از مسابقات 16تيم از سراسر كشور در سمنان به رقابت پرداختند. در پايان در رده نوجوانان تيمهاي مازندران خراسان رضوي و يزد مقامهاي اول و دوم و سوم را از آن خود كردند و در رده جوانان نيز تيم خراسان به مقام اول رسيد و تيمهاي مازندران و سمنان به ترتيب دوم و سوم شدند.
حضور به عنوان داور
شهركرد- خبرنگاركيهان: دبيران تربيت بدني آموزش و پرورش ناحيه دو شهركرد در مرحله كشوري مسابقات ورزشي دانش آموزان به عنوان داور حضور خواهند يافت.
سعيد امكانيان در رشته هندبال، فرامرز لنجاني در رشته وزنه برداري و مهدي كوهي در رشته شنا در اين مسابقات به قضاوت خواهند پرداخت.
درخشش هندبال دختران
چناران- خبرنگاركيهان: تيم ميني هندبال دختران چناران با غلبه بر تمامي حريفان توانست به جام قهرماني آموزشگاههاي استان دست يابد. اين مسابقات در مشهد برگزار شد و تيم دختران چناران بالاتر از تيم هاي ناحيه 2و 1 مشهد قرارگرفت. سرپرستي و مربيگري تيم را خانم ها زرگراني و رشيد و قاسمي برعهده داشتند.
فيناليستهاي فوتبال
¤به گفته مسئول روابط عمومي هيئت فوتبال چناران پس از انجام 31بازي دو تيم ميثم زناقل و شهر جديد گلبهار توانستند با غلبه بر حريفان به فينال مسابقات دسته يك چناران راه يابند، قهرمان اين مسابقات به رقابتهاي زير گروه استان معرفي و نايب قهرمان به مسابقات بخشهاي استان معرفي خواهند شد.
پيشرفت دو طرح ورزشي
كاشان- خبرنگاركيهان: دو سالن ورزشي مصوب سفر رئيس جمهور به شهرستان آران و بيدگل تاكنون 70درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
نصرت الله قرباني، رئيس اداره تربيت بدني آران و بيدگل گفت: اين سالنها با زيربناي يك هزار و 470مترمربع كه هر كدام بنام شهداي عباس آباد و رسالت ساخته مي شود، به مناسبت هفته دولت به بهره برداري مي رسد. به گفته وي براي ساخت سالن ورزشي مردان بيش از 2ميليارد و براي سالن ورزشي بانوان 3ميليارد ريال اختصاص يافته است.
دوره آموزش مربيگري
¤سرپرست هيئت بدن سازي و پرورش اندام كاشان از برگزاري يكدوره آموزش مربيگري درجه3 ويژه مربيان كل كشور و علاقه مندان به رشته ورزشي بدن سازي و پرورش اندام در اين شهرستان خبر داد.
محمد جهان آرايي گفت: در اين دوره آموزشي اساتيد مجرب به آموزش موضوعاتي چون ايمني در ورزش، آناتومي برنامه ريزي و طراحي تمرين، تجزيه و تحليل مهارت ها، تغذيه ورزشي، رشد و تكامل حركتي و... خواهند پرداخت.
پياده روي عمومي
اسفراين- خبرنگاركيهان: بيش از 800نفر از مردم اسفراين در يك برنامه پياده روي عمومي شركت كردند.در اين برنامه ورزشي كه زنان، مردان و جوانان حضور داشتند مسير 3كيلومتري ميدان 22بهمن تا پارك قائم را پيمودند و در پايان از سوي تربيت بدني شهرستان اسفراين به يكصد نفر از شركت كنندگان به قيد قرعه هدايايي اهدا شد.
تجليل از قهرمانان
نجف آباد- خبرنگاركيهان: در مراسم ويژه اي از طرف شهرداري نجف آباد از قهرمانان ورزشي اين شهرستان كه در سال 86 مقامهاي جهاني، آسيايي و كشوري را كسب كرده بودند، تجليل به عمل آمد. هدف از اجراي اين مراسم تشويق جوانان براي ورزش عنوان شد.
زمين فوتبال
با چمن مصنوعي
گرگان- خبرنگاركيهان: به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استان گلستان اولين زمين ورزشي با پوشش چمن مصنوعي در استان گلستان به بهره برداري رسيد. براساس اين گزارش اين زمين چمن در فضاي ورزشي كانون فرهنگي تربيتي طرح ملي طه گرگان احداث شد و به بهره برداري رسيد.
اين زمين چمن با هزينه اي بالغ بر 500ميليون ريال و با مساعدت معاونت پرورش و تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش ايجاد شده است.
رقابتهاي پينت بال در گلستان
¤مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان گفت: اولين دوره رقابتهاي «پينت بال» پدر و پسر در استان گلستان برگزار شد.
نام اين ورزش از دو كلمه PAINT به معني رنگ و BALL به معناي توپ تشكيل شده كه در مجموع به معني پرتاب يا شليك گلوله هاي رنگي است.
اين ورزش در اصل به صورت يك بازي هيجان انگيز به وسيله دو تيم 3الي 7نفره در زميني به ابعاد 30در 50متر انجام مي شود.
اردوي آمادگي جسماني
كرج- خبرنگاركيهان: به منظور آمادگي جسماني پاسداران، هيئت كوهنوردي شهيد همت آموزشگاه شهيد مدرس نيروي زميني سپاه مستقر در كرج با انجام اردوي دو روزه طي راهپيمايي طولاني در منطقه عمومي دلير به طالقان به قله 4200 متري خرسك صعود كردند و با حضور در گلزار شهداي روستاي دلير ياد و خاطره شهدا را گرامي داشتند.
توجه
به ورزش روستايي
¤مسئولان بايد به ورزش روستايي شهرستان كرج توجه بيشتري داشته باشند. علي فيروزگاه رئيس اداره تربيت بدني شهرستان كرج در گفت وگو با خبرنگار كيهان گفت: متأسفانه تاكنون به ورزش روستاهاي شهرستان كرج توجه نشده است در حاليكه اين روستاها داراي استعدادها و پتانسيل هاي بالاي ورزش هستند. و در صورت افزايش امكانات مي توانند نقش مهمي در ارتقاي ورزش كشور داشته باشند.
قهرماني در مسابقات
درچه- خبرنگار كيهان: در مسابقات تنيس روي ميز خردسالان در استان اصفهان، تيم درچه مقام اول را كسب كرد. در تيم درچه محمدحسين مسيبي، اميرحسين پناهي، محمد دردمند، علي مسيبي حضور داشتند و سرمربيگري تيم را نيز بيژن رحيمي برعهده داشت. در اين مسابقات تيم هاي اصفهان و نجف آباد نيز دوم و سوم شدند.
نمايش حركات رزمي
فولادشهر- خبرنگاركيهان: استاژ فني سبك نين جوتسو (نينجا) با حضور اكبر فرجي رئيس و بنيانگذار اين سبك در فولادشهر برگزار شد. در اين همايش سربازان نينجا با اجراي نمايش و حركات رزمي به تكنيكهاي خارق العاده ورزش نينجا پرداختند كه مورد استقبال حضار قرارگرفت.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 464]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن