تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوباما شهروند واقعی آمریکا نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: دیوان عالی آمریکا دادخواست یک حقوقدان کالیفرنیایی را که به نمایندگی از سوی گروهی موسوم به تولدی ها خواستار بررسی مدارک مربوط به تولد باراک اوباما رییس جمهور آمریکا شده بود، رد کرد.

خانم اولی تیتز در عین حال از قاضی این دیوان خواسته است تا حکمی را که یکی از موکلین او را به جرم سر پیچی از رفتن به جبهه های عراق به 200 هزار دلار جریمه محکوم کرده بود، لغو کند.
موکل این خانم به این دلیل به دادن جریمه محکوم شد که گفته بود. اوباما را یک شهروند واقعی آمریکایی نمی داند از این رو مقام او یک مقام قانونی نیست و به همین دلیل حاضر به اجرای حکم او و رفتن به جبهه های عراق نمی باشد.

طبق قانون اساسی آمریکا تنها کسانی که در خاک آمریکا متولد شده باشند می توانند کرسی ریاست جمهوری این کشور را در اختیار بگیرند.

این حقوقدان آمریکایی در سال 2009 نیز دعوی خود را در این زمینه به دادگاه ایالتی جرجیا برده بود و قاضی دادگاه مذکور نیز با فحاشی وی را از دادگاه بیرون انداخت و دعوی قانونی او را یک دعوی بی پایه و اساس خواند. خانم تیتز نیز در پاسخ، تصمیم قاضی دادگاه را یک خیانت توصیف کرد.

وی که در پی شکست این پرونده دعوی خود را به دیوان عالی آمریکا کشانده بود روز دوشنبه در پی حکم مشابهی از سوی این دیوان گفته است از آن جایی که مدارکی بسیار مستدل در اختیار دارد که غیر قانونی بودن اوباما را اثبات می کنند دست از تلاش بر نخواهد داشت و به کوشش خود برای اثبات غیر قانونی بودن تکیه اوبا بر کرسی رییس جمهور آمریکا ادامه خواهد داد.
تیتز در صفحه اینترنتی خود نوشته است که من درخواست تجدید نظر خواهم کرد.

این وکیل آمریکایی افزوده است که مدارک زیادی در اختیار دارد که نمونه های از فساد و تباهی در نظام قانونی این کشور را اثبات می کند.

وی گفته است اگر ما این فساد و تباهی را در سیستم قضایی خودمان و در کاخ سفید از میان نبریم، شهروندان آمریکا دیگر هیچ گونه اعتمادی به این سیستم قضایی نخواهند داشت و خودشان اجرای عدالت را به دست خواهند گرفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن