تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار فرهنگي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار فرهنگي‌


اختصاص سهام عدالت و پوشش بيمه‌اي براي معلمان حق‌التدريس و نهضت‌سوادآموزي‌

وزير آموزش و پرورش از اختصاص سهام عدالت و پوشش بيمه‌اي براي معلمان حق‌التدريس، مربيان نهضت سوادآموزي و شاغلان مدارس غيرانتفاعي خبر داد.

دكتر عليرضا علي‌احمدي در گفتگو با فارس افزود: براي بهبود وضعيت معلمان زحمتكش حق‌التدريس و مربيان پاره‌وقت نهضت سوادآموزي به دنبال دو اقدام هستيم البته ما پيگيري كننده هستيم و تصميم‌گيرنده، ديگران هستند.

وي ادامه داد: يك اقدام در جهت ارتقاي سطح درآمد معلمان و مربيان نهضت بوده و اختصاص سهام عدالت است و اقدام دوم تامين آتيه آنان است يعني بيمه آنها را از طريق سازمان‌هاي ذيربط پيگيري كنيم.

دكتر علي‌احمدي اظهار داشت: اين اقدامات را در مورد شاغلان مدارس غيرانتفاعي نيز دنبال خواهيم كرد.

توزيع‌كارت آزمون فراگير‌ ‌كارشناسي دانشگاه پيام نور از چهارشنبه‌

كارت ورود به جلسه آزمون فراگير كارشناسي‌ ‌دانشگاه پيام نور اين هفته توزيع مي‌شود.‌

به گزارش ايسنا،‌ ‌كارت ورود به جلسه آزمون دوره‌هاي‌ ‌فراگير كارشناسي نوبت نوزدهم دانشگاه پيام نور سال 87، به همراه برگ راهنماي شركت‌ ‌در آزمون صبح و بعدازظهر چهارشنبه 23 و پنجشنبه 24 مرداد توزيع مي‌شود.‌‌اطلاعيه كامل مربوط به‌ ‌تاريخ،‌ محل و نحوه توزيع كارت به صورت ويژه‌نامه پيك سنجش در پنجشنبه 17 مرداد‌‌ ‌و همچنين سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org‌منتشر شده است.‌

بازيگر باسابقه سينما، تلويزيون و تئاتر درگذشت‌

رضا آقاربي بازيگر باسابقه عرصه سينما، تئاتر و تلويزيون كشورمان پريروز، پس از 25 سال فعاليت هنري در سن 50 سالگي درگذشت.‌

به گزارش ايرنا، آقاربي در مدت فعاليت هنري خود در فيلم‌هاي سينمايي پرچمدار، حماسه دره شيلر، صخره سبز، خانه‌اي مثل شهر و دايره سرخ بازي كرده است.

اين هنرمند پيشكسوت همچنين در تعداد زيادي تله‌فيلم و سريال مانند فرستاده، يوسف پيامبر، و مختار به ايفاي نقش پرداخت.

پيكر مرحوم رضا آقاربي ساعت 9 صبح يكشنبه 20 مرداد از مقابل خانه هنرمندان تشييع و در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا(س) به خاك سپرده مي‌شود.

نمايش دوفيلم پويانمايي ايراني در هيروشيما

دو فيلم ايراني در دوازدهمين جشنواره بين‌المللي فيلم پويانمايي هيروشيما ژاپن به نمايش گذاشته مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، فيلم‌هاي به كارگرداني عبدالله عليمراد در بخش بهترين‌هاي دنيا و به كارگرداني سيدمرتضي احدي، در بخش فيلم‌هاي انيميشن از سراسر دنيا در اين جشنواره بزرگ و معتبر عرصه پويانمايي (انيميشن) جهان نمايش داده مي‌شود.

جشنواره هيروشيما از 17 مرداد در ژاپن 76 فيلم را در بخش مسابقه خود بر روي پرده برده است فيلم‌هايي كه از ميان 1656 فيلم از 56 كشور جهان براي اين رقابت‌ برگزيده شده‌اند.

اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان مرحله نهايي ورود به مقطع متوسطه مدارس سمپاد

اسامي پذيرفته‌شدگان مرحله نهايي ورود به مقطع متوسطه سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان در پايگاه اينترنتي‌‌(org)‌www.nodet.net اعلام شد.

به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش پذيرفته‌شدگان در يكي از روزهاي دوشنبه 21 و چهارشنبه 23 مرداد براي اطلاع از تاريخ و نحوه ثبت‌نام به مراكز آموزشي زير پوشش سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان مراجعه كنند.

همچنين دانش‌آموزان متقاضي انتقال كه اسامي آنها در ليست قبول‌شدگان انتقالي درج شده در موعد مقرر به شهرستان مورد نظر براي ثبت‌نام مراجعه كنند.




 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن