تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
محروميت هاي قرمزپوشان بخشيده نشد

راي كميته استيناف فدراسيون فوتبال در رابطه با تيم هاي پيروزي و سپاهان اعلام شد.
به دنبال درخواست تجديد نظر خواهي باشگاه هاي فولاد مباركه سپاهان و پيروزي نسبت به راي مورخ 20 خرداد 87 كميته استيناف فدراسيون فوتبال تشكيل جلسه داد.
كميته استيناف، حكم كميته انضباطي در خصوص محروميت هاي تيم هاي پرسپوليس و سپاهان را تاييد كرد و همچنين 5 ميليون تومان ديگر بر جريمه نقدي سپاهان اضافه كرد.
1- حكم پيروزي دائر بر محروميت دو جلسه اي از انجام بازي بدون تماشاگر و پرداخت 20 ميليون تومان جريمه تاييد و به قوت خود باقي است.
2- حكم مسعود زارعي بازيكن پيروزي دائر بر محروميت از بازي به تعداد 3 جلسه وپرداخت 1 ميليون تومان جريمه تاييد و به قوت خود باقي است.
3- حكم باشگاه فولاد مباركه سپاهان مبني بر پرداخت جريمه 5 ميليون توماني نقض و تبديل به پرداخت 10 ميليون تومان شد.
بدين ترتيب ديدار تيم پيروزي با تيم هاي پاس همدان و ذوب آهن بدون حضور تماشاگر برگزار مي شود.

محمد نصرتي به النصر امارات پيوست

مدافع فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس تهران، ديروز با عقد قراردادي يكساله به عضويت تيم النصر امارات درآمد.
محمد نصرتي پس از عدم توافق با مسوولان باشگاه پرسپوليس تهران اواسط هفته گذشته راهي امارات شد تا با مسوولان باشگاه النصر وارد مذاكره شود.
وي پس از تاييد در آزمون پزشكي باشگاه النصر امارات از روز پنجشنبه براي تعيين رقم قرارداد خود با مسوولان اين باشگاه وارد مذاكره شد تا اينكه ديروز براي عقد قراردادي يكساله با آبي پوشان دبي به توافق رسيد.

اخطار سازمان ليگ به 4 بازيكن

سازمان ليگ به 4 بازيكن ليگ برتري به دليل وضعيت نامناسب ظاهري اخطار كتبي داد.
سازمان ليگ امسال منشور اخلاقي را تنظم كرده است و تمام بازيكنان مكلف به امضاي اين منشور شده اند.
بر اين اساس ظاهر بازيكنان در ميادين نيز بايد مناسب با عرف جامعه باشد; اما پس از برگزاري هفته نخست ليگ برتر سازمان ليگ به چهار بازيكن در مورد ظاهر آنها اخطار كتبي داد.
سياوش اكبر پور و مهدي امير آبادي از استقلال تهران و صابر ميرقرباني و حسين كعبي از سايپا به دليل ظاهر نامناسب خود اخطار كتبي دريافت كرده اند.
اين نفرات بايد پيش از آغاز هفته دوم ليگ برتر ظاهر خود را اصلاح كنند.

ايران با 3 گل از سد فلسطين گذشت

تيم ملي فوتبال ايران در نخستين ديدار خود در مسابقات غرب آسيا، تيم فلسطين را شكست داد.
در آغاز مسابقات فوتبال غرب آسيا، تيم ايران پنج شنبه شب موفق شد در ورزشگاه تختي تهران با نتيجه سه بر صفر تيم ملي فلسطين را پشت سر بگذارد.
رقابت هاي فوتبال غرب آسيا از پنج شنبه با حضور تيم هاي ايران، قطر و فلسطين در گروه اول و تيم هاي اردن، عمان و سوريه در گروه دوم در تهران آغاز شد.

ملي پوشان به باشگاه ها تحويل داده نمي شوند

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با درخواست مسئولان باشگاه استقلال تهران مبني بر حضور ملي پوشان اين تيم در بازي امروز مقابل پگاه گيلان، مخالفت كرد.
در شرايطي كه امروز هفته دوم ليگ برتر آغاز مي شود، به دليل حضور ملي پوشان در اردو براي برگزاري رقابت هاي غرب آسيا اين بازيكنان در اختيار باشگاه ها قرار نخواهند گرفت.
كادر فني استقلال تهران كه براي بازي امروز خود مقابل پگاه گيلان به وحيد طالب لو و حسين كاظمي نياز دارد، با درخواستي رسمي از كادر فني تيم ملي خواستار حضور اين بازيكنان شده اند; اما علي دايي سرمربي تيم ملي اين درخواست را قبول نكرده است.

دو بازي هفته دوم ليگ برتر فوتبال لغوشد

سازمان ليگ برتر فوتبال دو بازي از هفته دوم ليگ برتر را كه قراراست امروز بر گزار شود به دليل بازي تيم ملي فوتبال در رقابت هاي غرب آسيا لغو كرد.
در حالي كه نايب رييس فدراسيون فوتبال از احتمال برگزاري كامل و بدون وقفه ليگ و برگزاري مسابقات تيم ملي خبر داده بود سازمان ليگ دو بازي از هفته دوم را لغو كرد تا از همين ابتدا شاهد بي نظمي در ليگ برتر باشيم.
براساس اين خبر، بازي تيم هاي سپاهان-پيام و فولاد- سايپا از هفته دوم ليگ برتر كه قرار بود روز شنبه آينده برگزار شود به دليل حضور بيش از سه بازيكن از تيمهاي سپاهان و سايپا در تيم ملي لغو و به زمان ديگري موكول شد.

2 رشته براي نخستين بار مدال مي گيرند

براي نخستين بار در اين دوره المپيك 2 مدال به 2 رشته جديد تعلق خواهد گرفت.
قرار است به مسابقاتBMX دوچرخه سواري صحرا و شناي 10 كيلومتر براي اولين بار مدال تعلق گيرد.
اين دوره از بازي هاي المپيك در 28 رشته برگزار مي شود كه دووميداني بيشترين مدال را دريافت خواهد كرد (47 مدال).
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن