تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799484520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط كارگردان فيلم تأكيد شد: ميناي شهر خاموش روايت‌گر ارتباط سه نسل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط كارگردان فيلم تأكيد شد: "ميناي شهر خاموش" روايت‌گر ارتباط سه نسل
خبرگزاري فارس: فيلمساز و كارگردان فيلم ميناي شهر خاموش، در نشست پرسش و پاسخ اين فيلم گفت: ميناي شهر خاموش قصه سه نسل است كه مي‌تواند از هم ياد بگيرد و به هم كمك كند.
به گزارش خبرگزاري فارس در همدان، امير‌شهاب رضويان صبح امروز در حاشيه اكران همزمان ميناي شهر خاموش با سينماهاي تهران در سينما قدس همدان در نشست و پرسش و پاسخ اين فيلم كه با حضور كارگردان و عوامل فيلم برگزار شد، گفت: نسل آقاي قناتي، دكتر پارسا و بهرامي در اين فيلم با هم ارتباط مي‌گيرند و در غم‌ها و شادي‌هاي هم باهم شريك مي‌شوند، در اين بين شايد نسل مياني است كه بهت زده شده و بايد انرژي بيشتري از اجتماع دريافت كند.
رضويان اضافه كرد: پس از زلزله بم به دليل ملي بودن اين فاجعه و وجود حس همدردي در همه مردم ايران، ما نيز تصميم گرفتيم بخش ايراني فيلم را در شهر بم فيلم‌برداري كنيم.
وي گفت: تركيب كشف راز ميناي شهر خاموش، راز آقاي قناتي و دكتر و زلزله بم، داستانك‌هاي حاشيه‌اي بودند كه روايتگر بن‌مايه اصلي فيلم يعني بازگشت به ميهن را شكل مي‌دهند.
رضويان در ادامه افزود: فيلمساز ايراني مانند فوتباليست ايراني است، بايد وارد زمين شد و منتظر تقدير بماند؛ در اين فيلم نيز ما وارد زمين فيلمسازي شديم و شانس آورديم كه فيلم خوبي از آب درآمد.
وي در ادامه با تأكيد بر استقاده از خودروي سمند به خاطر ايراني بودن اين محصول، يادآور شد: اين امكان را داشتيم كه از يك خودروي غيرايراني استفاده كنيم، اما به دليل آن كه سمند به دست متخصصان ايراني ساخته شده است و فيلم در جشنواره‌هاي غير ايراني نيز شركت خواهد كرد، تصميم گرفتيم از اين خودرو استفاده كنيم.
اين كارگردان سينما در خصوص فيلم بعدي خود با اشاره به علاقه‌ به تيم پاس همدان گفت: فيلم بعدي من راجع به فوتبال است كه نگاهي به منش‌هاي اين رشته ورزشي در 40 سال گذشته ايران دارد.
وي افزود: كار نوشتن فيلمنامه تمام شده و به دنبال تهيه كننده و سرمايه‌گذار هستيم.
رضويان در مورد بازي عزت ا... انتظامي در اين فيلم گفت: از همكاري با بازيگر حرفه‌اي واهمه‌اي ندارم، مسلماً كار كردن با بازيگران كلاسيك مانند عزت ا... انتظامي خيلي سخت بود.
وي افزود: وقتي ما فيلمنامه را به انتظامي داديم وي آن را پسنديد و حاضر به همكاري با ما شد و اين همكاري تاثير بسيار مثبتي در اين فيلم گذاشت.
كارگردان فيلم ميناي شهر خاموش با اشاره به استقبال خوب مردم همدان از فيلم گفت: اين فيلم براي تماشاگر ايراني ساخته شده است و اميدوارم استقبال خوبي از آن در سينماها شود، چرا كه فيلم‌هايي از اين قبيل، مردم را به هر قيمتي به سينما نمي‌كشاند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: داستان فيلم ميناي شهر خاموش داستاني واقعي است و از زندگي شخصي به نام قاسم رستگار معروف به قاسم برقي الهام گرفته شده است و اين فيلم به خاطره قاسم رستگار و محمد رضا شريفي فيلمبردار فقيد همداني تقديم شده است.
صابر ابر از بازيگران اين فيلم در اين نشست گفت: بازي در فيلم ميناي شهر خاموش اولين كار حرفه‌اي من در سينما بوده كه بعدها با فيلم‌هاي ديگر از جمله دايره زنگي ادامه يافت.
وي با اشاره به طنز نقش ايرج بهرامي در فيلم گفت: اين طنز در طول تمرين‌هاي بسيار شكل گرفت و ممكن است نقاط مشتركي با خود من داشته باشد.
صابر ابر افزود: وقتي يك نقش براي بيننده جذاب مي‌شود مسلماً از يك آدم واقعي به وجود آمده است و با توجه به اين موضوع حتماً ايرج بهرامي با من نقاط مشتركي دارد.
وي با اشاره به بازي در كنار آقاي بازيگر سينماي ايران گفت: بازي در كنار عزت ا... انتظامي زنده شدن يك آرزو بود كه من به آن دست يافتم.
وي در پايان با اشاره به زلزله بم خاطر نشان كرد: اتفاقي كه در بم افتاد، حادثه‌اي ملي بود؛ ما در طول 15 روز فيلم‌برداري در قبرستان بم به آدم‌هايي برخورديم كه هر روز غذاي خود را به كنار مزار عزيزان از دست رفته خود مي‌آوردند و اين نيز بخشي از سختي‌هاي فيلم بود كه اميدوارم هيچ گاه تكرار نشود.
امير شهاب رضويان متولد 1344 در همدان است و در كنار ساخت تعداد زيادي فيلم كوتاه، سه فيلم بلند به نام‌هاي سفر مردان خاكستري (1379)، تهران ساعت هفت صبح (1381) و ميناي شهر خاموش (1385) در كارنامه خود دارد.
اين فيلم در بيست و پنجمين جشنواره فيلم فجر براي رضويان سيمرغ بلورين بهترين كارگرداني و براي عزت‌ا... انتظامي سيمرغ بلورين ويژه هيئت داوران را به ارمغان آورد.
نشست پرسش و پاسخ در سينما قدس همدان با حضور علاقه‌مندان فيلم، سيدمحمدباقر حسيني‌سير رئيس حوزه هنري استان همدان، جواد مجتهدي مشاور رسانه‌اي استاندار همدان و محمدرضا سركانيان از فيلم‌سازان همداني ساكن فرانسه برگزار شد.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن