تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816318596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در تعرفه هاي جديد گاز بهاء به صورت پلکاني محاسبه خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري آريا- ولي ا... ديني افزود : اجراي اين طرح يقيناً گامي بلند در جهت ايجاد عدالت اجتماعي و باعث جلوگيري از اسراف منابع انرژي بويژه در بخش گازرساني موجب افزايش توليد ، تقويت و توسعه ي تاسيسات ، خطوط انتقال و شبکه هاي تغذيه و توزيع گاز خواهد گرديد .
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز: ولي ا... ديني گفت: کشور ايران دارنده دومين ذخاير گاز جهان است و اين درحالي است که متاسفانه ما از نظر ميزان مصرف گاز طبيعي در مکان سوم دنيا قرار داريم که اين موضوع نشان دهنده مصرف بي رويه ما در بخش گاز طبيعي است و بي شک تنها راه گريز از اين موضوع ، اجراي طرح هدفمند سازي يارانه ها بود .
ديني در تشريح اعلام نرخ هاي جديد گاز بهاي بخش خانگي اظهار داشت : در گذشته گاز بهاء مشترکين به صورت تصاعدي محاسبه مي شده است ، در صورتي که در تعرفه هاي جديد گاز طبيعي ، گاز بهاء به صورت پلکاني محاسبه و دريافت خواهد گرديد .
وي با بيان اين مطلب که نرخ هاي اعلام شده مربوط به پنج ماهه پاياني سالجاري مي باشد ؛ تاکيد کرد : تعرفه هاي جديد گاز بهاي مشترکين گاز طبيعي از 28 آذرماه سالجاري براي کليه مشترکين در سطح استان اعمال و محاسبه خواهد شد .
ديني با اشاره به اينکه قيمت گاز بهاء با توجه به دامنه مصرف متفاوت مي باشد ؛ خاطرنشان کرد : بر اين اساس سال به دو بخش هفت ماه نخست و پنج ماه پاياني تقسيم شده است ، همچنين کشور از نظر آب و هوايي به 5 اقليم و مشترکين از نظردامنه مصرف به صورت پلکاني به 12 دامنه تقسيم گرديده است .
وي گفت: با توجه به مطالعات انجام شده توسط پژوهشگاه هواشناسي کشور براساس معيارهاي 7 گانه ، تمامي شهرستانهاي کشور از نظر آب و هوايي به 5 اقليم تقسيم بندي شده اند که در اين راستا شهرستانهاي استان آذربايجان شرقي از نظر آب و هوايي در اقليمهاي 1 و 2 قرار گرفته اند .
وي همچنين تصريح کرد : شهرستان سراب در اقليم سرد 1 و ديگر شهرهاي استان در اقليم سرد 2قرار دارند.
مديرعامل شرکت گاز استان آذربايجان شرقي گفت : حداقل گاز بهاء در بخش خانگي به ازاي هر متر مکعب 300 ريال ، ميانگين آن 700 ريال خواهد بود .
نايب رييس هيئت مديره شرکت گاز استان آذربايجان شرقي ، در مورد ميزان گاز بهاي پرداختي از سوي ساير بخش ها افزود : قيمت فروش گاز در بخش CNG به جايگاه داران 2600 ريال و قيمت عرضه آن توسط جايگاه ها 3000 ريال خواهد ضمن اينکه گاز بهاي پرداختي در بخش دولتي شامل کليه ادارات ، سازمانها و نهادهاي زير مجموعه قواي سه گانه ، شهرداريها ، بانک ها و.... و نيز بخش کسب و خدمات 1000 ريال ، نيروگاه ها 800 ريال ، صنايع عمده و غير عمده 700 ريال ، بخش کشاورزي و دامپروري و ساير بخش ها شامل مراکز آموزشي ، مذهبي ، درماني ، حمايتي و ورزشي 600 ريال محاسبه خواهد گرديد .
ديني تاکيد کرد : مراکز آموزشي ، مذهبي ، درماني ، حمايتي و ورزشي در صورتي که از طرف مراجع ذيصلاح معرفي و مورد تاييد قرار گيرند ، گاز بهاي پرداختي آنها 600 ريال محاسبه خواهد شد در غير اين صورت گاز بهاي آنها با توجه به نوع مصرف ، متفاوت خواهد بود .
ولي ا... ديني با اشاره به اينکه شرکت گاز استان آذربايجان شرقي گازبهاي آپارتمان هاي مجموعه هاي چند واحدي را بر مبناي تعداد واحدها محاسبه مي نمايد درعين حال گفت: آپارتمانهايي که تنها از يک کنتور مشترک براي مصارف خود استفاده مي نمايند ، در صورت اصلاح سيستم لوله کشي داخلي ، ظرف مدت 24 ساعت براي آن واحدها کنتور مستقل و مجزا نصب خواهد شد.
وي در ادامه اظهار داشت :ادارات به 2 موضوع توجه داشته باشند موضوع اول اينکه بايستي سامانه هاي ايجادگرما را حداکثر يک ساعت قبل از شروع وقت اداري روشن و حداقل يک ساعت قبل از پايان وقت اداري خاموش نمايند و موضوع دوم رعايت دماي رفاه در محيط ادارات مي باشد که بر اين اساس بايستي دماي اتاق کار کارکنان بين 18 تا 21 درجه سانتيگراد و دماي راهرو ها و فضاهاي سرپوشيده ادارات 18 درجه سانتيگراد باشد .
مدير عامل شرکت گاز استان آذربايجان شرقي يادآور شد : شرکت گاز استان همچنين در نظر دارد در راستاي معرفي مشترکين کم مصرف، اداره و يا ادارات نمونه در اين زمينه را در ابتداي سال آينده معرفي نمايد .
ديني تصريح کرد : اميدواريم که تمامي ادارات استان اين موارد را مدنظر قرار داده و رعايت نمايند .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن