تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل شيلات گلستان:يگان حفاظت براي ازبين بردن صيد غيرمجاز تلاش مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل شيلات گلستان:يگان حفاظت براي ازبين بردن صيد غيرمجاز تلاش مي‌كند
داخلي. اقتصادي. شيلات.

مدير كل شيلات گلستان گفت: يگان حفاظت منابع شيلات استان نقش بسزايي در كنترل و از بين بردن پديده صيدغيرمجاز و قاچاق محصولات آبزي دارد.

دكتر "حسين رستمي" امروز درجلسه‌اي با حضور فرماندهي يگان حفاظت منابع آبزي شيلات ايران افزود: پرسنل وكاركنان شيلات گلستان با تمام توان در مسير تقويت و توسعه همه جانبه زيرساخت‌ها و حل مشكلات پيش روي يگان حفاظت منابع شيلات گلستان تلاش مي‌كنند.

وي اضافه كرد: از ديدگاه ما پرسنل يگان حفاظت منابع آبزي شيلات گلستان در صف مقدم مبارزه با صيد غير مجاز و قاچاق محصولات آبزي درياي خزر و رودخانه‌هاي منتهي به آن قرار دارند.

به گزارش روابط عمومي شيلات گلستان سرهنگ صفي ياري فرمانده يگان حفاظت منابع آبزي شيلات ايران بمنظور بررسي فعاليتها و موفقيت‌هاي يگان حفاظت منابع شيلات گلستان، پيگيري مصوبات سفردوم رياست جمهوري به استان در حوزه مربوطه و بازديد از اين يگان به گلستان سفر كرده‌است.

رستمي همچنين در اين جلسه در خصوص طرح ‪ sps‬و تجهيزآن گفت: قرارداد ناوبري طرح فوق در اداره كل با يگان حفاظت منابع شيلات ايران و نظارت شيلات گلستان منعقد و اجرا مي‌شود.

شايان ذكر است سيستم ‪ sps‬همان ايستگاه مستقر در درياست كه مجهز به رادارهاي پيشرفته مي‌باشد و وظيفه آن پشتيباني ازعمليات‌هاي يگان حفاظت در دريامي باشد.

اين ايستگاهها شامل دو فروند لنج است كه يك فروند آن تحويل داده شده و در هفته دولت آغاز به كار مي‌كند.

مدير كل شيلات گلستان در خصوص پيگيري مصوبات سفر دوم رياست جمهوري به گلستان نيز گفت: پيش قراردادي با موضوع گشت مشترك دريايي وايست و بازرسي درخشكي و دريا ميان نيروي انتظامي و شيلات گلستان به مدت ‪ ۷‬ماه منعقد و براي اجرايي شدن به يگان شيلات ايران ارسال شده است.

مديركل شيلات گلستان متذكرشد: به منظور ايجاد انگيزه در نيروهاي يگان حفاظت منابع آبزي شيلات گلستان، انتظار مي‌رود حق كشف خاويار و ماهيان خاياري پيگيري و در وجه نيروهاي تاثير گذار پرداخت گردد.

رستمي اضافه‌كرد: در خصوص آلات و ادوات صيادي كشف شده از صيادان غير مجاز اين موضوع با قيد فوريت و با رعايت تشريفات اداري اين ادوات به مزايده گذاشته شود.

اين مسئول گفت: با بررسي‌هاي صورت گرفته در خصوص احداث كومه‌هاي مرزي قرارداد مربوطه با توجه به ارسال اعتبار ‪ ۳۰۰‬ميليون ريالي از ناحيه يگان مركز با رعايت تشريفات اداري لازم از ناحيه امورمالي و مهندسي آبزيان منعقد مي‌گردد.

مدير كل شيلات گلستان اضافه كرد: انتظارداريم در بحث ايجاد ديوار حفاظتي حريم پايگاههاي شيلات گلستان نيز اعتباري بالغ بر ‪ ۴۰۰‬ميليون ريال براي احداث اين ديواره‌ها در پايگاه خواجه نفس از ناحيه يگان مركز تخصيص داده و ارسال شود.

رستمي گفت: لازم است در خصوص لايروبي كانال خواجه نفس و گرگان رود موضوع از ناحيه معاونت صيد شيلات ايران در اسرع وقت پيگيري شود.

در اين جلسه سرهنگ كيخا مسوول يگان حفاظت شيلات گلستان گزارشي از فعاليتها و مشكلات پيش روي اين يگان را ارايه كرد.

در پايان سرهنگ صفي ياري ضمن تقدير از پرسنل يگان حفاظت شيلات گلستان از مناطق و محدوده استحفاظي يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات استان بازديد كرد و در جريان فعاليتها و اقدامات انجام شده اين يگان قرار گرفت.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن