تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820465421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - يك ليگ و چهار مدعي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ورزش - يك ليگ و چهار مدعي
ورزش - يك ليگ و چهار مدعي

بي‌ترديد مهاجمان تيم‌هايي كه هافبك‌هاي بهتري را به خدمت گرفته‌اند و كمربند خط مياني خود را محكم بسته‌اند از شانس بيشتري براي كسب عنوان آقاي گلي ليگ‌برتر برخوردارند. مهاجماني كه اكثرا پس از سپري كردن يك فصل موفق در سال گذشته حالا به تيم‌هاي بزرگ‌تر آمده‌اند تا با حمايت هافبك‌ها چشم به آقاي گلي ليگ‌برتر و البته پوشيدن پيراهن تيم‌ملي در فصل پيش‌رو داشته باشند.

1 – ابراهيم توره: او همان بازيكني است كه فصل گذشته با كمك هافبك‌هاي نه چندان مطرح پيكان كه مطرح‌ترين آنها محمدرضا طهماسبي بود، دروازه اكثر تيم‌هاي مدعي را باز كرد و با 13 گل زده سومين گلزن ليگ‌ برتر لقب گرفت. توره حالا به تيمي آمده كه جمعي از بهترين و آماده‌ترين هافبك‌هاي فوتبال ايران را در خط مياني خود دارد. بازيكناني مثل منصوري، نوري، بادامكي، نيكبخت و پتروويچ كه فصل گذشته با پاس‌هاي طلايي خود بارها و بارها اولروم را در موقعيت گلزني قرار دادند و قرار است در فصل جديد اين كار را براي يك مهاجم سيه‌چرده ديگر نيز انجام دهند.
توره در دو بازي دوستانه در امارات با چهار پاس گل و پنج‌ گل زده قطبي را به احساس نشدن جاي خالي محسن خليلي اميدوار كرد. با توجه به مصدوميت خليلي، مي‌توان گفت ابراهيم توره شانس اول آقاي گلي در فصل آتي به شمار مي‌رود.
2 – صابر ميرقرباني: مهاجم تند و تيز و خوش تكنيك فصل قبل نفت آبادان كه با وجود سقوط تيمش به ليگ يك، نمايش نسبتا خوبي داشت. نفت در طول فصل گذشته با مشكلات متعددي روبه‌رو بود به طوري كه سه مربي مختلف را روي نيمكت خود ديد، اما صابر ميرقرباني بدون توجه به تمامي اين مسائل با 11 گل زده و شش پاس گل و گرفتن چهار پنالتي بهترين بازيكن اين تيم در فصل گذشته بود.
نكته كليدي در مورد او ثبات و روند كم‌فرازونشيبي است كه در تيم‌هاي مس و نفت بروز داد و همين عامل مي‌تواند او را به عنوان يكي از جدي‌ترين گزينه‌هاي كسب عنوان آقاي گلي مطرح كند. عباس آقايي، كيانوش رحمتي، ابراهيم صادقي، حسين كعبي و آشتياني ساپورترهاي ميرقرباني در سايپا هستند. رقابت او و ابراهيم توره براي تصاحب كفش طلا يكي از جذابيت‌هاي ليگ‌ برتر در ليگ هشتم خواهد بود.
3 – هادي اصغري: در طول سه فصل حضور در راه‌آهن، نام او به عنوان بهترين گلزن اين تيم مطرح شد. اصغري فصل قبل چند بازي تيمش را از روي نيمكت دنبال كرد و با انتخاب داوود مهابادي به عنوان سرمربي راه‌آهن به تركيب اصلي بازگشت و با گلزني‌هاي پياپي يكي از عوامل اوج‌گيري راه‌آهن در نيم فصل دوم لقب گرفت. اصغري پس از مذاكره با استقلال و پرسپوليس سر از سپاهان درآورد. جايي كه جمعي از هافبك‌هاي خلاق ليگ مثل ابوالهيل، حاج‌صفي، جمشيديان و پاپي حضور دارند. او درخشش در تيم جديدش را از بازي‌هاي دوستانه پيش فصل آغاز كرده است و چنانچه پنالتي‌زن اول سپاهان شود، شانس آقاي گلي‌اش بيشتر هم مي‌شود.
4 – روح‌الله بيگدلي: مهاجم جوان و خونسرد كه پس از پيوستن ميداوودي به الاهلي امارات جاي خود را در خط حمله استقلال اهواز باز كرد و عملكرد فوق‌العاده او در نيم فصل دوم باعث شد كسي جاي خالي ميداوودي را احساس نكند. بيگدلي كه فصل گذشته 10 گل براي تيمش به ثمر رساند، امسال به تيم پر ستاره مس آمده تا شايد در قالب سيستم هجومي پرويز مظلومي درخشش افزون‌تري داشته باشد. فرزاد آشوبي، خدابنده‌لو، فرزاد حسين‌خاني و زالترون مي‌توانند در اين راه به مهاجم جديد تيم‌شان كمك كنند.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن