تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814748350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نبش قبر برای افشای 2 جنایت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: راز جنایت هولناک دختر کینه جو پس از نبش قبر پدر و مادرش و تحقیقات کارشناسی پزشکی قانونی فاش شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
چهارم آذر امسال مأموران پلیس و اورژانس قم از مرگ زن و مردی به نام‌های «فریدون» و «شمسی» در خانه‌شان باخبر شدند. آنها پس از ورود به خانه همزمان با استشمام بوی گاز در یکی از اتاق‌ها با جسد مرد میانسال و پیکر نیمه‌جان همسرش روبه‌رو شدند.

به دنبال اعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل و انتقال جسد به پزشکی قانونی، زن نیمه‌جان نیز به بیمارستان انتقال یافت، اما او نیز پس از چند ساعت روی تخت بیمارستان جان سپرد.

به دنبال مرگ وی، فرزندان آنها بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفتند و همگی تأیید کردند پدر و مادرشان بر اثر گازگرفتگی جان باخته‌اند و به کسی هم مظنون نیستند. در حالی که اولیای دم حاضر به کالبدشکافی اجساد و بررسی‌های پزشکی قانونی نبودند، بازپرس پرونده دستور تحویل اجساد برای خاکسپاری را صادر کرد.

نبش قبر
19 روز پس از این حادثه، دختر و پسر جوانی هراسان و آشفته به دفتر دادستان عمومی و انقلاب قم مراجعه و ادعا کردند پدر و مادرشان قربانی توطئه مرموزی شده‌اند. آنها به «مصطفی برزگر گنجی» - دادستان استان - گفتند: «پس از اعلام خبر مرگ پدر و مادرمان با حضور در خانه، با توجه به انتشار بوی گاز اطمینان یافتیم که آنها قربانی گازگرفتگی شده‌اند، اما چندی پس از دفن اجساد آنها، رفتارهای خواهر بزرگمان به شدت تغییر کرد. او از همان‌روز به شدت مضطرب و سردرگم است و حرف‌های مشکوکی می‌زند. حالا هم احتمال می‌دهیم مرگ همزمان پدر و مادرمان اتفاقی نبوده است، به همین خاطر برای افشای حقیقت خواستار نبش قبر آنها و بررسی‌های لازم از سوی پزشکی قانونی هستیم.»

دادستان «گنجی» پس از شنیدن این اظهارات و با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله دستور نبش قبر «فریدون» و «شمسی» و تحقیقات لازم برای کشف علت قطعی مرگ و تحقیق از مظنون پرونده را صادر کرد. بدین‌ترتیب با حضور بازپرس پرونده، کارآگاهان جنایی، نماینده پزشکی قانونی و شاکی‌ها، مراحل نبش قبر این زوج صورت گرفت و اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در آزمایشات سم‌شناسی هم مشخص شد قربانیان قبل از مرگ با قرص‌های خواب‌آور بیهوش شده بودند.

«سارا» - 29 ساله - که دیگر چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، با اعتراف به قتل گفت: «والدینم توجه زیادی به سایر بچه‌ها داشتند و اهمیتی به من و زندگی‌ام نمی‌دادند. به‌طوری که در پی جدایی از همسرم از آنها کینه شدیدی به دل گرفتم و حس می‌کردم بی‌توجهی پدر و مادرم باعث تباهی زندگی‌ام شد. بنابراین نقشه قتل‌شان را طراحی کردم. پس از تهیه 60 قرص و آمپول آرامبخش، داروها را در فرصتی مناسب دور از چشم خواهر و برادرانم به آنها خوراندم. وقتی پدر و مادر بیمارم به خاطر تأثیر قرص‌ها، هوشیاری‌شان را از دست داده و به خواب عمیقی رفتند، بالشتی را روی دهان پدر و مادرم گذاشته و پس از اطمینان از مرگشان، شیرهای گاز را باز گذاشته و برق‌های خانه را هم قطع کردم. بعد هم از خانه خارج شده و طوری وانمود کردم که انگار از همه چیز بی‌خبرم!»

پس از بازسازی صحنه جنایت، زن جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن