تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803297266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جامعه - كسي بر اثر قطعي برق در بيمارستان‌ها فوت نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جامعه - كسي بر اثر قطعي برق در بيمارستان‌ها فوت نشده است


جامعه - كسي بر اثر قطعي برق در بيمارستان‌ها فوت نشده است

گروه اجتماعي: كامران باقري‌لنكراني وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، ديروز در مراسم هفته ترويج تغذيه با شير مادر شركت كرده بود اما در حاشيه اين مراسم دو اظهارنظر درباره شربت ترياك و شايعه مرگ‌هاي بيمارستان‌هاي تهران بر اثر قطعي برق، از بحث اصلي مراسم خبرسازتر شد. وزير بهداشت برخلاف ستاد مبارزه با مواد مخدر، شربت ترياك را همان ماده مخدر دانست و از سوي ديگر خبر اين روزها درباره مرگ چند نفر در بيمارستان‌هاي شمال شهر تهران به علت قطع شدن برق را تكذيب كرد. از سوي ديگر فارس نيز گزارش داده است كه وزير بهداشت گفت: مرگ بيماران در بيمارستان‌ها به علت قطع برق را تاييد نمي‌كنم، گزارش همه مرگ‌هاي بيمارستاني به دست ما مي‌رسد و تاكنون گزارشي مبني بر فوت بيماران به علت قطع برق نداشته‌ايم. باقري‌لنكراني گفت: همه بخش‌هاي حياتي بيمارستاني كشور كه خدمت‌رساني آنها وابسته به برق است مانند اتاق‌هاي عمل و بخش‌هاي مراقبت ويژه به دستگاه ژنراتور مجهزند و حمايت شده‌اند كه در صورت قطع برق از برق اضطراري استفاده كنند تا مشكلي براي بيماران به وجود نيايد. وي گفت: البته قطع برق مشكلاتي را در روند طبيعي خدمت‌رساني بيمارستان‌ها ايجاد كرده است اما هيچ موردي كه بيماري به علت قطع ناگهاني برق فوت كرده باشد تاكنون در كشور گزارش نشده است.

به گزارش ايلنا، وزير بهداشت شربت ترياك را نوعي ماده مخدر و سرخوشي‌آور دانست و تاكيد كرد: بنابراين اين دارو به صورت همگاني در داروخانه‌ها توزيع نخواهد شد.
كامران باقري‌لنكراني افزود: استفاده از شربت ترياك به عنوان يك روش درماني احتياج به مطالعه و پژوهش بيشتر دارد و بدون پژوهش‌ مه مولفه‌هاي درماني و اجتماعي آن نمي‌توان در مورد اين روش درماني تصميم‌گيري كرد. او با اين توضيحات احتمال داد كه استفاده از اين داروي جايگزين براي معتادان در جامعه مشكل‌آفرين باشد. او خاطرنشان كرد: بنابراين نمي‌توان از شربت ترياك براي درمان همه معتادان استفاده كرد.
باقري‌لنكراني گفت: در صورت مثبت بودن نتيجه تحقيقات، شربت ترياك فقط در اختيار گروه معدودي از معتادان شناسايي‌شده قرار خواهد گرفت.
به گزارش ايلنا، وزير بهداشت همچنين مرگ بيماران در بيمارستان‌ها به علت قطع برق را تاييد نكرد و يادآور شد: اكنون گزارشي مبني بر فوت بيماران به علت قطع برق نداشته‌ايم.
كامران باقري‌لنكراني توضيح داد: همه بخش‌هاي حياتي بيمارستاني مانند اتاق‌هاي عمل و بخش‌هاي مراقبت ويژه به ژنراتور مجهزند و در صورت قطع برق از برق اضطراري استفاده مي‌كنند. او گفت: البته قطع برق مشكلاتي را در روند طبيعي خدمت‌رساني بيمارستان‌ها ايجاد كرده است اما هيچ گزارشي از مرگ بيمار به علت قطع برق نداشته‌ايم. گفتني است در چند روز گذشته شايعه مرگ 10 نفر از بيماران يكي از بيمارستان‌هاي تهران به سوژه داغ خبري برخي از سايت‌هاي خبري تبديل شد. اين شايعه زماني قوت گرفت كه يكي از سايت‌هاي لينك‌پراكني موضوع داغي را با همين عنوان ايجاد كرد. در ليد اين موضوع منبع خبر سايت عصر ايران معرفي شده بود كه در تماس خبرنگار ما با مسوولين اين سايت اصولا درج چنين خبري تكذيب شد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن